
8 edycja - Pytania 3
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Musisz użyć sztandaru (nie bsb). Tak jak przy charmed shield. Też nie możesz się zdecydować, że pierwszy hit wpuszczasz.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Gdyby było tak jak mówisz to w opisie byłoby "one use only. unit may re-roll failed ld test". Zapis jaki jest w RB oznacza, że musisz go użyć.Azurix pisze:A ja znowu słyszałem, że można wybrać i Gleaminga użyć jak BSBka nie będzie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
W opisie tego sztandaru jest wyraźnie napisane "...first failed...", więc sytuacja jest prosta - oblałeś pierwszy test ld to przerzucasz, a baner się zużywa.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
@Azurix
charmed shield również musisz użyć przy hicie
opal amulet na 1 ranę Ward 4+ również musisz użyć
tu jest tak samo, opis nie mówi, że masz wybór, przemiot się odpala jak spełniony jest warunek
charmed shield również musisz użyć przy hicie
opal amulet na 1 ranę Ward 4+ również musisz użyć
tu jest tak samo, opis nie mówi, że masz wybór, przemiot się odpala jak spełniony jest warunek
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Pytanie dość głupie, ale nie mam podręcznika ze sobą: gdzieś w podręczniku są opisane zasady dla "starych lorów" (lory magii dla podręczników z przed 8ed) - generalnie tych czarów nie można rzucać do kombatu (o ile nie napisano inaczej), ale czy model może zawsze rzucić taki czar na siebie, niezależnie od tego czy jest w kombacie czy nie (mowa o oczywiście o czarach które dopuszczają taką możliwość)? Wydaje mi się, że gdzieś coś takiego widziałem.. (może jakieś forum inno-języczne?)
W podręczniku nic na ten temat nie ma. Jest jednak taki zapis w uściśleniach sędziowksihc.wokrze pisze:Pytanie dość głupie, ale nie mam podręcznika ze sobą: gdzieś w podręczniku są opisane zasady dla "starych lorów" (lory magii dla podręczników z przed 8ed) - generalnie tych czarów nie można rzucać do kombatu (o ile nie napisano inaczej), ale czy model może zawsze rzucić taki czar na siebie, niezależnie od tego czy jest w kombacie czy nie (mowa o oczywiście o czarach które dopuszczają taką możliwość)? Wydaje mi się, że gdzieś coś takiego widziałem.. (może jakieś forum inno-języczne?)
Czary ze starych ksiąg armii - jakie zasady?
Czary ze starych ksiąg armii NIE PODLEGAJĄ zasadom z rulebooka odnośnie doboru celów. Czary niesklasyfikowane używają własnych ograniczeo podczas wybierania celu, ale nie mogą byd rzucane do walki, jeśli nie jest to wyraźnie zaznaczone w ich opisie.
Dzięki za cytat Myzu.
a) zapis że czar może być rzucony przez maga na siebie (bez podania okoliczności),
b) czy to że ten mag jest w CC, więc nie może tego rzucić do CC?
Prośba w takim razie o jednoznaczną klaryfikację co ma pierwszeństwo:...Czary niesklasyfikowane używają własnych ograniczeo podczas wybierania celu, ale nie mogą byd rzucane do walki, jeśli nie jest to wyraźnie zaznaczone w ich opisie.
a) zapis że czar może być rzucony przez maga na siebie (bez podania okoliczności),
b) czy to że ten mag jest w CC, więc nie może tego rzucić do CC?
Ponawiam pytanie:
Witam,
chciałbym dzisiaj poruszyć bardzo nurtującą mnie kwestie. Dlaczego nie można rzucać czarów z Lore of Wild ( beastman ) do CC? Chodzi mi dokładnie o Bray-scream i Mantale of Ghorok. Są to czary ktore są buffami. Nie ubliżając nikomu ale zabranianie rzucania tych czarów jest debilizmem gdyż czary spełniają wszystkie wymagania by je rzucać w CC. Prosił bym głównie członków LS o wypowiadanie się w tej materii i nie chciał bym usłyszeć odpowiedzi bo tak lub bo nie jest napisane ze w booku nie jest napisane że można bo idąc takim tokiem rozumowania można wogole zbanować magie 6/7 ed. Udupiacie kazdą magie "armijną" która podręczników przed 8ed.
Prosze o wytłumaczenie.
Witam,
chciałbym dzisiaj poruszyć bardzo nurtującą mnie kwestie. Dlaczego nie można rzucać czarów z Lore of Wild ( beastman ) do CC? Chodzi mi dokładnie o Bray-scream i Mantale of Ghorok. Są to czary ktore są buffami. Nie ubliżając nikomu ale zabranianie rzucania tych czarów jest debilizmem gdyż czary spełniają wszystkie wymagania by je rzucać w CC. Prosił bym głównie członków LS o wypowiadanie się w tej materii i nie chciał bym usłyszeć odpowiedzi bo tak lub bo nie jest napisane ze w booku nie jest napisane że można bo idąc takim tokiem rozumowania można wogole zbanować magie 6/7 ed. Udupiacie kazdą magie "armijną" która podręczników przed 8ed.
Prosze o wytłumaczenie.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Walczymy przeciwko oddziałowi z regeneracją. Nasz oddział ma zwykłe ataki, nasz bohater ma płonące - mają taką samą inicjatywę, czyli uderzają jednocześnie. Czy przeciwnikowi przysługuje regeneracja jeśli został zraniony płonącymi atakami w tej samej kolejce inicjatywy?
edit...
Dobra, już sobie odpowiedziałem - przecież kolejność jest najpierw ranienie a potem save, więc jeśli zostanie zraniony płonącym w czasie ranienia, to po prostu nie przechodzimy do save. Czyli regenka jest wyłączona dla wszystkich.
edit...
Dobra, już sobie odpowiedziałem - przecież kolejność jest najpierw ranienie a potem save, więc jeśli zostanie zraniony płonącym w czasie ranienia, to po prostu nie przechodzimy do save. Czyli regenka jest wyłączona dla wszystkich.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, o 08:22 przez Maciek P., łącznie zmieniany 1 raz.
za ataki bohatera nie ma regenki, za ataki oddziału ma regenkę - oddział atakuje jednocześnie, gdyby atakował PO atakach bohatera wtedy nie byłoby regenkiMaciek P. pisze:Walczymy przeciwko oddziałowi z regeneracją. Nasz oddział ma zwykłe ataki, nasz bohater ma płonące - mają taką samą inicjatywę, czyli uderzają jednocześnie. Czy przeciwnikowi przysługuje regeneracja jeśli został zraniony płonącymi atakami w tej samej kolejce inicjatywy?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.