Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Ale ten sam ma jedyne 4+ armor save.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Chyba na 5+(glitering scales to light armour + tarcza). Poza tym, jakby takiemu lordowi dorzucić potion +3 do tafa, to mamy bunkier, którego jedyne co może zaboleć to masowy spam poisonami w CC.
Już lepiej dać fencer blades (WS 10) i płaszczyk; koleś jest trafiany na 5+/6+, a ma sensownego asv. Ktoś chyba nawet grał na takim lektorze na altarku (chyba Karli).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kombos ciekawy, też na niego kiedyś wpadłem ale póki co nie gram na Grand Masterze a dla innych postaci lepiej dać fencer blades i white cloak (bo mają bazowo niskiego WS).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Empire 2400
Archlector of Sigmar 200 pkt.
-Armour of meteoric Iron
-T. of Preservation
-gw
-general
Wizard Lord 225 pkt.
-4 lvl
-DS
Captain of the Empire 141 pkt.
- fullplate armour
-Dawnstone
-Sword of Might
-Enchanted Shield
-BSB
Warrior priest of sigmar 138 pkt.
-Dragonhelm
-Crown of comand
-Luckstone
-heavy armour, gw
-warhorse, barding
40 Halabardiers 378 pkt.
-fcg
Detachment: 18 Halabardiers (wizard lord, BSB)
9 Knights of the Inner Circle 276 pkt.
-fcg
-Standard of Discipline
4 Demigryph Knights 277 pkt.
-fcg
-Banner of Swiftness
4 Demigryph Knights 272 pkt.
-fcg
-Banner of eternal flamme
Great cannon 120 pkt.
Great cannon 120 pkt.
Steam Tank 250 pkt.
Razem: 2397 pkt.
Uwagi mile widziane...
Archlector of Sigmar 200 pkt.
-Armour of meteoric Iron
-T. of Preservation
-gw
-general
Wizard Lord 225 pkt.
-4 lvl
-DS
Captain of the Empire 141 pkt.
- fullplate armour
-Dawnstone
-Sword of Might
-Enchanted Shield
-BSB
Warrior priest of sigmar 138 pkt.
-Dragonhelm
-Crown of comand
-Luckstone
-heavy armour, gw
-warhorse, barding
40 Halabardiers 378 pkt.
-fcg
Detachment: 18 Halabardiers (wizard lord, BSB)
9 Knights of the Inner Circle 276 pkt.
-fcg
-Standard of Discipline
4 Demigryph Knights 277 pkt.
-fcg
-Banner of Swiftness
4 Demigryph Knights 272 pkt.
-fcg
-Banner of eternal flamme
Great cannon 120 pkt.
Great cannon 120 pkt.
Steam Tank 250 pkt.
Razem: 2397 pkt.
Uwagi mile widziane...
Wywalić championów z demigryfów (mi się jednak nie sprawdzają). Zamienić detkę halabard na łuczników (lepsza ochrona dla maga).
Jaki masz lore na magu?
Jaki masz lore na magu?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Co do loru w tym układzie proponuję zdecydowanie heaven - przerzut jedynek przy sejwach dla kawalerii bywa bezcenny.
Ja bym wywalił po jednym demisiu z obu oddziałów, czempiona i spróbował wrzucić kowboja na pegazie idealnie operuje z kurakami na flance i szachuje oddziały przeciwnika.
Ja bym wywalił po jednym demisiu z obu oddziałów, czempiona i spróbował wrzucić kowboja na pegazie idealnie operuje z kurakami na flance i szachuje oddziały przeciwnika.
Coś czuję że między naszymi rozpiskami istnieje przepajść .tilt112 pisze:Nie wiem czy widzisz, albo czytasz to co chcesz widziec, ale ja widze ze on napisal (oslona/odginaczka)
Dla mnie oddzial ktory oslania to taki ktory tez zadaje rany, skupia na siwbie uwage i drazni skutecznie przeciwnika.
Nie jest to 5 czy nawet 10 smiecia podstawionej w odpowiednim momencie ktora ma za zadanie ZGINAC
Ten jak ot nazywasz osłona odginaczka ginie od pestkowego strzelania
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Dla Wizard Lorda "heaven" lub "light"...ilu proponujecie zwerbować łuczników (grałem na 5 swego czasu) ale skoro mają trzymać w swoich szeregach maga i BSB to chyba min. 10. Myślę natomiast czy nie wsadzić BSB na konia i włączyć do Knight IC oraz dołożyć jednego rycerza do 12.
Łuczników co najmniej 10, ale jak zostają wolne pkt to można śmiało podbić do ok 14.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie no bsb do łuczników nie dawaj. Hold the line musi być halbardach
Odradzam wsadzanie maga i bsb do 10 łuków - idealny cel dla katap, pocisków itp - po 1-2 turach nie masz obu panów. (mi do trzymania magów jak gram def ładnie spisuje się bunkierek 20 swordsmanów - sejw na 5). Ja też grywam na 5 łuków (2x) traktując je jako odginaczki.Huss pisze:ilu proponujecie zwerbować łuczników (grałem na 5 swego czasu) ale skoro mają trzymać w swoich szeregach maga i BSB to chyba min. 10.
Rozwiązanie dobre. Pomyśl jeszcze czy maga nie wsadzić na kobyłę z bardingiem, dać mu obsydian lodestone (MR 3 - ochrona m.in. przed metalem) i wraz z księdzem i BSB do IC. Wtedy w IC w 1 szeregu masz FCG, WP, BSB i mag ląduje w drugim szeregu i ma naprawdę niezły bunkier. Dobrze jest wtedy IC dopakować do 14-15.Huss pisze: Myślę natomiast czy nie wsadzić BSB na konia i włączyć do Knight IC oraz dołożyć jednego rycerza do 12.
Wsadzisz maga do IC, zabiją championa i już mag ląduje w pierwszym szeregu, więc jest to bardzo zły pomysł.
A trzymanie maga w 10-12 łuczników nie jest wcale głupie. Stoją w skirmishu, więc klopa przykryje max 6, więc zginie pewnie 3-4 przy dokładnym trafieniu. Co więcej działa mogą dość szybko zneutralizować wroga artylerię jeśli taka w ogóle jest. Natomiast magiczne pociski dispelujesz. Jak dla mnie to naprawdę niezłe miejsce do trzymania maga.
A trzymanie maga w 10-12 łuczników nie jest wcale głupie. Stoją w skirmishu, więc klopa przykryje max 6, więc zginie pewnie 3-4 przy dokładnym trafieniu. Co więcej działa mogą dość szybko zneutralizować wroga artylerię jeśli taka w ogóle jest. Natomiast magiczne pociski dispelujesz. Jak dla mnie to naprawdę niezłe miejsce do trzymania maga.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Z drugiej strony nie każda armia ma pociski, a jeszcze mniej maszynki do tego. Wydaje mi się, że 12 archerów jest równie bezpiecznym miejscem dla maga co 20 swordsmanów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Skłonie się ku łucznikom w których będzie sobie siedział mag z Obsidian Amuletem, będzie ich 12-14. Natomiast BSB albo pieszo do Halabard albo na konika i fru do IC... co lepsze? chyba halabardy...będzie miał w zasięgu to co najcenniejsze jednocześnie dostanie modlitwy...
Pamiętajcie jeszcze o jednym - jak łucznicy dostaną szarżę od kowboja (np na pegazie) to z dużym prawdopodobieństwem zdają brejka (skirmish nie dostaje premii za szeregi), przy 1-2 ranach przegrywamy combat i się brejkujemy (szrarża, może bok, 1-2 rany) więc zdajemy na 5-6 (jeżeli mamy gienka w zasięgu). Nawet z przerzutem z BSB może nie wystarczyć. Ale tak jak pisałem każdy ma swoje doświadczeniaMacias pisze:Z drugiej strony nie każda armia ma pociski, a jeszcze mniej maszynki do tego. Wydaje mi się, że 12 archerów jest równie bezpiecznym miejscem dla maga co 20 swordsmanów
Jak dostaniesz w bunkier z magiem szarżę to znaczy, że coś poważnie zwaliłeś lub, że już tak bardzo przegrywasz, że nic Ci już nie pomoże. Zamiana archerów na mieczników nic już nie pomoże zwłaszcza, że taki koleś może bić po magu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
-
- Wałkarz
- Posty: 53
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 263.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 188.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 321.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
10 Knightly Orders @ 240.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 36
Total Army Cost: 2392.0
defens z kontrą rycerzy i czołgu
ew. moza wymienic mr(3) na power scrolla duzemu magowi.
brakuje mi troche jakiegokolwiek księdza, ale brakuje puktów.
co Wy a to?
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 188.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 321.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
10 Knightly Orders @ 240.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 36
Total Army Cost: 2392.0
defens z kontrą rycerzy i czołgu
ew. moza wymienic mr(3) na power scrolla duzemu magowi.
brakuje mi troche jakiegokolwiek księdza, ale brakuje puktów.
co Wy a to?