Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Według LS jeśli w opisie czaru nie ma wyraźnie napisane, że można to nie można.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Czy taki Highborn jest legalny ?
EFGS Highborn [552pkt]
+Green Dragon - 320pkt
+Stone of Rebirth - 30pkt
+The other Trickster's Shard - 15pkt
+Annoyance of Netlings -25pkt
+Light Armor - 3pkt
+Shield - 3pkt
+Great Weapon - 6pkt
Gość miałby Sv 2+ Ward 2+ na ostatnią ranę.
Ma 4A S6 z WS7 + Smoczydło
(można docisnąć śmiało jeszcze jakiegoś Spite - ale w tej wersji mamy dość taniego Lorda na smoku chyba z przyzwoitym przypierdzieleniem)
Eternal Guard może dosiadać smoka ?
W booku nie widzę wzmianki, która by zabraniała
Co sądzicie ?
EFGS Highborn [552pkt]
+Green Dragon - 320pkt
+Stone of Rebirth - 30pkt
+The other Trickster's Shard - 15pkt
+Annoyance of Netlings -25pkt
+Light Armor - 3pkt
+Shield - 3pkt
+Great Weapon - 6pkt
Gość miałby Sv 2+ Ward 2+ na ostatnią ranę.
Ma 4A S6 z WS7 + Smoczydło

(można docisnąć śmiało jeszcze jakiegoś Spite - ale w tej wersji mamy dość taniego Lorda na smoku chyba z przyzwoitym przypierdzieleniem)
Eternal Guard może dosiadać smoka ?
W booku nie widzę wzmianki, która by zabraniała
Co sądzicie ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jest legalny. EGFS nie ma ograniczeń co do mounta.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Latając nie może korzystać z dodatkowego hand weapona.
Przy smoku scroll to dla mnie konieczność, czasami jeszcze darmowa kostka jeśli czar był rzucony z 4+
Przy smoku scroll to dla mnie konieczność, czasami jeszcze darmowa kostka jeśli czar był rzucony z 4+
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Latając można tylko nie jak dosiadasz mountaMacias pisze:Latając nie może korzystać z dodatkowego hand weapona.

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
czyli ani tarczy ani ataku ale punkty płacisz ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
hej
chcialem sie podzielic pomyslem
jaki ostatnio testuje na WE.
Normalnie gram Bretonia, ale innymi armiami fajnie sobie nieraz pograc. Teraz wpadlem na taki pomysl, pierwszy chrzest bojowy juz byl i gralo mi sie swietnie. Duzo zabawy, choc wiele zalezy od magii. p.s: Ale teksty mojego przeciwnika ktory z tym gral bezcenne
.
Dajcie znac jakie pomysly, czego moze brakuje do takiej koncepcji (Wiem ze jest mega krucha ta armia. )
Spellweaver, 4lvl, life, dispell, koń
Spellweaver, 4lvl, beast, powerstone, moonstone, koń
Noble, Eagle, EGFS, Rebirth, P.Foolhardines, GW, LA+shield
Noble BSB, Kon, HODA, Luk, Spear, LA+shield
Noble kon, Hunter talon, Pageant of Shriekes, Spear, LA+shield
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xScouts
5xScouts
3xwarhawks
3xwarhawks
3xwarhawks
8 x wardancers
5 x waywatchers
5 x waywatchers
Eagle
Eagle

chcialem sie podzielic pomyslem

Normalnie gram Bretonia, ale innymi armiami fajnie sobie nieraz pograc. Teraz wpadlem na taki pomysl, pierwszy chrzest bojowy juz byl i gralo mi sie swietnie. Duzo zabawy, choc wiele zalezy od magii. p.s: Ale teksty mojego przeciwnika ktory z tym gral bezcenne

Dajcie znac jakie pomysly, czego moze brakuje do takiej koncepcji (Wiem ze jest mega krucha ta armia. )
Spellweaver, 4lvl, life, dispell, koń
Spellweaver, 4lvl, beast, powerstone, moonstone, koń
Noble, Eagle, EGFS, Rebirth, P.Foolhardines, GW, LA+shield
Noble BSB, Kon, HODA, Luk, Spear, LA+shield
Noble kon, Hunter talon, Pageant of Shriekes, Spear, LA+shield
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xScouts
5xScouts
3xwarhawks
3xwarhawks
3xwarhawks
8 x wardancers
5 x waywatchers
5 x waywatchers
Eagle
Eagle


1. Rozpa jest nielegalna. Nie możesz mieć więcej scoutów niż zwykłych GG.
2. Brakuje Wand of Wych Elm
3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
2. Brakuje Wand of Wych Elm
3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie może, bo ma magiczny łukMacias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Wykminiłem sobie takiego builda ostatnio i chciałbym go wytestować

Kod: Zaznacz cały
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Spellweaver @ 335.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Noble @ 124.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
Eternal Guard Noble @ 179.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 143.0 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hunter's Talon [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
12 Glade Guard @ 172.0 Pts +mus +flame
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2600.0
Pytanie czy lepszy orzeł czy lepszy koń dla kowboja ?
Zastanawiam się również nad sniperem ... lepszy pieszy czy konny ?
Czy może dużą Dryadę ze snajperką i +1DD ?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, o 21:54 przez Luc, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No tak. W takim wypadku ja bym wymienił snajperki na jakiegoś fajnego warda i EGFS. Tak chyba będzie lepiej.Luc pisze:Nie może, bo ma magiczny łukMacias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
dalbym kazdemu EGFS gdybym mogl, ale nie moge. 2 snajperki to na bsbki i magow.Macias pisze:No tak. W takim wypadku ja bym wymienił snajperki na jakiegoś fajnego warda i EGFS. Tak chyba będzie lepiej.Luc pisze:Nie może, bo ma magiczny łukMacias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Dzieki za sygnal o scoutach, moj blad, ale i tak byl to najslabszy punkt rozpy. wylecieli w zamian za to bedzie 2 x 6, 7 i 8 glade ridersow, bo odkrylem ze 5szt to zbyt ryzykowna liczba na cokolwiek (sczegolnie na lookouta). Scouci i tak za wolno uciekali......
Zarówno orzeł jak i koń mają swoje wady i zalety. Najlepiej chyba pograć tak i tak i zobaczyć co się lepiej spisuje.Luc pisze:
Pytanie czy lepszy orzeł czy lepszy koń dla kowboja ?
Zastanawiam się również nad sniperem ... lepszy pieszy czy konny ?
Czy może dużą Dryadę ze snajperką i +1DD ?
Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Efektywnie minimum 28 cali. W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP. Luc jesli juz chcesz zagrać w tej konfiguracji, to wydaje mi się, że lepiej dać takiemu nooblowi EGFS, komplecik bazowego eqłipu snajperkę, i jakiego downstona, bądź warda 2+ na ogień i pota siły. Hunter talon niestety odpada.chrober pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Jaki masz zamysł gry tą rozpiską? Bo hm, nie wydaje mi się to zbyt mocne. Poza tym Ruby Ring na duzym magu - no nie wiem. Ja tam gram w konfiguracji DS+RR na małym, MR3 i myśle na WoWE na dużym... chociaż psuje mi to trochę kosztorys punktowy na koniec ;P W każdym bądz razie jakaś ochrona na snaperki z Death by Ci się przydała

xYz
Gremlin pisze:[u]Macias[/u] pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Po marszu nie można przecież strzelać, więc tylko 23.Gremlin pisze: Efektywnie minimum 28 cali.
Zawsze może dać flee. Na koniu jest to po zebraniu się będzie się mógł jeszcze ruszyć.Gremlin pisze: W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Flee przed kula armatnią, snajperką, czy tez zwyklym ostrzałem (to tylko 4+as) z priximem 4+ (o ile będzie w zasięgu, badź bedzie maił od czego - 2x WR?)- też mi dobre... heh.Macias pisze:Gremlin pisze:[u]Macias[/u] pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.Po marszu nie można przecież strzelać, więc tylko 23.Gremlin pisze: Efektywnie minimum 28 cali.
branczka - skirmisz... nie sądze by ktoś dawał taki zestaw na zwyklego jobla, bo i po co?Zawsze może dać flee. Na koniu jest to po zebraniu się będzie się mógł jeszcze ruszyć.Gremlin pisze: W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP.
xYz