Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Rozpiski WE

Post autor: Macias »

Według LS jeśli w opisie czaru nie ma wyraźnie napisane, że można to nie można.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

NIE NIE MOŻNA!!!

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Czy taki Highborn jest legalny ?

EFGS Highborn [552pkt]
+Green Dragon - 320pkt
+Stone of Rebirth - 30pkt
+The other Trickster's Shard - 15pkt
+Annoyance of Netlings -25pkt
+Light Armor - 3pkt
+Shield - 3pkt
+Great Weapon - 6pkt


Gość miałby Sv 2+ Ward 2+ na ostatnią ranę.
Ma 4A S6 z WS7 + Smoczydło :mrgreen:
(można docisnąć śmiało jeszcze jakiegoś Spite - ale w tej wersji mamy dość taniego Lorda na smoku chyba z przyzwoitym przypierdzieleniem)

Eternal Guard może dosiadać smoka ?
W booku nie widzę wzmianki, która by zabraniała

Co sądzicie ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jest legalny. EGFS nie ma ograniczeń co do mounta.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Marr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 185

Post autor: Marr »

Luc pisze:
Gość miałby Sv 2+ Ward 2+ na ostatnią ranę.
Ma 4A S6 z WS7 + Smoczydło :mrgreen:
A nie 5A (dodatkowy z EGFS)?

Jak sobie radzicie z magią przeciwnika przy rozpisce na smoku? Wrzucacie do rozpiski małego maga ze scrollem czy odpuszczacie antymagię?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Latając nie może korzystać z dodatkowego hand weapona.

Przy smoku scroll to dla mnie konieczność, czasami jeszcze darmowa kostka jeśli czar był rzucony z 4+
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Macias pisze:Latając nie może korzystać z dodatkowego hand weapona.
Latając można tylko nie jak dosiadasz mounta ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Zapraszam do komentowania rozpiski:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 05#p951905

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

będąc precyzyjnym to można używać 2 hw ale nie ma się dodatkowego ataku

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

czyli ani tarczy ani ataku ale punkty płacisz ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

chrober
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47

Post autor: chrober »

hej

chcialem sie podzielic pomyslem :idea: jaki ostatnio testuje na WE.
Normalnie gram Bretonia, ale innymi armiami fajnie sobie nieraz pograc. Teraz wpadlem na taki pomysl, pierwszy chrzest bojowy juz byl i gralo mi sie swietnie. Duzo zabawy, choc wiele zalezy od magii. p.s: Ale teksty mojego przeciwnika ktory z tym gral bezcenne :-).

Dajcie znac jakie pomysly, czego moze brakuje do takiej koncepcji (Wiem ze jest mega krucha ta armia. )

Spellweaver, 4lvl, life, dispell, koń
Spellweaver, 4lvl, beast, powerstone, moonstone, koń

Noble, Eagle, EGFS, Rebirth, P.Foolhardines, GW, LA+shield
Noble BSB, Kon, HODA, Luk, Spear, LA+shield
Noble kon, Hunter talon, Pageant of Shriekes, Spear, LA+shield

5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xScouts
5xScouts

3xwarhawks
3xwarhawks
3xwarhawks
8 x wardancers

5 x waywatchers
5 x waywatchers
Eagle
Eagle

:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

drzewo, drzewo i jeszcze raz drzewo! mocne i wytrzymałem zatrzyma niejednego upierdliwego wroga... 2 noble wystarczą i jeden team warhawków obetnij... w ogóle jakoś nie widzę siły przebicia w tej rozpisce... jedynie co to może magia.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. Rozpa jest nielegalna. Nie możesz mieć więcej scoutów niż zwykłych GG.
2. Brakuje Wand of Wych Elm
3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Macias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Nie może, bo ma magiczny łuk

Wykminiłem sobie takiego builda ostatnio i chciałbym go wytestować ;)

Kod: Zaznacz cały

Alter Highborn @ 292.0 Pts
     Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
     Bow of Loren [35.0]
     Arcane Bodkins [25.0]
     Stone of the Crystal Mere [30.0]
     Dragonhelm [10.0]

Spellweaver @ 335.0 Pts
     General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
     Wand of Wych Elm [55.0]
     Ruby Ring of Ruin [25.0]
     Dragonbane Gem [5.0]

Noble @ 124.0 Pts
     Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
     Hail of Doom Arrow [30.0]

Spellsinger @ 140.0 Pts
     Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
     Sivejir's Hex Scroll [50.0]

Eternal Guard Noble @ 179.0 Pts
     Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
     Stone of Rebirth [30.0]
     The Other Trickster's Shard [15.0]

     1 Great Eagle @ [50.0] Pts

Noble @ 143.0 Pts
     Spear; Longbow; Light Armour; Shield
     Hunter's Talon [25.0]
     Pageant of Skrikes [25.0]

     1 Elf Steed @ [0.0] Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
12 Glade Guard @ 172.0 Pts +mus +flame

5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts

Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 68
Total Army Cost: 2600.0

[/size]

Pytanie czy lepszy orzeł czy lepszy koń dla kowboja ?
Zastanawiam się również nad sniperem ... lepszy pieszy czy konny ?
Czy może dużą Dryadę ze snajperką i +1DD ?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2012, o 21:54 przez Luc, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Luc pisze:
Macias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Nie może, bo ma magiczny łuk
No tak. W takim wypadku ja bym wymienił snajperki na jakiegoś fajnego warda i EGFS. Tak chyba będzie lepiej.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

chrober
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47

Post autor: chrober »

Macias pisze:
Luc pisze:
Macias pisze:3. noble ze snajperkami aż prosi się o EGFS
Nie może, bo ma magiczny łuk
No tak. W takim wypadku ja bym wymienił snajperki na jakiegoś fajnego warda i EGFS. Tak chyba będzie lepiej.
dalbym kazdemu EGFS gdybym mogl, ale nie moge. 2 snajperki to na bsbki i magow.
Dzieki za sygnal o scoutach, moj blad, ale i tak byl to najslabszy punkt rozpy. wylecieli w zamian za to bedzie 2 x 6, 7 i 8 glade ridersow, bo odkrylem ze 5szt to zbyt ryzykowna liczba na cokolwiek (sczegolnie na lookouta). Scouci i tak za wolno uciekali......

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Luc pisze:
Pytanie czy lepszy orzeł czy lepszy koń dla kowboja ?
Zastanawiam się również nad sniperem ... lepszy pieszy czy konny ?
Czy może dużą Dryadę ze snajperką i +1DD ?
Zarówno orzeł jak i koń mają swoje wady i zalety. Najlepiej chyba pograć tak i tak i zobaczyć co się lepiej spisuje.
Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

chrober pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Efektywnie minimum 28 cali. W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP. Luc jesli juz chcesz zagrać w tej konfiguracji, to wydaje mi się, że lepiej dać takiemu nooblowi EGFS, komplecik bazowego eqłipu snajperkę, i jakiego downstona, bądź warda 2+ na ogień i pota siły. Hunter talon niestety odpada.

Jaki masz zamysł gry tą rozpiską? Bo hm, nie wydaje mi się to zbyt mocne. Poza tym Ruby Ring na duzym magu - no nie wiem. Ja tam gram w konfiguracji DS+RR na małym, MR3 i myśle na WoWE na dużym... chociaż psuje mi to trochę kosztorys punktowy na koniec ;P W każdym bądz razie jakaś ochrona na snaperki z Death by Ci się przydała :)
xYz

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Gremlin pisze:
[u]Macias[/u] pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Gremlin pisze: Efektywnie minimum 28 cali.
Po marszu nie można przecież strzelać, więc tylko 23.
Gremlin pisze: W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP.
Zawsze może dać flee. Na koniu jest to po zebraniu się będzie się mógł jeszcze ruszyć.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Macias pisze:
Gremlin pisze:
[u]Macias[/u] pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Gremlin pisze: Efektywnie minimum 28 cali.
Po marszu nie można przecież strzelać, więc tylko 23.

branczka - skirmisz... nie sądze by ktoś dawał taki zestaw na zwyklego jobla, bo i po co?
Gremlin pisze: W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP.
Zawsze może dać flee. Na koniu jest to po zebraniu się będzie się mógł jeszcze ruszyć.
Flee przed kula armatnią, snajperką, czy tez zwyklym ostrzałem (to tylko 4+as) z priximem 4+ (o ile będzie w zasięgu, badź bedzie maił od czego - 2x WR?)- też mi dobre... heh.
xYz

Zablokowany