Caddy
Moderator: Gremlin
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Ja nie ograniczam lvl i wole wydac punkty na 2lvl. Zawsze to więcej czarów do wyboru, no i trzema kośćmi a nie dwoma rzucam czar.
Jesli biorę tylko jednego maga to zawsze 1 lvl, ale jak mam dwóch to już 2 lvl
Jesli biorę tylko jednego maga to zawsze 1 lvl, ale jak mam dwóch to już 2 lvl
ja bym uzwyał 4lvl maga z 4 scrollami i reszta herosi, którzy są bardzo dobrzy, BSB, alter i coś jeszcze ewentualnie arcy z 3 zwojami i kijem plus mały mag z koeljnymi dwona scrollami, wtedy już mamy zapore nie do przejścia i dość dobrą magię, 8 kostek czyli 4 trazy rzucimy ruch lasu i jeszcze bounda z treemana .
To jest teroia nie gram WE ale wnet zaczne, juz pierwsze odddziały ida do mnie ;D
To jest teroia nie gram WE ale wnet zaczne, juz pierwsze odddziały ida do mnie ;D
Ja używam takich opcji:
I. 1x 1lv (2 scrolle)
II. 1x 4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone)
III. 2x 2lvl (3 scrolle + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)
IV. 1x4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone) + 2lvl (scroll + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)
Najczęściej jednak 2 albo 3 opcja.
I. 1x 1lv (2 scrolle)
II. 1x 4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone)
III. 2x 2lvl (3 scrolle + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)
IV. 1x4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone) + 2lvl (scroll + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)
Najczęściej jednak 2 albo 3 opcja.
Jesli chodzi o caddych, to IMHO lepsza opcja a). Dlaczego? Bo tańsza i bezpieczniejsza. Przy 3lvl płacisz 35 kt za level, ktorego nie potrzebujesz i nie wykorzystasz. W dodatku cała twoja ochrona magiczna jest ulokowana w jednym modelu. Jak go stracisz, to kaplica. Przy dwóch 1 levelach masz dwa modele. W razie wtopy tracisz tylko dwa scrolle i jedna kostke dispella.Kołata pisze:Wiadomo, że WE nie polegają raczej na magii
No więc trzeba mieć caddych. Co według was jest lepsze i dlaczego:
a) 2 caddych 1 lvl
b) 1 caddy 3 lvl
Pozdr!
Jednym argumentem za 3lvl jest to, ze ma sie jeszcze wolne 3 sloty na herosow walczacych. Ale imoim zdaniem az tylu wojownikow nie potrzeba. Dwoch w zupelnosci wystarcza.
ja zawsze uzywam 2lvl 2 magow z 2 scrolami... inaczej nie wyobrazam sobie naszej antymagi jak chcesz lorda do walki... bez 4 scroli z domu sie nie ruszam... po prostu za bardzo na magie podatni jestesmy szczegolnie teraz bez proximity bedzie ciezej... ale zobaczymy... a dlaczemu 2 lvl? bo zawsze cos z magii przepchne przeciwnik zignoruje jakis czar lub poszczesci mi sie w rzucie (lub przeciwnik bedzie mial pecha ) nawet z krasnalami na 8DD i zlodziejstwie jednej kosci wciskalem czary 1 lvl to tylko strata maga... bo co? tylko ruszanie drzewek masz? a tak masz mozlziwosc np na pocisk czy regenerke... a to sporo daje taktycznie!
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
mialem pisać posta ale pasiak powiedzial wszystko co chciałem
4lv + 2lv
i kolejno
4 DS + DS i Deepwood
i kolejno
4 DS + DS i Deepwood
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Jak wszyscy już wspomnieli:
* 3-4 lvl z 3-4 scrollami biorę w przypadku, gdy chcę lepiej wykorzystać pozostałe sloty; poza tym niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest dostęp do Lore of Beast, które jest dosyć przydatne (np. Bear's Anger, Beast Cowers itp.) - o tym parę osób zapomniało.
* 2 caddy 1-2 lvl to w zależności czy mi starczy punktów, czy nie na wykupienie lvli (70 w końcu, a to czasem dodatkowa jednostka, jeśli się gdzieś jeszcze zaoszczędzi)
Napewno zgodzę się z tezą, że na magii nie ma co zbytnio polegać w armii WE, Calaignor już jest mniej skuteczny (bo to 4 kości do wykorzystania, tudzież jeśli mamy lorda to 6) niż kiedyś, a pozostałe czary to wsparcie leciutkie tylko.
* 3-4 lvl z 3-4 scrollami biorę w przypadku, gdy chcę lepiej wykorzystać pozostałe sloty; poza tym niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest dostęp do Lore of Beast, które jest dosyć przydatne (np. Bear's Anger, Beast Cowers itp.) - o tym parę osób zapomniało.
* 2 caddy 1-2 lvl to w zależności czy mi starczy punktów, czy nie na wykupienie lvli (70 w końcu, a to czasem dodatkowa jednostka, jeśli się gdzieś jeszcze zaoszczędzi)
Napewno zgodzę się z tezą, że na magii nie ma co zbytnio polegać w armii WE, Calaignor już jest mniej skuteczny (bo to 4 kości do wykorzystania, tudzież jeśli mamy lorda to 6) niż kiedyś, a pozostałe czary to wsparcie leciutkie tylko.
a dalczego Calaignor jest teraz mniej przydatny jeśli się ma arcyamga? dla niego ta laska jest okey, przesunie lasek 3 razy plus mały mag czwarty raz, więc jeśli jest arcy to okey, ale rzeczywiscie gdy go nie ma to ten przedmiot jest słabiutki, płacić tyle pkt. aby sobie raz wiecej rzucić ruch lasu.
A co do WE i magii, oczywiscie nie mozna ich na niej opierać, ale jej mocne wsparcie jest rpzydatne i dlatego sądze, że IV i II levelowy mag to naprawde dobry wybór, gdyż co najważniejsze zapewniają bardzo dobrą ochronę rpzed wrogą magią i poczarować też mogą gdyż 8 kostek plus jeden czy dwa boundy (wole jeden ) to tak słąbo przecież nie jest. i do tego 5 DD i zaleznie 4-5 scrolli i jesteśmy dosć pewni, że wroga magia nie bedize az tak skuteczna a sami coś rzucimy
A co do WE i magii, oczywiscie nie mozna ich na niej opierać, ale jej mocne wsparcie jest rpzydatne i dlatego sądze, że IV i II levelowy mag to naprawde dobry wybór, gdyż co najważniejsze zapewniają bardzo dobrą ochronę rpzed wrogą magią i poczarować też mogą gdyż 8 kostek plus jeden czy dwa boundy (wole jeden ) to tak słąbo przecież nie jest. i do tego 5 DD i zaleznie 4-5 scrolli i jesteśmy dosć pewni, że wroga magia nie bedize az tak skuteczna a sami coś rzucimy
a kto Ci kaze z 2 kostek ciskac? ja zawsze z jednej rzucalem ryzykowne owszem ale widziec mine przeciwnika jak ten lasek jedzie w pierwszej turze o dobre kilka cali... niezastapione... lub jak nawet ten 4 raz wchodzi podzczas jednej tury z krasnalami... ehhhhKosa pisze:a dalczego Calaignor jest teraz mniej przydatny jeśli się ma arcyamga? dla niego ta laska jest okey, przesunie lasek 3 razy plus mały mag czwarty raz,
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned