Caddy

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Caddy

Post autor: Kołata »

Wiadomo, że WE nie polegają raczej na magii :)

No więc trzeba mieć caddych. Co według was jest lepsze i dlaczego:
a) 2 caddych 1 lvl
b) 1 caddy 3 lvl
c) jeszcze inna opcja :)

Pozdr! :)

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

lepsza jest opcja 2xcaddy 1lv. bo wtedy masz wolny slot lorda na smoka :) :) i jak ci zginie jeden caddy to zawsze masz drugiego :wink:

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Ja nie ograniczam lvl i wole wydac punkty na 2lvl. Zawsze to więcej czarów do wyboru, no i trzema kośćmi a nie dwoma rzucam czar.
Jesli biorę tylko jednego maga to zawsze 1 lvl, ale jak mam dwóch to już 2 lvl

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ja bym uzwyał 4lvl maga z 4 scrollami i reszta herosi, którzy są bardzo dobrzy, BSB, alter i coś jeszcze ;) ewentualnie arcy z 3 zwojami i kijem plus mały mag z koeljnymi dwona scrollami, wtedy już mamy zapore nie do przejścia i dość dobrą magię, 8 kostek czyli 4 trazy rzucimy ruch lasu ;) i jeszcze bounda z treemana :) .

To jest teroia nie gram WE ale wnet zaczne, juz pierwsze odddziały ida do mnie ;D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Czasami jednemu z magów daje Starfire Arrows. Zazwyczaj niewiele to daje, ale jak juz się uda... hehe

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

ja uzywam (bede uzywac) 2 caddych z 2mlvl bo 1 jest IMO bez sensu :wink: no 6 kosci to zazwyczaj cos poczaruje (nawet z HE czasem cos wyjdzie :P)

Halun
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: W-wo

Post autor: Halun »

Ja używam takich opcji:
I. 1x 1lv (2 scrolle)
II. 1x 4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone)
III. 2x 2lvl (3 scrolle + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)
IV. 1x4lvl (3 scrolle + Ranu's Heartstone) + 2lvl (scroll + Calaingor's Stave lub Deepwood Sphere)

Najczęściej jednak 2 albo 3 opcja.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Ja 2x 1lvl po 2 scrolle, albo duża czarka z 4rema skrolami.

Awatar użytkownika
Leśnik
Mudżahedin
Posty: 274
Lokalizacja: Poznań STREFA ZERO

Post autor: Leśnik »

Ja używam jednej 1 lvl. panienki a ochroną magiczną u mne jest smok lub biegacz a zwykle na 2 tury skroli i kości starczy.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Kołata pisze:Wiadomo, że WE nie polegają raczej na magii :)

No więc trzeba mieć caddych. Co według was jest lepsze i dlaczego:
a) 2 caddych 1 lvl
b) 1 caddy 3 lvl


Pozdr! :)
Jesli chodzi o caddych, to IMHO lepsza opcja a). Dlaczego? Bo tańsza i bezpieczniejsza. Przy 3lvl płacisz 35 kt za level, ktorego nie potrzebujesz i nie wykorzystasz. W dodatku cała twoja ochrona magiczna jest ulokowana w jednym modelu. Jak go stracisz, to kaplica. Przy dwóch 1 levelach masz dwa modele. W razie wtopy tracisz tylko dwa scrolle i jedna kostke dispella.
Jednym argumentem za 3lvl jest to, ze ma sie jeszcze wolne 3 sloty na herosow walczacych. Ale imoim zdaniem az tylu wojownikow nie potrzeba. Dwoch w zupelnosci wystarcza.
Obrazek

Gu3scik
Warzywo
Posty: 19

Post autor: Gu3scik »

a czemu by nie dawac 2 magow na 2 lvl?

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Wiesz... jakby nie było 70 punktów piechotą nie chodzi. Ale jak wspomniałem jak mam dwóch magów to zawsze upgrejduje im lewele.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

ja zawsze uzywam 2lvl 2 magow z 2 scrolami... inaczej nie wyobrazam sobie naszej antymagi jak chcesz lorda do walki... bez 4 scroli z domu sie nie ruszam... po prostu za bardzo na magie podatni jestesmy szczegolnie teraz bez proximity bedzie ciezej... ale zobaczymy... a dlaczemu 2 lvl? bo zawsze cos z magii przepchne :D przeciwnik zignoruje jakis czar lub poszczesci mi sie w rzucie (lub przeciwnik bedzie mial pecha :wink: ) nawet z krasnalami na 8DD i zlodziejstwie jednej kosci wciskalem czary 8) 1 lvl to tylko strata maga... bo co? tylko ruszanie drzewek masz? a tak masz mozlziwosc np na pocisk czy regenerke... a to sporo daje taktycznie!

Awatar użytkownika
Wujek Kiczu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków

Post autor: Wujek Kiczu »

mialem pisać posta ale pasiak powiedzial wszystko co chciałem ;)

Gu3scik
Warzywo
Posty: 19

Post autor: Gu3scik »

ja wlasnie tez kozystam z 2 magow po 2lvl i 3DS. A 70pkt to faktycznie, czasem jest duzo ale czasem tez jest malo. Zawsze mozesz stracic 2 razy wiecej pkt bez tej jednej czy dwoch kosci czaraowania:P

Awatar użytkownika
Zox
Chuck Norris
Posty: 384
Lokalizacja: Kult / Warszawa Ursus

Post autor: Zox »

4lv + 2lv

i kolejno

4 DS + DS i Deepwood

;)
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jak wszyscy już wspomnieli:
* 3-4 lvl z 3-4 scrollami biorę w przypadku, gdy chcę lepiej wykorzystać pozostałe sloty; poza tym niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest dostęp do Lore of Beast, które jest dosyć przydatne (np. Bear's Anger, Beast Cowers itp.) - o tym parę osób zapomniało.
* 2 caddy 1-2 lvl to w zależności czy mi starczy punktów, czy nie na wykupienie lvli (70 w końcu, a to czasem dodatkowa jednostka, jeśli się gdzieś jeszcze zaoszczędzi)

Napewno zgodzę się z tezą, że na magii nie ma co zbytnio polegać w armii WE, Calaignor już jest mniej skuteczny (bo to 4 kości do wykorzystania, tudzież jeśli mamy lorda to 6) niż kiedyś, a pozostałe czary to wsparcie leciutkie tylko.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a dalczego Calaignor jest teraz mniej przydatny jeśli się ma arcyamga? dla niego ta laska jest okey, przesunie lasek 3 razy plus mały mag czwarty raz, więc jeśli jest arcy to okey, ale rzeczywiscie gdy go nie ma to ten przedmiot jest słabiutki, płacić tyle pkt. aby sobie raz wiecej rzucić ruch lasu.

A co do WE i magii, oczywiscie nie mozna ich na niej opierać, ale jej mocne wsparcie jest rpzydatne i dlatego sądze, że IV i II levelowy mag to naprawde dobry wybór, gdyż co najważniejsze zapewniają bardzo dobrą ochronę rpzed wrogą magią i poczarować też mogą gdyż 8 kostek plus jeden czy dwa boundy (wole jeden ;) ) to tak słąbo przecież nie jest. i do tego 5 DD i zaleznie 4-5 scrolli i jesteśmy dosć pewni, że wroga magia nie bedize az tak skuteczna a sami coś rzucimy
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Kosa pisze:a dalczego Calaignor jest teraz mniej przydatny jeśli się ma arcyamga? dla niego ta laska jest okey, przesunie lasek 3 razy plus mały mag czwarty raz,
a kto Ci kaze z 2 kostek ciskac? ja zawsze z jednej rzucalem :wink: ryzykowne owszem ale widziec mine przeciwnika jak ten lasek jedzie w pierwszej turze o dobre kilka cali... niezastapione... lub jak nawet ten 4 raz wchodzi podzczas jednej tury z krasnalami... ehhhh
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Na jednej nieoplaca sie rzucac, chyba ze przeciwnik juz nie ma DD bo w przeciwnym wypadku jak cie nie wyjdzie jeden czar to przeciwnik zostawia sobie jakby automatycznie DD na nastepny czar ;)

ODPOWIEDZ