Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
baaardzo mi się nie podoba...nie ma soli imperium! DEMIGRYFÓW...
-
- Wałkarz
- Posty: 53
jak wygram w lotka to sobie kupie ze 3 boxy demisiów, a tymczasem gram bez nich
pomijając brak demigryfów, any suggestions?
pomijając brak demigryfów, any suggestions?
Grałem czymś takim z dodatkiem 2x3 demigryfów - miałem trochę inaczej bohaterów dobranych. Bardzo fajnie się tym gra, założyłem nawet maskę mocnym krasiom, czyli ma potencjał.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Według mnie to dwa różne oddziały. Jest to tak jak krasnoludzkich wojowników awansować na długobrodych albo w starej edycji łuczników na zwiadowców. Nie kupujemy im broni ,czy coś co im podnosi statystykę ,tylko tworzymy ich nowym oddziałem.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
To nie do końca właściwy temat .
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
wnioski po dzisiejszej bitwie po 100latach nie grania:
demigryfy super OP, brać jak najwięcej (tym bardziej ze śmiecioksiędzem)
ST jest fajny, jednak brak strzelania z CC czegokolwiek troche boli
wymienić 40 halabard i 15 łuków na regon kawy
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts LIGHT
General; Magic Level 4
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts LIGHT
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
4 Demigryph Knights @ 287.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Steel Standard [35.0]
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
15 Archers @ 125.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2398.0
albo wyrzucić łuki, dać 5 knechtów, wyrzucić księdzów, dać po 1 demku i wszystko na koń
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
General; Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 124.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
5 Demigryph Knights @ 355.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Steel Standard [35.0]
5 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; FCG; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
Models in Army: 39
Total Army Cost: 2399.0
demigryfy super OP, brać jak najwięcej (tym bardziej ze śmiecioksiędzem)
ST jest fajny, jednak brak strzelania z CC czegokolwiek troche boli
wymienić 40 halabard i 15 łuków na regon kawy
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts LIGHT
General; Magic Level 4
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts LIGHT
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
4 Demigryph Knights @ 287.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Steel Standard [35.0]
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
15 Archers @ 125.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2398.0
albo wyrzucić łuki, dać 5 knechtów, wyrzucić księdzów, dać po 1 demku i wszystko na koń
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
General; Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 124.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
5 Demigryph Knights @ 355.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Steel Standard [35.0]
5 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; FCG; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
Models in Army: 39
Total Army Cost: 2399.0
Taką sobie armię wymodziłem, nie ma ona ambicji masowo wygrywać turnieje, raczej usiłuje uplasować się w środku stawki i fajnie wyglądać na stole Niech ktoś jednak rzuci okiem i powie czy ma to ręce i nogi, byłbym wdzięczny.
Wybaczcie miszmasz polsko-angielskich nazw, ale chyba wszystko jest zrozumiałe.
Imperium 1600 (bez lordów)
Kapelan (generał) – 123
koń z pancerzem, ciężka zbroja, broń dwuręczna, dragon helm, dawnstone
Czarodziej – 100
II poziom, magia światła
Kapitan - 111
chorąży armii, pełna zbroja płytowa, biting blade, enchanted shield, luck stone
Inżynier - 65
_________________________
40x halabardnicy – 270
grupa dowodzenia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
26x halabardnicy - 176
muzyk, sztandar
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
9x rycerze zakonni - 290
grupa dowodzenia, wewnętrzny krąg, stalowy sztandar
________________________
Działo – 120
Działo - 120
Helblaster - 120
Wybaczcie miszmasz polsko-angielskich nazw, ale chyba wszystko jest zrozumiałe.
Imperium 1600 (bez lordów)
Kapelan (generał) – 123
koń z pancerzem, ciężka zbroja, broń dwuręczna, dragon helm, dawnstone
Czarodziej – 100
II poziom, magia światła
Kapitan - 111
chorąży armii, pełna zbroja płytowa, biting blade, enchanted shield, luck stone
Inżynier - 65
_________________________
40x halabardnicy – 270
grupa dowodzenia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
26x halabardnicy - 176
muzyk, sztandar
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
9x rycerze zakonni - 290
grupa dowodzenia, wewnętrzny krąg, stalowy sztandar
________________________
Działo – 120
Działo - 120
Helblaster - 120
Vae victis!
siema - chciałbym trochę zmienić rozpę - kilka gier testowych pokazało mi jej słabości. Przede wszystkim nie mam co zrobić z kafarami typu wampir ,orkowski generał,ogrowy generał którzy są ukryci w oddziałach...etc...dlatego zdecydowałem się na Archlectora z Vanhorsman...
Zmniejszyłem ilość demisów bo jeżdżenie piątkami przyprawiało mnie o zawrót głowy ... zrezygnowałem z pegaza albowiem za długo grałem pokiem i nie umiem grać "śmiertelnym" pegazem - prawie w każdej bitwie go traciłem. Zdecydowałam się też na lore na magu - ostatecznie Light - moim zdaniem Haven jest znacznie słabszy ...Zabezpieczyłem też maga przed sniperkami - jak będę widział death będę go włączał do dużego oddziału...
Enjoy!
Oto co wypłodziłem:
2400 Pts - Empire Roster
Captain of the Empire (1#, 153 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 153 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon
Wizard Lord (1#, 294 pts) LIGHT
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse
Knightly Orders (5#, 140 pts)
4 Knightly Orders, 140 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse
Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 153 (0 - 600)
Points of Core: 620 (600 - Unlimited)
Points of Special: 724 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2399
Zmniejszyłem ilość demisów bo jeżdżenie piątkami przyprawiało mnie o zawrót głowy ... zrezygnowałem z pegaza albowiem za długo grałem pokiem i nie umiem grać "śmiertelnym" pegazem - prawie w każdej bitwie go traciłem. Zdecydowałam się też na lore na magu - ostatecznie Light - moim zdaniem Haven jest znacznie słabszy ...Zabezpieczyłem też maga przed sniperkami - jak będę widział death będę go włączał do dużego oddziału...
Enjoy!
Oto co wypłodziłem:
2400 Pts - Empire Roster
Captain of the Empire (1#, 153 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 153 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon
Wizard Lord (1#, 294 pts) LIGHT
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse
Knightly Orders (5#, 140 pts)
4 Knightly Orders, 140 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse
Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 153 (0 - 600)
Points of Core: 620 (600 - Unlimited)
Points of Special: 724 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2399
Tego oddziału nie rozumiem. Po co sztandar i champion? Nie lepiej zostawić samego muzyka, a za zyskane pkt dać muzyka na drugiej małej kawie i baner +1 Mv na demigryfach?Knightly Orders (5#, 140 pts)
4 Knightly Orders, 140 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ale wiesz, że taki mag nie ma LoS? Chronisz go przed fastami, ale wystawiasz na inne zagrożenia.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
5 modeli zwyklakówPiotrB pisze:Ale dokładnie o czym ty mówisz? Póki jest 5 modeli w oddziale jak najbardziej ma los
w tym wypadku wraz z czempionem potrzebujesz 6 rycerzy
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Święte słowa.Wielu graczy zapomina o tym, że czempion nie zwyklakiem.Gokish pisze:5 modeli zwyklakówPiotrB pisze:Ale dokładnie o czym ty mówisz? Póki jest 5 modeli w oddziale jak najbardziej ma los
w tym wypadku wraz z czempionem potrzebujesz 6 rycerzy
true - bardzo się cieszę ,że to wyłapaliście bo taki błąd może kosztować bitwę...
Zmiany:
2400 Pts - Empire Roster
Captain of the Empire (1#, 148 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 148 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone
Wizard Lord (1#, 294 pts)
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse
Knightly Orders (6#, 162 pts)
5 Knightly Orders, 162 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
6 Warhorse
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 148 (0 - 600)
Points of Core: 642 (600 - Unlimited)
Points of Special: 704 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2396
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Zmiany:
2400 Pts - Empire Roster
Captain of the Empire (1#, 148 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 148 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone
Wizard Lord (1#, 294 pts)
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse
Knightly Orders (6#, 162 pts)
5 Knightly Orders, 162 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
6 Warhorse
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 148 (0 - 600)
Points of Core: 642 (600 - Unlimited)
Points of Special: 704 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2396
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Moja rozpa i relacje z DMP.
Lord mag (mr3,SoS(+4wsv na target z magi) kon light)
Mag(DS,Dragonbane Gem,Ironcurse Icon, kon, light)
BSB(Pegaz,SoM,DS,ES)
3x5kawy(jedna ma muzyka)
9IC (SoD,muzyk)
2xdziało
2xdemigryfy(po muzyku)
Tank
Wózek z havena
1.Robson+Ekipa
Robson He na 3 bolca i 3xlight czy rozpa z którą nikt u mnie w teamie nie chciał grać ja osobiście też nie.
Ale cóż zagrałem wystawiliśmy się po dwóch różnych rogach i po pierwszej turze stwierdziłem już że nei ma co stać i jadę na żeś . Robson blokował mnie kurakami i cofał się żeby uniknąć zwarcia w którym dobrze wiedział że nie ma szans Wl byli poszarpani zbierając pociski,burze i kule dział ogl do robsona nie dojebałem. zabiłem mu 3 kury 2 bolce(trzeci na 1 ranie został xD) odział spermenów a sam straciłem kawe jedną i skończyło się 11:9 dla mnie .
2.Koleś z VC mój team nie chciał ponownie z nimi grać więc wyszedłem i tak jak myślałem zostały mi dostawione i je wybrałem .Nie znałem zasad VCi jak sie okazało zostałem mega oszukany mój przeciwnik krzyczał baśką terrorgejem i wózkiem do CC w którym sam nie brał udziału co dużo by zmieniło gdyż w 2 turze wpadam w 40 gulasów 5demisi z BSB odginam kloc kawy z Generałem moim wozkiem i wiem że w mojej już będę wolny od guli i zabije kloc z gienkiem (wrzucę sobie asf lub 10Ws 10I) ale jednak nie doszło do tego gdyż tutaj zostałem oszukany i straciłem wszystkie demisie z krzyków) potem tan zabił kawe terrorgeja i BSB ale i tak nie odrobiłem strat :/ i przegrałem chyba 13:7
Utrzymałem się na 3 stole jako kapitan szło mi dobrze gdyż wyciągałem dalej armie z którymi nikt nie chciał grać a reszta teamu robiła pkt a ja sam rwałem je.
3 bitwa i Gamblersi ^^ SS1 wcześniej dostał od nich w plecy to chciałem z nimi wygrać żeby udowodnić kto jest SS1.
Nie pamiętam ale chyba wylazłem Wybrałem marysia i jego OK . Bitwe opisać można w 3 słowach zabiłem mu wszystko po za klockiem którego sie nie dało ruszyć Irongaci z 3 herosami i z ogrową magią i besti. Ten kloc zniszczył mi wszystko co napotkał po za tankiem który się zacinal przez 3 tury :/. Jako team 58:42 ja przegrałem do 1 :/ a i dawno nikt mi takiego manta nie zacisnął.
W nocy piwko i wykminiałem kogo z teamu wystawie jako pierwszego i ponownie ja I Miszon Miszon zaczął ale strzelanie mu nie poszło i w wymianie ognia ja wyszedłem na + ale potem nie zdałem brejka na 7z przerzutem(5demisi na moją 3 z ASF 11trafień z dołu 6ran wbitych :/ ) potem BSB który łamie się od 4kawy zeszmatą :/ 7:13 jao team minimum a paringi mieliśmy zajebiste ale nie szło 3 moim graczom i lipka.Warto zaznaczyć że nikt nie chciał grać z miszonem z mojego teamu.
W 5 8 Bila parowanie zajebiste ponownie i ponownie wyciągnąłem VC tym razem szitasa z nim nikt nie chciał grać bo wiedzą że szitas lipny nie jest i tylko ja moge mu uciec od maski całą grę uciekałem unikając CC ale i tak poniosłem straty z jego magii i 16:4 dla niego i team ponownie max w plecy.
Po raz 3 na parówce jak nie 4 krąży fatum 2 dnia gdzie dostajemy słabsze teamy i niepotrafimy ich ścisnąć.
Lord mag (mr3,SoS(+4wsv na target z magi) kon light)
Mag(DS,Dragonbane Gem,Ironcurse Icon, kon, light)
BSB(Pegaz,SoM,DS,ES)
3x5kawy(jedna ma muzyka)
9IC (SoD,muzyk)
2xdziało
2xdemigryfy(po muzyku)
Tank
Wózek z havena
1.Robson+Ekipa
Robson He na 3 bolca i 3xlight czy rozpa z którą nikt u mnie w teamie nie chciał grać ja osobiście też nie.
Ale cóż zagrałem wystawiliśmy się po dwóch różnych rogach i po pierwszej turze stwierdziłem już że nei ma co stać i jadę na żeś . Robson blokował mnie kurakami i cofał się żeby uniknąć zwarcia w którym dobrze wiedział że nie ma szans Wl byli poszarpani zbierając pociski,burze i kule dział ogl do robsona nie dojebałem. zabiłem mu 3 kury 2 bolce(trzeci na 1 ranie został xD) odział spermenów a sam straciłem kawe jedną i skończyło się 11:9 dla mnie .
2.Koleś z VC mój team nie chciał ponownie z nimi grać więc wyszedłem i tak jak myślałem zostały mi dostawione i je wybrałem .Nie znałem zasad VCi jak sie okazało zostałem mega oszukany mój przeciwnik krzyczał baśką terrorgejem i wózkiem do CC w którym sam nie brał udziału co dużo by zmieniło gdyż w 2 turze wpadam w 40 gulasów 5demisi z BSB odginam kloc kawy z Generałem moim wozkiem i wiem że w mojej już będę wolny od guli i zabije kloc z gienkiem (wrzucę sobie asf lub 10Ws 10I) ale jednak nie doszło do tego gdyż tutaj zostałem oszukany i straciłem wszystkie demisie z krzyków) potem tan zabił kawe terrorgeja i BSB ale i tak nie odrobiłem strat :/ i przegrałem chyba 13:7
Utrzymałem się na 3 stole jako kapitan szło mi dobrze gdyż wyciągałem dalej armie z którymi nikt nie chciał grać a reszta teamu robiła pkt a ja sam rwałem je.
3 bitwa i Gamblersi ^^ SS1 wcześniej dostał od nich w plecy to chciałem z nimi wygrać żeby udowodnić kto jest SS1.
Nie pamiętam ale chyba wylazłem Wybrałem marysia i jego OK . Bitwe opisać można w 3 słowach zabiłem mu wszystko po za klockiem którego sie nie dało ruszyć Irongaci z 3 herosami i z ogrową magią i besti. Ten kloc zniszczył mi wszystko co napotkał po za tankiem który się zacinal przez 3 tury :/. Jako team 58:42 ja przegrałem do 1 :/ a i dawno nikt mi takiego manta nie zacisnął.
W nocy piwko i wykminiałem kogo z teamu wystawie jako pierwszego i ponownie ja I Miszon Miszon zaczął ale strzelanie mu nie poszło i w wymianie ognia ja wyszedłem na + ale potem nie zdałem brejka na 7z przerzutem(5demisi na moją 3 z ASF 11trafień z dołu 6ran wbitych :/ ) potem BSB który łamie się od 4kawy zeszmatą :/ 7:13 jao team minimum a paringi mieliśmy zajebiste ale nie szło 3 moim graczom i lipka.Warto zaznaczyć że nikt nie chciał grać z miszonem z mojego teamu.
W 5 8 Bila parowanie zajebiste ponownie i ponownie wyciągnąłem VC tym razem szitasa z nim nikt nie chciał grać bo wiedzą że szitas lipny nie jest i tylko ja moge mu uciec od maski całą grę uciekałem unikając CC ale i tak poniosłem straty z jego magii i 16:4 dla niego i team ponownie max w plecy.
Po raz 3 na parówce jak nie 4 krąży fatum 2 dnia gdzie dostajemy słabsze teamy i niepotrafimy ich ścisnąć.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Miałeś nielegalną rozpiskę. Nie możesz mieć 3x5 kawy i jeszcze IC bo to są już 4 te same cory.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki