Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: PiotrB »

baaardzo mi się nie podoba...nie ma soli imperium! :) DEMIGRYFÓW...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

skaventail
Wałkarz
Posty: 53

Post autor: skaventail »

jak wygram w lotka to sobie kupie ze 3 boxy demisiów, a tymczasem gram bez nich :P
pomijając brak demigryfów, any suggestions?

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Grałem czymś takim z dodatkiem 2x3 demigryfów - miałem trochę inaczej bohaterów dobranych. Bardzo fajnie się tym gra, założyłem nawet maskę mocnym krasiom, czyli ma potencjał.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Według mnie to dwa różne oddziały. Jest to tak jak krasnoludzkich wojowników awansować na długobrodych albo w starej edycji łuczników na zwiadowców. Nie kupujemy im broni ,czy coś co im podnosi statystykę ,tylko tworzymy ich nowym oddziałem.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

To nie do końca właściwy temat :wink: .
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

O kurczę ,sorry ,nie zauważyłem :oops: :mrgreen:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

wnioski po dzisiejszej bitwie po 100latach nie grania:

demigryfy super OP, brać jak najwięcej (tym bardziej ze śmiecioksiędzem)
ST jest fajny, jednak brak strzelania z CC czegokolwiek troche boli
wymienić 40 halabard i 15 łuków na regon kawy


Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts LIGHT
General; Magic Level 4
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 125.0 Pts LIGHT
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

4 Demigryph Knights @ 287.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Steel Standard [35.0]

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]

15 Archers @ 125.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician

Models in Army: 51

Total Army Cost: 2398.0

albo wyrzucić łuki, dać 5 knechtów, wyrzucić księdzów, dać po 1 demku i wszystko na koń

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
General; Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 124.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

5 Demigryph Knights @ 355.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Steel Standard [35.0]

5 Demigryph Knights @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

15 Knightly Orders @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; FCG; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

Models in Army: 39

Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Taką sobie armię wymodziłem, nie ma ona ambicji masowo wygrywać turnieje, raczej usiłuje uplasować się w środku stawki i fajnie wyglądać na stole ;) Niech ktoś jednak rzuci okiem i powie czy ma to ręce i nogi, byłbym wdzięczny.

Wybaczcie miszmasz polsko-angielskich nazw, ale chyba wszystko jest zrozumiałe.


Imperium 1600 (bez lordów)

Kapelan (generał) – 123
koń z pancerzem, ciężka zbroja, broń dwuręczna, dragon helm, dawnstone
Czarodziej – 100
II poziom, magia światła
Kapitan - 111
chorąży armii, pełna zbroja płytowa, biting blade, enchanted shield, luck stone
Inżynier - 65
_________________________

40x halabardnicy – 270
grupa dowodzenia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia

26x halabardnicy - 176
muzyk, sztandar
5x łucznicy - 35
oddział wsparcia

9x rycerze zakonni - 290
grupa dowodzenia, wewnętrzny krąg, stalowy sztandar
________________________

Działo – 120
Działo - 120
Helblaster - 120
Vae victis!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ja bym przemyślał zrezygnowanie z 26 halabardników na koszt 3 demigryfów
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

siema - chciałbym trochę zmienić rozpę - kilka gier testowych pokazało mi jej słabości. Przede wszystkim nie mam co zrobić z kafarami typu wampir ,orkowski generał,ogrowy generał którzy są ukryci w oddziałach...etc...dlatego zdecydowałem się na Archlectora z Vanhorsman...
Zmniejszyłem ilość demisów bo jeżdżenie piątkami przyprawiało mnie o zawrót głowy :mrgreen: ... zrezygnowałem z pegaza albowiem za długo grałem pokiem i nie umiem grać "śmiertelnym" pegazem - prawie w każdej bitwie go traciłem. Zdecydowałam się też na lore na magu - ostatecznie Light - moim zdaniem Haven jest znacznie słabszy ...Zabezpieczyłem też maga przed sniperkami - jak będę widział death będę go włączał do dużego oddziału...
Enjoy!

Oto co wypłodziłem:

2400 Pts - Empire Roster

Captain of the Empire (1#, 153 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 153 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone
1 Ironcurse Icon

Wizard Lord (1#, 294 pts) LIGHT
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone

Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum

Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse

Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse

Knightly Orders (5#, 140 pts)
4 Knightly Orders, 140 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse

War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)

Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)

Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts (Musician Mus; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)

Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse


Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 153 (0 - 600)
Points of Core: 620 (600 - Unlimited)
Points of Special: 724 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)

Total Roster Cost: 2399
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Knightly Orders (5#, 140 pts)
4 Knightly Orders, 140 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse
Tego oddziału nie rozumiem. Po co sztandar i champion? Nie lepiej zostawić samego muzyka, a za zyskane pkt dać muzyka na drugiej małej kawie i baner +1 Mv na demigryfach?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

po to aby schować maga w drugim szeregu i zabezpieczyć przed fastami:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ale wiesz, że taki mag nie ma LoS? Chronisz go przed fastami, ale wystawiasz na inne zagrożenia.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Ale dokładnie o czym ty mówisz? Póki jest 5 modeli w oddziale jak najbardziej ma los :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8647
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

PiotrB pisze:Ale dokładnie o czym ty mówisz? Póki jest 5 modeli w oddziale jak najbardziej ma los :)
5 modeli zwyklaków :)
w tym wypadku wraz z czempionem potrzebujesz 6 rycerzy
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Gokish pisze:
PiotrB pisze:Ale dokładnie o czym ty mówisz? Póki jest 5 modeli w oddziale jak najbardziej ma los :)
5 modeli zwyklaków :)
w tym wypadku wraz z czempionem potrzebujesz 6 rycerzy
Święte słowa.Wielu graczy zapomina o tym, że czempion nie zwyklakiem.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

:) true - bardzo się cieszę ,że to wyłapaliście bo taki błąd może kosztować bitwę...
Zmiany:

2400 Pts - Empire Roster

Captain of the Empire (1#, 148 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 148 pts (Always Strikes Last; Hold the Line; Barding; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Warhorse
1 Dragonhelm
1 Dawnstone

Wizard Lord (1#, 294 pts)
1 Battle Wizard Lord, 294 pts (Barding; Level 4 Upgrade; Hand Weapon)
1 Warhorse
1 Dispel Scroll
1 Obsidian Lodestone

Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum

Knightly Orders (5#, 110 pts)
5 Knightly Orders, 110 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
5 Warhorse

Knightly Orders (13#, 370 pts)
12 Knights of the Inner Circle, 370 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Standard of Discipline
13 Warhorse

Knightly Orders (6#, 162 pts)
5 Knightly Orders, 162 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Preceptor (Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
6 Warhorse

War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts (Steam Tank Main Cannon; Steam Tank Charge Rules; SteamTank Steam Gun; Causes Terror; Large Target; Random Movement; Unbreakable)
1 Engineer Commander (Hand Weapon; Repeater Pistol)

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
3 Crew (Hand Weapon)

Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)

Demigryph Knights (4#, 232 pts)
4 Inner Circle Knights, 232 pts (Barding; Hand Weapon; Lance & Shield; Full Plate Armor)
1 Demigryph (Armour Piercing; Causes Fear; Stomp)

Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts (Chariot; Large Target; Swiftstride)
2 Acolyte (Hand Weapon)
2 Warhorse

Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules

Composition Report:
Points of Lords: 522 (0 - 600)
Points of Heroes: 148 (0 - 600)
Points of Core: 642 (600 - Unlimited)
Points of Special: 704 (0 - 1200)
Points of Rare: 380 (0 - 600)

Total Roster Cost: 2396

Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Trochę więcej pracy przy obrabianiu. prosimy
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Moja rozpa i relacje z DMP.
Lord mag (mr3,SoS(+4wsv na target z magi) kon light)
Mag(DS,Dragonbane Gem,Ironcurse Icon, kon, light)
BSB(Pegaz,SoM,DS,ES)
3x5kawy(jedna ma muzyka)
9IC (SoD,muzyk)
2xdziało
2xdemigryfy(po muzyku)
Tank
Wózek z havena
1.Robson+Ekipa
Robson He na 3 bolca i 3xlight czy rozpa z którą nikt u mnie w teamie nie chciał grać ja osobiście też nie.
Ale cóż zagrałem wystawiliśmy się po dwóch różnych rogach i po pierwszej turze stwierdziłem już że nei ma co stać i jadę na żeś . Robson blokował mnie kurakami i cofał się żeby uniknąć zwarcia w którym dobrze wiedział że nie ma szans Wl byli poszarpani zbierając pociski,burze i kule dział ogl do robsona nie dojebałem. zabiłem mu 3 kury 2 bolce(trzeci na 1 ranie został xD) odział spermenów a sam straciłem kawe jedną i skończyło się 11:9 dla mnie .
2.Koleś z VC mój team nie chciał ponownie z nimi grać więc wyszedłem i tak jak myślałem zostały mi dostawione i je wybrałem .Nie znałem zasad VCi jak sie okazało zostałem mega oszukany mój przeciwnik krzyczał baśką terrorgejem i wózkiem do CC w którym sam nie brał udziału co dużo by zmieniło gdyż w 2 turze wpadam w 40 gulasów 5demisi z BSB odginam kloc kawy z Generałem moim wozkiem i wiem że w mojej już będę wolny od guli i zabije kloc z gienkiem (wrzucę sobie asf lub 10Ws 10I) ale jednak nie doszło do tego gdyż tutaj zostałem oszukany i straciłem wszystkie demisie z krzyków) potem tan zabił kawe terrorgeja i BSB ale i tak nie odrobiłem strat :/ i przegrałem chyba 13:7
Utrzymałem się na 3 stole jako kapitan szło mi dobrze gdyż wyciągałem dalej armie z którymi nikt nie chciał grać a reszta teamu robiła pkt a ja sam rwałem je.
3 bitwa i Gamblersi ^^ SS1 wcześniej dostał od nich w plecy to chciałem z nimi wygrać żeby udowodnić kto jest SS1.
Nie pamiętam ale chyba wylazłem Wybrałem marysia i jego OK . Bitwe opisać można w 3 słowach zabiłem mu wszystko po za klockiem którego sie nie dało ruszyć Irongaci z 3 herosami i z ogrową magią i besti. Ten kloc zniszczył mi wszystko co napotkał po za tankiem który się zacinal przez 3 tury :/. Jako team 58:42 ja przegrałem do 1 :/ a i dawno nikt mi takiego manta nie zacisnął.
W nocy piwko i wykminiałem kogo z teamu wystawie jako pierwszego i ponownie ja I Miszon Miszon zaczął ale strzelanie mu nie poszło i w wymianie ognia ja wyszedłem na + ale potem nie zdałem brejka na 7z przerzutem(5demisi na moją 3 z ASF 11trafień z dołu 6ran wbitych :/ ) potem BSB który łamie się od 4kawy zeszmatą :/ 7:13 jao team minimum a paringi mieliśmy zajebiste ale nie szło 3 moim graczom i lipka.Warto zaznaczyć że nikt nie chciał grać z miszonem z mojego teamu.
W 5 8 Bila parowanie zajebiste ponownie i ponownie wyciągnąłem VC tym razem szitasa z nim nikt nie chciał grać bo wiedzą że szitas lipny nie jest i tylko ja moge mu uciec od maski całą grę uciekałem unikając CC ale i tak poniosłem straty z jego magii i 16:4 dla niego i team ponownie max w plecy.
Po raz 3 na parówce jak nie 4 krąży fatum 2 dnia gdzie dostajemy słabsze teamy i niepotrafimy ich ścisnąć.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Miałeś nielegalną rozpiskę. Nie możesz mieć 3x5 kawy i jeszcze IC bo to są już 4 te same cory.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ