North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
15 ataków z WS 4 z dołu + ataki z góry i stompy raczej niewielkie pierdolnięcie
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
To jest tak mniej więcej 12 ran na turę przeciwko WS4 T3. Całkiem niezłe pierdolnięcia jak dla mnie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
No i co ci biedni halabardnicy zrobią? Zanim uderzą, demigryfy wypłacą 15 ataków z hatem. Potem z tych co przeżyją, ilu odda i trafi oraz ile zadasz ran na 3+ Póżniej ile wypadnie jedynek na save. Demigryfy też można boostować lightem i modlitwami. Jestem też ciekawy co ma większe szanse na przeżycie centry z krasnoludzkiej klopy Kolejna sprawa to nie działający na nie KB. Na koniec dywagujemy tutaj o ofensywnej rozpie na kawalerii, a nie o imperialnym defensie, lub rozpie z kontrtą odziału demigryfów.Przemcio pisze:Słuchaj 40 halabardników z księdzem wypłaca ci 30 ataków z hatem z S4 i rerollem można tą piechote jeszcze zboostować np. lightem oraz modlitwami np. Ward 5+.... i teraz zobacz ile kosztuje taki klocek z full cmd bez księdza i detek całe 270 pkt... ma 40 woundów i szeregi a no i ksiądz ma lookouta. A no i jeszcze jedno do regonu za całe 30 pkt. możesz sobie odginaczke kupić masz max. 2 na regon...
A teraz 5 demiśków kosztują troszkę więcej mają całe 15 ran co prawda save +1 ale T ten sam. wypłacają całe 15 ataków z dołu i całe 5 ataków z góry ksiądz w nich lookouta nie ma...
ja jednak wole halabardy Demiśki owszem 4 lub 5 jako kontra jak coś się wbije w halabardy
ofensywna rozpa na kawaleri nie ma racji bytu...
Tak a co ma WS 4 i T3??? piechota imperialna??? wez sobie zasymuluj walke z np warriorami chaosu,black guardami,wl, gg, savagami, irongutami czy inna piechota, którą sie na stole spotyka
Tak a co ma WS 4 i T3??? piechota imperialna??? wez sobie zasymuluj walke z np warriorami chaosu,black guardami,wl, gg, savagami, irongutami czy inna piechota, którą sie na stole spotyka
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
dalej lepiej wypadają Demiśki, z WL-ami i GG na dwurakach trochę gorzej, a wiesz dlaczego?? bo Halabardy zgarną jeszcze stompy i kończy się bajka; Ironguty....ilu dojdzie jak zgarnie ostrzał, Sill przekonał się, że jak spadły 4 to już była lekka kupa, ratowali herosi, ale też po wycięciu ich i rzuceniu sygnatury, nie było rady i w końcu ulał stuborna na 7 i poleciała duża świnka z BSB...
Po pierwsze to ty twierdzisz, że halabardnicy z WS 3 T 3 i S 4 są lepsi od demigryfów, więc przykład odnosił się do nich. Pod drugie nie muszę symulować, bo ostatnio piątka demigryfów z bsb na pegazie pchnęła 15 chosenów, poradziła sobie klockiem 9 irongutów i 5 murfangów. Oczywiście były boostowane speed of light lub/i bironą. Siła 3-4 praktycznie nic im nie robi. Po trzecie w swoich rozpiskach Helion używa lore of haven, więc ma przerzuty 1, co zwiększa szanse przeżycia.Przemcio pisze:ofensywna rozpa na kawaleri nie ma racji bytu...
Tak a co ma WS 4 i T3??? piechota imperialna??? wez sobie zasymuluj walke z np warriorami chaosu,black guardami,wl, gg, savagami, irongutami czy inna piechota, którą sie na stole spotyka
Ostatnio zmieniony 1 sie 2012, o 15:29 przez Siena, łącznie zmieniany 1 raz.
9 ranPrzemcio pisze:warriorami chaosu
12 ranPrzemcio pisze:black guardami
tu wiadomo, że wpierdolPrzemcio pisze:wl
12 ranPrzemcio pisze:grave guard
8 ranPrzemcio pisze:savagami
10 ranPrzemcio pisze:irongutami
- bloodletterzy 10 ranPrzemcio pisze:czy inna piechota, którą sie na stole spotyka
- hamki 10 ran
- slave 15 ran
- stormvermini 12 ran
Wszystko liczone mniej więcej, ale bez hate, modlitw priesta (np. przerzuty to wound), bez WS 10 I10, bez timewarpa
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ja ta przeciw imperium grałem tylko raz, ale sztandary z demigryfow bym wyrzucił, jak oddzial sie brejknie to ginie tenszt andar rozne sa.sytuacje, jak fla mnie to jest bez sensu.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
cóż, to dość skutecznie działa (poniżej), nie ma może Huragana i innych nowych zabawek, ale gra jest już dość przyjemna i zmusza przeciwnika do uwagi...jak będzie hulać dalej, zobaczymy
1 Arch Lector of Sigmar 203 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
White Cloak of Ulric [50]
Sword of Battle [20]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2399
EDIT:
wczoraj mecz i rewanż z Mournfangami, 20:0 do przodu na początku; kometa na środku ustawiła grę, bronienie i kontra, jeden cannon dość szybko eksplodował, drugi zjedzony przez kota w 5/6 turze; do tego 2x5 kawy, u Silla nic na stole nie przeżyło
druga 5:15 w plecy: dwie rzeczy uwaliłem, jeden to panika oblana na 10 (nie miałem BSB-ka w zasięgu), i duża kawa za stół; druga kwestia, kluczowy combat dla mnie, wrzuciłem na Ironów '0-kę z niebios i re-rolle 6-tek...i przez 2 combaty zapomniałem o tym; straty własne, cała duża kawa z generałem ale bez suczy, czołg, 2 cannony, 5 Demiśków (złe ustawienie), 2x 5 kawy; Sill: 5 mournfangów, Ironblaster, Hellheart, 9 z 10 Ironów, został champion na 1 ranie, kot i chyba tyle
1 Arch Lector of Sigmar 203 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
White Cloak of Ulric [50]
Sword of Battle [20]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2399
EDIT:
wczoraj mecz i rewanż z Mournfangami, 20:0 do przodu na początku; kometa na środku ustawiła grę, bronienie i kontra, jeden cannon dość szybko eksplodował, drugi zjedzony przez kota w 5/6 turze; do tego 2x5 kawy, u Silla nic na stole nie przeżyło
druga 5:15 w plecy: dwie rzeczy uwaliłem, jeden to panika oblana na 10 (nie miałem BSB-ka w zasięgu), i duża kawa za stół; druga kwestia, kluczowy combat dla mnie, wrzuciłem na Ironów '0-kę z niebios i re-rolle 6-tek...i przez 2 combaty zapomniałem o tym; straty własne, cała duża kawa z generałem ale bez suczy, czołg, 2 cannony, 5 Demiśków (złe ustawienie), 2x 5 kawy; Sill: 5 mournfangów, Ironblaster, Hellheart, 9 z 10 Ironów, został champion na 1 ranie, kot i chyba tyle
nie za bardzo kumam o co ta dyskusja!
Halabardy są w corach a demisie w specach! Nie ma co porównywać! Wake up!:)
Możecie sobie knightów i ich możliwości porównywać z halabardami ...a nie demisie:)...
Boicie się death ale to jest losowy lore.Może ustawić grę ale w 3 przypadkach na 4 nic nie robi:)...Dalej uważam że arch lector jest zbędny a za zaoszczędzone punkty dołożyć wózek...
Halabardy są w corach a demisie w specach! Nie ma co porównywać! Wake up!:)
Możecie sobie knightów i ich możliwości porównywać z halabardami ...a nie demisie:)...
Boicie się death ale to jest losowy lore.Może ustawić grę ale w 3 przypadkach na 4 nic nie robi:)...Dalej uważam że arch lector jest zbędny a za zaoszczędzone punkty dołożyć wózek...
Piotrku, a ja wczoraj się przekonałem, że nie jest zbędny bo uratował kilka panik na 10-tce, to że, rzuciłem raz 11, cóż, taki lajf, 9 razy wyjdzie a za 10-tym już nie, ale dalej lepsze to niż 9-tka
ja nie wiem co ty tak się tej paniki boisz- przecież to się niezwykle rzadko zdarza ,żebyś rzucał panikę przy samych demisiach i knightach - cała zabawa polega na tym ,że oni tak łatwo nie giną... Od tego masz bsb. Żeby rzucać panikę x2. Jak dwa razy nie rzucisz na 8 to i tak Ci nic nie pomoże . Ja mam swoją teorię na ten temat:).. Musisz wierzyć ,że rzucisz - czym bardziej będziesz się bał tym gorzej:)...#helion# pisze:Piotrku, a ja wczoraj się przekonałem, że nie jest zbędny bo uratował kilka panik na 10-tce, to że, rzuciłem raz 11, cóż, taki lajf, 9 razy wyjdzie a za 10-tym już nie, ale dalej lepsze to niż 9-tka