Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Akurat wampirzy lord umiera od tego smoka, ewentualnie lorda. jesli chodzi o dystans bsbka do drzew i smoka, to nie problem, jest teleport a drzewa nie sa az tak szybkie.
nie no chyba sie nie rozumiemy. tylko pytalem w jakich sytuacjach moze sie przydac korona? bo nie moge znalezc sobie pomyslu z kim on ma przegrac CRa, ale jak pisalem nie jestem na tyle doswiadczony by wiedziec od kogo on dostaje w tuby?misha pisze:uciekł i żebyś go stracił bo ktoś na kostkach wyrzucił więcej niż ty? przecież to jest warte ze 3 duże punkty, strata tego bo korony mi się nie chciało wziąć to skrajna niekompetencja dowódcy
no chyba jak grasz to wiesz czy masz szanse smokiem z takim kolesiem przeciwko czemuś czy nie? umiesz liczyć
są różne sytuacje, a korona na kowbojach czy takim smoku się bardzo dobrze sprawdza, a jak nie widzisz z niej korzyści to pograj bez korony, może przeciwnicy cię nauczą
Mi zginal smok raz w cc od vampirzego lorda wlasnie (ale nie mialem juz warda. z wardem moze byc roznie), a reszta to banishmenty z s8, katapy jak juz nie ma warda czy takietam kwiatki, a niemoge znalezc oddzialu z ktorym ma przegrac CR (nie twierdze ze cie nie zabija tacy WL,Execi w szarzy, tyle ze smok zginie, a nie przegra CR)
nie farty chodzą po eflach i smokach a farty bywają np na zombich kostki źle pójdą i papa, cóż zrobisz, tak przynajmniej masz stubborn, jako, że gram najczęściej VC to mi lepiej jak korony nie ma, ale nie raz ratowała ona tyłek takiemu kowbojowi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Wystarczy, że zostanie złapany w challange z championemchrober pisze:tylko pytalem w jakich sytuacjach moze sie przydac korona? bo nie moge znalezc sobie pomyslu z kim on ma przegrac CRa
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Kazdy oddzial szarzujacy smoka z 3 rankami i championem robi brake'a o 2 albo 3. to proste smok nabija 3 rany (w challangu oczywiscie) a wiec, jak przeciwnik ma szarze, sztandar, 3 szeregi to 5 CR czyli brake na 8 troche slabo. nie mowiac juz o tym co sie dzieje kiedy ten chempion wbija mi ranke z dupy, dostane D&D 0 z heavena, albo szarze takiego oddzialu i jeszcze kowboja ktory ma save na 1+ z rerollem.
Dlatego wlasnie jest korona aby zapewnic smokowi jak najdluzszy czas do siedzenia w combacie, mowiac szczerz nie wiele modeli go kroi wiec wypadalo by smok skroij wszystko inne
Dlatego wlasnie jest korona aby zapewnic smokowi jak najdluzszy czas do siedzenia w combacie, mowiac szczerz nie wiele modeli go kroi wiec wypadalo by smok skroij wszystko inne
@Tutajec
Jako iż bardzo dużo grasz na smoku co sądzisz o takim złożeniu:
Nie ma Warda na smoka ale jest stały ward na gościu (chyba, że dostanie multiwounda) - ale oczywiście zakładam, że rozważny gracz stara się nie dostać na pysk kuli armatniej
Lepszy kmin z 3+ do pierwszego faila (gość + smok) czy lepszy 2+ na ostatnią (tylko gość) ??
Jako iż bardzo dużo grasz na smoku co sądzisz o takim złożeniu:
Kod: Zaznacz cały
Eternal Guard Highborn @ 575.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Green Dragon @ [320.0] Pts
Lepszy kmin z 3+ do pierwszego faila (gość + smok) czy lepszy 2+ na ostatnią (tylko gość) ??
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
nie no chyba nie ma leszpego warda na tego typa, tu wlasnie chodzi o to ze ten smok dotaje bramke na ryj i jeszcze troche powalczy, zreszta jezeli nie mozna sie wystawic nawet na jedno dzialo to ten smok bedzie stal tam cala gre.
Zreszta nie jest to stabilny ward, dla typla na duzej podstawce latajacy solo, jak juz dostanie te 2 rany to pestkowanie w kocnu go zabije
Zreszta nie jest to stabilny ward, dla typla na duzej podstawce latajacy solo, jak juz dostanie te 2 rany to pestkowanie w kocnu go zabije
nie no w chalangu moge zrobic +6 CRa rajt?1 za wound i +5 za overkill (zakladajac ze zlamilem i dalem sie zaszarzowac),
ale ok rozumiem wyliczanke, ze moge rzucic dupnie w kawalerzyste a on przyfarci sejvy i zrobi sie niesympatyczny brejk smokiem na 7mce (choc np. z piechotnym championem to juz nie ma bata zeby nie zrobic duzego overkilla)
p.s. czy ktos wie w koncu czy Anoyance dziala na smoka czy nie - plis plis ?
ale ok rozumiem wyliczanke, ze moge rzucic dupnie w kawalerzyste a on przyfarci sejvy i zrobi sie niesympatyczny brejk smokiem na 7mce (choc np. z piechotnym championem to juz nie ma bata zeby nie zrobic duzego overkilla)
p.s. czy ktos wie w koncu czy Anoyance dziala na smoka czy nie - plis plis ?
Niby tak, ale jeśli np. jeźdźcem z inicjatywą większą niż smok zabijesz championa to ataki smoka przepadają.chrober pisze:nie no w chalangu moge zrobic +6 CRa rajt?1 za wound i +5 za overkill (zakladajac ze zlamilem i dalem sie zaszarzowac),
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Witam, chciałbym przedstawić wizję moich WE: niestety część przedmiotów będzie po polsku albo inaczej, mam tylko polskiego ab do WE a armybuildera nie mam...
Alter Highborn - 289
shield, additional hand weapon, Hunters Talon,
ward save 3+ na niemagiczne ataki
sniperka ze spitów - trafiam na 3+ S4
"wrzosiec" - -1to hit, -2 jeśli w lesie
Spellweaver - 340
general, 4lvl, lore of beast, Wand of wych Elm, Moonstone of hidden ways
Noble - 120
bsb, hail of doom arrow
spellsinger - 115
dispell scroll
2x8 dryads - 2x96
15 glade guards - 208
musician, banner of Eternal flame
2x 13 glade guards - 2x162
musician
6 treekin - 390
2x Treeman - 2x285
Great Eagle - 50
Jak widać jest to strzelanie z "kontrą", wardancerów nie ma i nie będzie bo nie mam zwyczajnie figurek, chyba że jakoś je sobie wyczaruje. Beast bo ma fajną zerówkę, hexa i argument na monstery/tanki w postaci dużej dzidy z lasu, life jest taki średni, odstrasza mnie 12" do leczenia z atrybutu, za blisko jak dla mnie. No i biegacz, prosiłbym o rady na złożenie sensownego biegacza, latacza, kolesia na koniu. Mój na papierze mi się podoba, z lekkimi jednostkami powalczy, no i przy farcie zdejmuje magów/lekkozbrojnych bsb'ków. No i dać mu dwuraka? Jak wejdzie z beasta to mam z 9A z S7 to już moc, a na lżejsze rzeczy S4 styknie? Uff no to tyle, wszelkie rady (sensowne) mile widziane
Alter Highborn - 289
shield, additional hand weapon, Hunters Talon,
ward save 3+ na niemagiczne ataki
sniperka ze spitów - trafiam na 3+ S4
"wrzosiec" - -1to hit, -2 jeśli w lesie
Spellweaver - 340
general, 4lvl, lore of beast, Wand of wych Elm, Moonstone of hidden ways
Noble - 120
bsb, hail of doom arrow
spellsinger - 115
dispell scroll
2x8 dryads - 2x96
15 glade guards - 208
musician, banner of Eternal flame
2x 13 glade guards - 2x162
musician
6 treekin - 390
2x Treeman - 2x285
Great Eagle - 50
Jak widać jest to strzelanie z "kontrą", wardancerów nie ma i nie będzie bo nie mam zwyczajnie figurek, chyba że jakoś je sobie wyczaruje. Beast bo ma fajną zerówkę, hexa i argument na monstery/tanki w postaci dużej dzidy z lasu, life jest taki średni, odstrasza mnie 12" do leczenia z atrybutu, za blisko jak dla mnie. No i biegacz, prosiłbym o rady na złożenie sensownego biegacza, latacza, kolesia na koniu. Mój na papierze mi się podoba, z lekkimi jednostkami powalczy, no i przy farcie zdejmuje magów/lekkozbrojnych bsb'ków. No i dać mu dwuraka? Jak wejdzie z beasta to mam z 9A z S7 to już moc, a na lżejsze rzeczy S4 styknie? Uff no to tyle, wszelkie rady (sensowne) mile widziane
Animosity Szczecin
IN FLAMES WE TRUST!
IN FLAMES WE TRUST!
Ja na biegaczu wywaliłbym wszystkie przedmioty oprócz warda na niemagiczne i zamiast tego dał mu Bow of Loren i Arcane Bodkins. Zamiast 2 snajperek, które jak dla mnie szału nie robią masz 5 strzał no asv co jest bardzo często nieocenione.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wcześniej grałem właśnie na 4/5 strzałów NO As, i szczerze to nie zawsze kiedy miałem szansę dowalić coś co ma dużego sejwa bo najzwyczajniej przeciwnik albo nie ma takich jednostek albo są chowane w klocach i chciałem wytestować snajpera. Imo wizja ściągania magów np HE na farcie w 1 ture jest fajna i może się opłacić. No i co jest lepsze:
Alter z wardem, strzela no as czy np: koleś z Eternal Kindreda także z wardem i już sensownym sejwem + to strzelanie, tylko że na mojej rozpisce nie ma lookouta więc chyba odpada..?
Alter z wardem, strzela no as czy np: koleś z Eternal Kindreda także z wardem i już sensownym sejwem + to strzelanie, tylko że na mojej rozpisce nie ma lookouta więc chyba odpada..?
Animosity Szczecin
IN FLAMES WE TRUST!
IN FLAMES WE TRUST!
Sniper nie musi być Highborn (lepiej aby był w oddziale)
Wystarczy zwykły Noble z Hunter's Talon + Pageant of Shrikes za zaoszczędzone punkty coś tam jeszcze dorzucić np.... więcej łuków
Wczoraj zagrałem sobie na Life.... dwellersi weszły 2x!! Odnotowałem sobie w notesie ten dzień ... zeszło 5 Irongutów i 1 irongut ... było 8
Jutro skromny lokal więc zobaczymy czy uda mi się powtórzyć wyczyn z Dwellersami
Wystarczy zwykły Noble z Hunter's Talon + Pageant of Shrikes za zaoszczędzone punkty coś tam jeszcze dorzucić np.... więcej łuków
Wczoraj zagrałem sobie na Life.... dwellersi weszły 2x!! Odnotowałem sobie w notesie ten dzień ... zeszło 5 Irongutów i 1 irongut ... było 8
Jutro skromny lokal więc zobaczymy czy uda mi się powtórzyć wyczyn z Dwellersami
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Niebawem u nas na lokalu jest turniej na około 1800 i spore ograniczenia:
Specjalne Zasady Taktyczne
- NIE wystawiamy jednostek Rzadkich / Rare Units
- NIE wystawiamy Lordów
- MAKS 2 takie same SPECIALE
- MAKS 3 takie same CORE UNITS
- MAKS 3 bohaterów
- MAKS 10 kostek magii/dispela do wykorzystania w fazie magii
- MAKS koszt 1 oddziału to 399pkt
Cos tam wymyśliłem nawet 2x5 scoutów wystawić chce i teraz pytanie:
Wepchnąć do jednego oddziału nobla z 2 snajpami czy lepiej kowboj na koniku z as 2+ i stone of rebirth?
Specjalne Zasady Taktyczne
- NIE wystawiamy jednostek Rzadkich / Rare Units
- NIE wystawiamy Lordów
- MAKS 2 takie same SPECIALE
- MAKS 3 takie same CORE UNITS
- MAKS 3 bohaterów
- MAKS 10 kostek magii/dispela do wykorzystania w fazie magii
- MAKS koszt 1 oddziału to 399pkt
Cos tam wymyśliłem nawet 2x5 scoutów wystawić chce i teraz pytanie:
Wepchnąć do jednego oddziału nobla z 2 snajpami czy lepiej kowboj na koniku z as 2+ i stone of rebirth?
Lepiej konik.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
W końcu zdecydowałem, że będę zbierał WE, jako przeciwwagę do turboofensywnych Beastmenów, więc rozkminiłem taką rozpę na 1000pkt (raczej do grania domowego, głównie z Bretką, VC, OnG na spamie nocników i sporadycznie lizakami).
Noble @ 126pkt
GENERAL; scout; la; shield; ahw
hail of doom arrow 30pkt
12 Glade Guard @ 150pkt
musician
11 Glade Guard @ 138pkt
musician
8 Dryads @ 96pkt
8 Dryads @ 96pkt
6 Wild Riders @ 174pkt
standart; musician
5 Waywatchers @ 120pkt
Great Eagle @ 50pkt
Great Eagle @ 50pkt
T: 1000pkt
Noble siedzi w Wayach (ewentualnie biega sam), którzy spełniają w tej rozpie wiele funkcji:
a) polują na maszyny (wiem, że orły lepsze, ale nimi mam zamiar odganiać)
b) nabijają KBki puszkom (jeden knecht na turę mniej to zawsze coś )
c) likwidują śmieć
Generalnie plan to zmiękczyć przeciwnika strzelaniem (tak ze 2 tury), a potem założyć jakąś turbokanapkę z driad i wildów na główny klocek.
Od razu parę pytań:
1. Scoutów wystawia się jako ostatnich, więc co się dzieje, jeżeli bochater jest scoutem (wystawia się go jak bohatera, czy razem z innymi scoutami)?
2. Czy warto brać aż dwa orły, czy lepiej wywalić jednego i dodać BoEF na jednych gladach i dodać 12tego gościa na drugich?
3. Czy na tak małe punkty opłaca się inwestować w Wardancerów?
4. Czy Eternal Guardzi nadają się do czegoś więcej, poza zajmowaniem półki?
5. Czy w ramach rozwoju armii warto iść w treekiny (przeglądając niniejszy dział rzadko je widuję)?
Pragnę zaznaczyć, że jestem jeśli chodzi o WE bardzo początkujący, więc proszę o względną wyrozumiałość
Noble @ 126pkt
GENERAL; scout; la; shield; ahw
hail of doom arrow 30pkt
12 Glade Guard @ 150pkt
musician
11 Glade Guard @ 138pkt
musician
8 Dryads @ 96pkt
8 Dryads @ 96pkt
6 Wild Riders @ 174pkt
standart; musician
5 Waywatchers @ 120pkt
Great Eagle @ 50pkt
Great Eagle @ 50pkt
T: 1000pkt
Noble siedzi w Wayach (ewentualnie biega sam), którzy spełniają w tej rozpie wiele funkcji:
a) polują na maszyny (wiem, że orły lepsze, ale nimi mam zamiar odganiać)
b) nabijają KBki puszkom (jeden knecht na turę mniej to zawsze coś )
c) likwidują śmieć
Generalnie plan to zmiękczyć przeciwnika strzelaniem (tak ze 2 tury), a potem założyć jakąś turbokanapkę z driad i wildów na główny klocek.
Od razu parę pytań:
1. Scoutów wystawia się jako ostatnich, więc co się dzieje, jeżeli bochater jest scoutem (wystawia się go jak bohatera, czy razem z innymi scoutami)?
2. Czy warto brać aż dwa orły, czy lepiej wywalić jednego i dodać BoEF na jednych gladach i dodać 12tego gościa na drugich?
3. Czy na tak małe punkty opłaca się inwestować w Wardancerów?
4. Czy Eternal Guardzi nadają się do czegoś więcej, poza zajmowaniem półki?
5. Czy w ramach rozwoju armii warto iść w treekiny (przeglądając niniejszy dział rzadko je widuję)?
Pragnę zaznaczyć, że jestem jeśli chodzi o WE bardzo początkujący, więc proszę o względną wyrozumiałość
1. Razem z innymi scoutamiOd razu parę pytań:
1. Scoutów wystawia się jako ostatnich, więc co się dzieje, jeżeli bochater jest scoutem (wystawia się go jak bohatera, czy razem z innymi scoutami)?
2. Czy warto brać aż dwa orły, czy lepiej dodać BoEF na jednych gladach i dodać 12tego gościa na drugich?
3. Czy na tak małe punkty opłaca się inwestować w Wardancerów?
4. Czy Eternal Guardzi nadają się do czegoś więcej, poza zajmowaniem półki?
5. Czy w ramach rozwoju armii warto iść w treekiny (przeglądając niniejszy dział rzadko je widuję)?
2. myślę że warto, ale BoEF jest na tyle potrzebny, że warto go też wrzucić (ja bym wrzucił go zamiast sztandaru na WR i kindreda na noblu)
3. Jak dla mnie wardancerzy w 8 ed zbyt dużo stracili aby byli opłacalni. Jeśli już ich mam to tylko niewielką ilość do trzymania bohaterów
4. raczej nie
5. zależy od Twojego stylu gry i tego czy Ci się sprawdzają. Najlepiej trochę pograj na nich i zobaczysz.
A co do rozpy ogólnie to zdjąłbym z nobla kindred i trzymał bezpiecznie w łucznikach. W wayach zbyt szybko będzie spadał.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie lubię magii na tak małe pkt, szczególnie, gdy mam w nią zainwestować 1/4 punktów armii, a ona i tak nic nie zrobi (albo prawie nic). Poza tym do 1200 zazwyczaj nie używam lordów - nie lubię mieć 1/4 armii w jednym modelu, który w dodatku na swoją obronę ma 3W i T3
Wolę mieć więcej oddziałów
Dlaczego w Wayach będzie schodził? Myślałem, że skirmisz, w dodatku w scoucie ma na tyle mobilności, by wyjść z LoSA wszystkiemu, co mogłoby mu zagrażać
Wolę mieć więcej oddziałów
Dlaczego w Wayach będzie schodził? Myślałem, że skirmisz, w dodatku w scoucie ma na tyle mobilności, by wyjść z LoSA wszystkiemu, co mogłoby mu zagrażać