Reform w czasie walki
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Czytalem errate, nie musi walczyc wiecej modeli, moze walczyc tyle samo, tylko ze wtedy mozemy sie zwrocic w bok tylko wtedy, jesli ostatni szereg jest pelny. Bo jesli nie jest, to po zwrocie bedzie walczyl jeden model mniej. A w przypadku kawalerii to po zwrocie prawie zawsze bedzie walczylo mniej modeli, bo podstawki nie sa kwadratowe.
taką miałem sytuację pod koniec tury walki:
paladyn
rycerze na koniach
zombie
heros
puste pole

czy w ramach combat reform rycerze mogą zrobić taki reform (chodzi o to, czy paladyn może przenieść się do styku z herosem).
słyszałem gdzieś, że jak model jest już w styku z podstawkami wroga, to nie może się w wyniku reforma przesunąć, nawet jeśli po przesunięciu dalej będzie stykał się z taką samą liczbą podstawek wroga, ale wolę się upewnić.





























czy w ramach combat reform rycerze mogą zrobić taki reform (chodzi o to, czy paladyn może przenieść się do styku z herosem).






















słyszałem gdzieś, że jak model jest już w styku z podstawkami wroga, to nie może się w wyniku reforma przesunąć, nawet jeśli po przesunięciu dalej będzie stykał się z taką samą liczbą podstawek wroga, ale wolę się upewnić.
czy ten temat wygląda jakby dotyczył twego pytania? pytaj w odpowiednim temacie, trochę pomyślunku 
takie tematy z przed X lat powinny być pozamykane, zazwyczaj dotyczą w ogóle innych edycji, po co kusić nekromantów
tak ward save można użyć
nie Magic Resistance nie można użyć, przeczytaj FAQ GW do Rulebook'a.

takie tematy z przed X lat powinny być pozamykane, zazwyczaj dotyczą w ogóle innych edycji, po co kusić nekromantów
tak ward save można użyć
nie Magic Resistance nie można użyć, przeczytaj FAQ GW do Rulebook'a.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A