Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
ściągasz sztandarowego zanim wykonasz jakikolwiek ruch.
ja mam za to pytanie podobne - jeżeli po pierwszej turze kombatu zostanie tylko sztandarowy jednostki i nie przejdzie on breaka, czyli automatycznie ginie to czy oddział który spowodował ten break może zrobić overrun? teoretycznie nie bo oddział przeciwnika nie został wycięty w całości w cc a sypnął się po breaku. jak to rozpatrzyć? u wampirów jest podobnie gdy cały oddział popierwszej turze rozsypuje się z combat resolution ale tam można chyba zrobić overrun - przynajmniej tak ostatnio zasłyszałem od jednego sędziego na turnieju - chyba nawet na masterze.
ja mam za to pytanie podobne - jeżeli po pierwszej turze kombatu zostanie tylko sztandarowy jednostki i nie przejdzie on breaka, czyli automatycznie ginie to czy oddział który spowodował ten break może zrobić overrun? teoretycznie nie bo oddział przeciwnika nie został wycięty w całości w cc a sypnął się po breaku. jak to rozpatrzyć? u wampirów jest podobnie gdy cały oddział popierwszej turze rozsypuje się z combat resolution ale tam można chyba zrobić overrun - przynajmniej tak ostatnio zasłyszałem od jednego sędziego na turnieju - chyba nawet na masterze.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Po wampirach można overrunować, gdy oddział się sypnie od cr, tak samo po demonach i slavach, więc myślę, że w sytuacji gdy ginie sztandar też.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wybierasz modlitwę i rzucasz boud spell level 3 ,to znaczy ,że rzucasz w fazie magii tak jak czar ,tylko tyle ,ze wychodzi na 3+ i jeśli wypadną dwie szóstki to czar wchodzi automatycznie ,ale nic się nie dzieje z kapłanem poza tym ,ze nie może rzucać w tej turze modlitwy.Modlitwy działaja do twojej kolejnej fazy magii (przeciwnik w swojej nie mozę rozproszyć)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Z czego wynika to, że nie można rozproszyć?Kordelas pisze:Modlitwy działają do twojej kolejnej fazy magii (przeciwnik w swojej nie mozę rozproszyć)
I moje właściwe pytanko.
Jeżeli kładziemy Kapłana na koniu do oddziału demigryfów to ze względu na inną podstawkę musi stać na peryferiach oddziału. A co jeżeli chcę ustawić kapłana na przodzie, a trójkę demigryfów za nim w rządku?
Czy są jakieś formalne zasady zabraniające tego?
Przeciwnik nie może tego rozpraszać w swojej turze bo nie jest to czar RiP.
Odnośnie kapłana w demigryfach to ustawiasz demigryfy tak jak chcesz, a następnie stawiasz kapłana z boku oddziału
Odnośnie kapłana w demigryfach to ustawiasz demigryfy tak jak chcesz, a następnie stawiasz kapłana z boku oddziału
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ale pytanie chyba dotyczy linii stworzonej z kapłana i demisiów stojących za nim tak że żaden demiś nie bije tylko rycerz wypłaca supporting.
Nie spotkałem się jeszcze z takim ustawieniem bo jest według mnie bez sensu i nie widzę zastosowania ale chyba można coś takiego zrobić.
Nie spotkałem się jeszcze z takim ustawieniem bo jest według mnie bez sensu i nie widzę zastosowania ale chyba można coś takiego zrobić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
przeca Macias dobrze napisał. Ustawiasz Demisie jak chcesz (w kresce) z później kapłana z boku co tu jest niejasnego?
z przodu kapłan na kawaleryjskiej a z tyłu Demigryf? toż to nielegalne ustawienie. Bohater nie pasujący do oddziału musi stać z boku, zapisane w RB
z przodu kapłan na kawaleryjskiej a z tyłu Demigryf? toż to nielegalne ustawienie. Bohater nie pasujący do oddziału musi stać z boku, zapisane w RB
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No dobra a to nie powoduje wystąpienia takiej sytuacji że demiś i ksiądz stoja w jednej linii a kolejne szeregi musza się składać z 2 demisiów?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Nie, bez względu na to jak demigryfy są ustawione kapłan zawsze stoi obok skrajnego modelu w pierwszym szeregu. Nic nie może stać bezpośrednio za nim lub po jego drugiej stronie (względem oddziału).
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
A jak to wygląda w przypadku dołączenia konnego herosa do piechoty?
Jeśli piechota ma podstawki 20mm to też nie można zrobić linii? A co jak ma 25mm?
Jeśli piechota ma podstawki 20mm to też nie można zrobić linii? A co jak ma 25mm?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Jak ma 25 to konny zastępuje 2 modele piechoty, jeśli ma 20 to stoi obok całej formacji. Wszystko jest na str. 98 w RB.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie wiem, czy już tutaj udzielono takiej odpowiedzi.
Czołg - Mischart - wynik 7:
Czy czołg ma Armour save na D3 woundów jakie obrywa?
Czołg - Mischart - wynik 7:
Czy czołg ma Armour save na D3 woundów jakie obrywa?
Wg polskich uściśleń:
Wynik ten nie pozwala na wykonanie rzutu ochronnego Armour Save.
Wisła Kraków.
Hej,
Może źle szukam, ale nie znalazłem tego w uściśleniach. Jakiś namiar?
Pozdrawiam,
Może źle szukam, ale nie znalazłem tego w uściśleniach. Jakiś namiar?
Pozdrawiam,
Strona 16, u samej góry
Wisła Kraków.
ma podstawkę 48'x72'
ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"
ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Tylko potem są duże problemy z wyznaczaniem stref takiej maszyny, więc podstawka jest zalecana. Uściślenia mówią, że musi być nie mniejsza niż koło o średnicy 40mm i żadna część maszyny nie powinna wystawać. Moje cannony będą na podstawkach 40x80mm, bo akurat takie idealnie pasują pod cannona.rob pisze: ps. przeczytaj rulebook. w 8 edycji maszyny nie mają podstawek... liczy się "body"
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki