Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
stary jesteśmy za półmetkiem 8 ed. obawiam się że mało komu będzie się chciało wracać do tamtych chwil. myślę że najprościej będzie Ci skorzystać z działu rozpiski z odpowiednio wsteczną datą.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Pod koniec 7ed to była super rzecz
1 Bray Shaman @ 240.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Bray Shaman @ 235.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Dispell Scroll [25]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Bray Shaman @ 240.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 15
Total Army Cost: 1500
Trosze mało punktów bo magów można było dać na duże rydwany, ale nie można mieć wszystkiego. Grało sie tym arcywygodnie. Wysatwiasz herdstona i obok magów z pociskami z deatha nawalasz z magii ile wlezie, rydwanami pomykasz do przodu i wpadasz gdzie trzeba, masz masakrycząną przewagę w magii więc nie musisz śpieszyć sie do przeciwnika. Jedyna wada - uważaj na działa, S7 niszczy rydwany z automatu.
Można np obciąć duże rydwany i albo wrzucić tylko małe, albo duże dać bohaterom a za resztę punktów małe rydwany i harpie żeby działa szybko zdjąć.
Jak chodzi o grę w parze to skaveny fajnie uzupełnią taką rozpiskę.
1 Bray Shaman @ 240.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Bray Shaman @ 235.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Dispell Scroll [25]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Bray Shaman @ 240.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 15
Total Army Cost: 1500
Trosze mało punktów bo magów można było dać na duże rydwany, ale nie można mieć wszystkiego. Grało sie tym arcywygodnie. Wysatwiasz herdstona i obok magów z pociskami z deatha nawalasz z magii ile wlezie, rydwanami pomykasz do przodu i wpadasz gdzie trzeba, masz masakrycząną przewagę w magii więc nie musisz śpieszyć sie do przeciwnika. Jedyna wada - uważaj na działa, S7 niszczy rydwany z automatu.
Można np obciąć duże rydwany i albo wrzucić tylko małe, albo duże dać bohaterom a za resztę punktów małe rydwany i harpie żeby działa szybko zdjąć.
Jak chodzi o grę w parze to skaveny fajnie uzupełnią taką rozpiskę.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, o 15:35 przez Dibo, łącznie zmieniany 2 razy.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Napisz co wymyśliliście. Zauważ że bestie mają w takiej rozpisce mało odginaczek, zabdaj o odpowiednią ilość skirmishów ze swojej strony
Bestie mają 11 PD (!!) na turę, 3 małe pociski z Deatha D6S4, 3 szanse na wylosowania dużych pocisków 2D6S4, a do tego boundspell 5D6S1.
Przed rzuceniem pocisków użyj Hegtreefetisha bajer polega na tym że dzięki niemu możesz zmierzyć czy magami masz zasięg czarami tam gdzie trzeba
Bestie mają 11 PD (!!) na turę, 3 małe pociski z Deatha D6S4, 3 szanse na wylosowania dużych pocisków 2D6S4, a do tego boundspell 5D6S1.
Przed rzuceniem pocisków użyj Hegtreefetisha bajer polega na tym że dzięki niemu możesz zmierzyć czy magami masz zasięg czarami tam gdzie trzeba
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to item boostujący magię, jak sama nazwa wskazuje
czasami warto wracać do przeszłości, choć osobiście uważam że 8ed. jest o 100% lepsza od 7ed., nawet z bą przegiętą magią, jak by nie było każdy jej może użyć i szanse są " równe ", bardzo łatwo upada combo magiczne jak masz 1/coś rzut na wiatry bez bonusowych PD, tym bardziej jak masz taki sam lvl, magów tak naprawdę bardzo kluczowe czary wchodzą z ifki, albo przy pechu dispelującego, ostatnio tak przegrałem z HE na 3DD nie rzuciłem 5 co dało wygraną Augustowi ( ten zajebisty duńczyk ) gdy by nie to wygrał bym to spokojnie do 15 bywa
czasami warto wracać do przeszłości, choć osobiście uważam że 8ed. jest o 100% lepsza od 7ed., nawet z bą przegiętą magią, jak by nie było każdy jej może użyć i szanse są " równe ", bardzo łatwo upada combo magiczne jak masz 1/coś rzut na wiatry bez bonusowych PD, tym bardziej jak masz taki sam lvl, magów tak naprawdę bardzo kluczowe czary wchodzą z ifki, albo przy pechu dispelującego, ostatnio tak przegrałem z HE na 3DD nie rzuciłem 5 co dało wygraną Augustowi ( ten zajebisty duńczyk ) gdy by nie to wygrał bym to spokojnie do 15 bywa
Nie zgodzę się, WE posiadajac dostep d 1 lora na malym szamanie i 3 na duzym nie maja rownych szans w magii.
Sory za brak PL znakow ale pisze z tel.
Mi tez 8th podoba sie bardziej niz 7th, aczkolwiel uwazam iz popsula ona urok tej gry, wprowadzajac formacje hordy (uwielbiam oddzialy w klocuszkach )
Sory za brak PL znakow ale pisze z tel.
Mi tez 8th podoba sie bardziej niz 7th, aczkolwiel uwazam iz popsula ona urok tej gry, wprowadzajac formacje hordy (uwielbiam oddzialy w klocuszkach )
Hordy są zajebiste ale SF jest zjebany.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Stid fast
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jest dość irytujący, ale jak grasz na minoskach SF nie jest najlepszą zasadą dla przeciwnikaGarG pisze:Stid fast
po 1 wygranym CC wpadłem w 38savegów, i już nie mili SF, 2doombulli + 2gorebulle + other trinked shard = jaki ward? chcę demony
aa... wróciłem do puszki oddającej jest przejebana
Ja nie bardzo, Ja wciąż jestem zwolennikiem Dombulli z sejvem i Wardem na 4+ i Gorebulli z Ahw ward i sv 5+
Coś nie wierze w puszki, a bo to bretońce z HKB a tu coś bez sejva a to WL czy coś inne z dużą siłą.
Pewne i konkretne 4+ na każdą okazje.
Coś nie wierze w puszki, a bo to bretońce z HKB a tu coś bez sejva a to WL czy coś inne z dużą siłą.
Pewne i konkretne 4+ na każdą okazje.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
SV 1+ z re- rollem jak zdajesz to oddajesz, tym kolesiem samym zabiłem 27WL z 30, co turę miały brionę, chariot dobił
wpadłem z overrunna w nocniki klockiem bochaterów, koleś zaszarżował w bok ich gdzie stał puszkolord, zadał mu 7 ran do SV oddał i zabił 5, do kiedy miał SF na nocnikach wpuszczałem takie czary jak AP i przerzut tu hit i W by więcej dać szans na SV
na DMP bardzo się spisał, dłuższy czas na nim nie grałem ale teraz stwierdziłem że szkoda jego potencjału, jedynie dolą go cannony klopy na hicie i HKB jest szansa ale to można przeboleć
na gorebullach wolę nieć GW ponieważ 5S to za mało a z 7S pokroją świnki, dodatkowo w chalengu stopmy są wraz z GW wiec dodatkowy CR i miejsza możliwość przegrania, AHW jest fajny na 3T ale 4 i więcej jest statystycznie gorszy, to tego na innych cowboy 7S robi swoje nawet jak masz 1+SV z re-rollem
wpadłem z overrunna w nocniki klockiem bochaterów, koleś zaszarżował w bok ich gdzie stał puszkolord, zadał mu 7 ran do SV oddał i zabił 5, do kiedy miał SF na nocnikach wpuszczałem takie czary jak AP i przerzut tu hit i W by więcej dać szans na SV
na DMP bardzo się spisał, dłuższy czas na nim nie grałem ale teraz stwierdziłem że szkoda jego potencjału, jedynie dolą go cannony klopy na hicie i HKB jest szansa ale to można przeboleć
na gorebullach wolę nieć GW ponieważ 5S to za mało a z 7S pokroją świnki, dodatkowo w chalengu stopmy są wraz z GW wiec dodatkowy CR i miejsza możliwość przegrania, AHW jest fajny na 3T ale 4 i więcej jest statystycznie gorszy, to tego na innych cowboy 7S robi swoje nawet jak masz 1+SV z re-rollem
Rambull gniecie system! Sam rozpie...wala hordy wl, chaos warriorów itd. Grunt to wbijać się tam gdzie przeciwnik będzie miał odpowiednio dużo siły by cię zranić, lecz za mało by olać as.
Poza tym bretoniec z hkb może nawet nie zdążyć uderzyć (mieczyk asf...). Sam gram doombullem na takim buildzie, przeciwnik go często lekceważy, a potem robi dziwną minę jak 60 wl znikają zabite przez jeden model (choć czasem całą grę byczek gania orły i 10tki spearmenów )
Bardzo bolą go klopy i armaty, ale ward tak naprawdę to tylko 50% skuteczności w zamian za znaczne obniżenie wartości bojowej.
Poza tym bretoniec z hkb może nawet nie zdążyć uderzyć (mieczyk asf...). Sam gram doombullem na takim buildzie, przeciwnik go często lekceważy, a potem robi dziwną minę jak 60 wl znikają zabite przez jeden model (choć czasem całą grę byczek gania orły i 10tki spearmenów )
Bardzo bolą go klopy i armaty, ale ward tak naprawdę to tylko 50% skuteczności w zamian za znaczne obniżenie wartości bojowej.
czyli biją tak samo bez rerolli zawsze cos
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"