Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Mam pytanie czy master inżynier może dać przerzut missfire'a czołgowi ?
Jeśli tak to na wszystko czy tylko na działo?
Jeśli tak to na wszystko czy tylko na działo?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Zapis jest dość jasny, jeśli stoi 3 cale od maszyny to tak jakby stał 3 cale od oddziału o własnym troop type składającym się z 5 r&f modeli. Czyli ma 4+. Nie mam pojęcia dlaczego ludzie od ChD grają na 2+.PiotrB pisze:dokładnie taki sam zapisek jest w Chd i wszyscy grają ,że ma +2 ....może mnie ktoś oświeć Why?
Nie może, czołg to nie war machine.Eltharion pisze:Mam pytanie czy master inżynier może dać przerzut missfire'a czołgowi ?
Jeśli tak to na wszystko czy tylko na działo?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Mogę. Ich zasada faktycznie jest trochę inna. U nich jest napisane, że ma LoS tak jakby był w oddziale ("within a unit") a u nas jakby był 3 cale od unitu ("within 3" of a unit). Taka drobna różnica, a ile zmienia.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Podziękował! I jeszcze jedno pytanie o zasięg. Jak to jest - zaczynamy 24 cale od siebie - Hellblaster ma zasięg w I turze czy nie? Oczywiście zakładam ,że nikt się nie ruszył... Do tej pory grałem ,że nie ma ale wczoraj jeden z przeciwników na turnieju zrobił mi wodę z mózgu:)..
jeśli ustawiłeś Piekielnika równo z linią rozstawienia, i na przeciwko niego ktoś ustawił oddział równo z linią rozstawienia, to nie widzę problemu, aby móc strzelać...PiotrB pisze:Podziękował! I jeszcze jedno pytanie o zasięg. Jak to jest - zaczynamy 24 cale od siebie - Hellblaster ma zasięg w I turze czy nie? Oczywiście zakładam ,że nikt się nie ruszył... Do tej pory grałem ,że nie ma ale wczoraj jeden z przeciwników na turnieju zrobił mi wodę z mózgu:)..
Według mnie nie może
Między wami musi być 24 cale .To znaczy ,ze między Piekielnikiem i celem musi być odstęp 24 cale lub powyżej. Można się wykłucać ,że jeśli obaj gracze ustawią idealnie naprzeciw siebie ,co do milimetra na lini rozstawienia to jest ,ale według mnie to jest już takie lekkie naciąganie ,ponieważ teraz każdy moze powiedzieć ,że ustawił się MILIMETR od strefy ,albo ,że piekielnik jest MILIMETR od strefy. Wynika tylko nieppotrzebna kłótnia
Między wami musi być 24 cale .To znaczy ,ze między Piekielnikiem i celem musi być odstęp 24 cale lub powyżej. Można się wykłucać ,że jeśli obaj gracze ustawią idealnie naprzeciw siebie ,co do milimetra na lini rozstawienia to jest ,ale według mnie to jest już takie lekkie naciąganie ,ponieważ teraz każdy moze powiedzieć ,że ustawił się MILIMETR od strefy ,albo ,że piekielnik jest MILIMETR od strefy. Wynika tylko nieppotrzebna kłótnia
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Helblaster nie może strzelać w pierwszej turze jeśli przeciwnik nie podszedł.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Chyba, że gramy w meeting engagement, w którym można się bliżej wystawić
W reszcie przypadków mamy 24"odstępu na wystawienie. Logiczne, jest, że nikt nie jest w zasięgu 24"
W reszcie przypadków mamy 24"odstępu na wystawienie. Logiczne, jest, że nikt nie jest w zasięgu 24"
tak z tym ,ze mag był w oddziale strzelającym - więc mieliby minus do trafienia:)....drugi raz na to nie pozwolę:)Siena pisze:Wystarczyło przesunąć oddział o milimetr i po kłopocie. Wałek to raczej nie był.
W takim wypadku delikatny wałek był. Następnym razem nie dasz się zaskoczyćPiotrB pisze:tak z tym ,ze mag był w oddziale strzelającym - więc mieliby minus do trafienia:)....drugi raz na to nie pozwolę:)Siena pisze:Wystarczyło przesunąć oddział o milimetr i po kłopocie. Wałek to raczej nie był.
Rzucasz jednocześnie 3 artyleryjkami, a potem trafiasz na bs załogi (lub inżyniera jeśli obsługuje), hity z s5, ap.
Inżynier może też przerzucić jedną artyleryjkę (i jednocześnie dawać bs).
W zależności od ilości misfire coś się dzieje:
1 - liczbę strzałów dzielisz przez 2
2. rzut na tabelkę cannona
3. wybucha, ale wcześniej oddaje 30 strzałów
Inżynier może też przerzucić jedną artyleryjkę (i jednocześnie dawać bs).
W zależności od ilości misfire coś się dzieje:
1 - liczbę strzałów dzielisz przez 2
2. rzut na tabelkę cannona
3. wybucha, ale wcześniej oddaje 30 strzałów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Rzucamy 3x artyleryjką, sumujemy ile poszło kul, później na BS załogi ile mamy trafień.Soulferin pisze:Jak w nowym booku strzela Hellblaster? Najpierw rzucam artyleryjską ile mam hitów a pozniej na BS'a załogi?
Zostałem znijowany
Wcale nie tak bardzo. W obecnym AB jest drugą najlepszą maszynką.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki