2800 DE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Re: 2800 DE

Post autor: Królik »

Paraszczak pisze:
PiotrB pisze:Dzidzie! Kostki z Power of darkners może wykorzystać je tylko mag który to rzucił... Budowanie taktyki na jednym rzucie +3 to moim zdaniem słaby pomysł - jest to po prostu losowe.
Jak duży mag ma Black Staff i/lub rzuci Power of Darkness, a gracz nie potrafi wykorzystać nim dodatkowych PD, to niech zmieni system. Albo gra bez magów. Krasnoludami. Bardziej się boję hitów za niewykorzystane PD. Po Cube of Darkness lub Miscaście na 10+
Dlatego zaraz po wygenerowaniu kości kolejny czar rzucasz właśnie z tych dodatkowych. BTW czy MR daje warda od tych hitów za niewykorzystane kości?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie. To nie są obrażenia z czarów
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

2x5DR z kuszami i muzykiem
Za drogie, IMO

ODPOWIEDZ