Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Kordelas »

Ja z lancą ,według mnie jest lepsza o wiele ,bo po pierwsze daje lepszego Save-a ,a po drugie Demigryfami i tak sie z reguły szarżuje w przeciwnika :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

SV 1 jest bezcenny

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Halabarda jest całkowicie bez sensu. Obniża asv, co jest bardzo kluczowe. Natomiast niespecjalnie zwiększa wartość bojową demigryfów, bo jednak ten mizerny atak rycerza jest raczej dodatkiem do tego co klepie demigryf.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

W rakietkach każdy placek skateruje się osobno ??

Edit: Już wiem , każdą osobno.

Ale mam drugie pytanko. Bo ona strzela zawsze indirectem czyli strzela tak samo w oddział co widzi jak i oddział który jest np za górką tak ?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, o 11:28 przez wychwa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Dla każdego rzucasz osobną scaterką, ale artyleryjką rzucasz tylko raz i stosujesz wynik do wszystkich placków.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

up

A i rozpatruje się najpierw rany z jednej a potem z następnych tzn że jak by spadły w to samo miejsce to walisz i tak 3 razy

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Tak, nie ma znaczenia czy widzisz oddział czy nie.
Najpierw rozpatrujesz jedną templatkę, potem dopiero następną. Czyli jeśli wszystkie spadną w jednym miejscu to może być taka sytuacja, że np. 3 templatka trafia mniej modeli niż pierwsza i druga bo jakaś część oddziału została już zabita.
Mam nadzieje, że mój bełkot jest zrozumiały.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Jest jest. Zagrałem sobie wczoraj na 2 rakietkach i jednak jest to duża lipa ;] No ale się pobawiłem

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

wychwa pisze:Jest jest. Zagrałem sobie wczoraj na 2 rakietkach i jednak jest to duża lipa ;] No ale się pobawiłem
+ 1

Można ją postawić w gablocie obok moździerza :mrgreen:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nom ja też wywołałem uśmiech na twarzy przeciwnika na lokalu jak przez 3 tury nic nie trafiłem :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Rakietnica niestety znacznie straciła w nowym AB. Ale mnie ostatnio zainteresował trochę inżynier z gołębiami. Grał ktoś na nim?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

JA grałem na 2 ;] Ogólnie jest to fajny pomysł i warto się tym pobawić jeśli ktoś ma wolne pkt. JA akurat miałem pecha i rzucałem pałki ale ogólnie za 85 pkt mamy coś lepszego niż moździerz i to dużo lepszego.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Grał. Jeśli w meta game będzie znów dużo elitarnej piechoty z niskim T i Sv to będzie się opłacał. Wrzucasz go do łuczników, maszeruje 8 cali i puszcza bąka, w następnych turach wycofuje się i znów puszcza bąka :) W oddziale łuków nawet 1 na gołębiu mu nie straszna :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Inna opcja do inżynier na koniu z shield of ptolos :)

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Mam takie pytanie, w oczekiwaniu na polski ab do empire wspomagam sie army builderem, natomiast mam pytanie co do czołgu, a mianowicie jego ruchu: jesli wygeneruje 5 pkt pary, przeznaczam je na ruch to ruszam sie 5D6 cali, i musze wykonac pelny ruch w linii prostej czy moge manewrowac jak chce i nie wykorzystac pelnego ruchu?

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Magnus pisze:Mam takie pytanie, w oczekiwaniu na polski ab do empire wspomagam sie army builderem, natomiast mam pytanie co do czołgu, a mianowicie jego ruchu: jesli wygeneruje 5 pkt pary, przeznaczam je na ruch to ruszam sie 5D6 cali, i musze wykonac pelny ruch w linii prostej czy moge manewrowac jak chce i nie wykorzystac pelnego ruchu?
Po pierwsze to na każdą czynność max 3 punkty więc ruch max 3d6. O ile dobrze pamiętam to zwykły ruch losowy więc obracasz i jedziesz prosto.

Maciek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

mlepkows pisze:Po pierwsze to na każdą czynność max 3 punkty więc ruch max 3d6. O ile dobrze pamiętam to zwykły ruch losowy więc obracasz i jedziesz prosto.
Dobrze pamiętasz :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Wielkie dzieki za pomoc :) W sumie po bitwie mam mieszane uczucia co do czolgu... Ale da sie nim pograc, wiec przynajmniej tyle :)

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Dziwne, ludzie BARDZO go sobie chwalą po turniejach
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

czołg jest obecnie po prostu przeceniany :) Skupia ogień bo ludzie się go boją. Zaszarżować nim zwykłą piechote jest trudno bo zwykle jedzie 9 calu. Jest więc dość losowy a co za tym idzie nieprzewidywalny . Imperium ma dużo "dobrych" wyborów i wcale nie uważam ,że czołg jest "must have" .
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

ODPOWIEDZ