Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Ja z lancą ,według mnie jest lepsza o wiele ,bo po pierwsze daje lepszego Save-a ,a po drugie Demigryfami i tak sie z reguły szarżuje w przeciwnika
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
SV 1 jest bezcenny
Halabarda jest całkowicie bez sensu. Obniża asv, co jest bardzo kluczowe. Natomiast niespecjalnie zwiększa wartość bojową demigryfów, bo jednak ten mizerny atak rycerza jest raczej dodatkiem do tego co klepie demigryf.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
W rakietkach każdy placek skateruje się osobno ??
Edit: Już wiem , każdą osobno.
Ale mam drugie pytanko. Bo ona strzela zawsze indirectem czyli strzela tak samo w oddział co widzi jak i oddział który jest np za górką tak ?
Edit: Już wiem , każdą osobno.
Ale mam drugie pytanko. Bo ona strzela zawsze indirectem czyli strzela tak samo w oddział co widzi jak i oddział który jest np za górką tak ?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, o 11:28 przez wychwa, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla każdego rzucasz osobną scaterką, ale artyleryjką rzucasz tylko raz i stosujesz wynik do wszystkich placków.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
up
A i rozpatruje się najpierw rany z jednej a potem z następnych tzn że jak by spadły w to samo miejsce to walisz i tak 3 razy
A i rozpatruje się najpierw rany z jednej a potem z następnych tzn że jak by spadły w to samo miejsce to walisz i tak 3 razy
Tak, nie ma znaczenia czy widzisz oddział czy nie.
Najpierw rozpatrujesz jedną templatkę, potem dopiero następną. Czyli jeśli wszystkie spadną w jednym miejscu to może być taka sytuacja, że np. 3 templatka trafia mniej modeli niż pierwsza i druga bo jakaś część oddziału została już zabita.
Mam nadzieje, że mój bełkot jest zrozumiały.
Najpierw rozpatrujesz jedną templatkę, potem dopiero następną. Czyli jeśli wszystkie spadną w jednym miejscu to może być taka sytuacja, że np. 3 templatka trafia mniej modeli niż pierwsza i druga bo jakaś część oddziału została już zabita.
Mam nadzieje, że mój bełkot jest zrozumiały.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jest jest. Zagrałem sobie wczoraj na 2 rakietkach i jednak jest to duża lipa ;] No ale się pobawiłem
Rakietnica niestety znacznie straciła w nowym AB. Ale mnie ostatnio zainteresował trochę inżynier z gołębiami. Grał ktoś na nim?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
JA grałem na 2 ;] Ogólnie jest to fajny pomysł i warto się tym pobawić jeśli ktoś ma wolne pkt. JA akurat miałem pecha i rzucałem pałki ale ogólnie za 85 pkt mamy coś lepszego niż moździerz i to dużo lepszego.
Grał. Jeśli w meta game będzie znów dużo elitarnej piechoty z niskim T i Sv to będzie się opłacał. Wrzucasz go do łuczników, maszeruje 8 cali i puszcza bąka, w następnych turach wycofuje się i znów puszcza bąka W oddziale łuków nawet 1 na gołębiu mu nie straszna
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Inna opcja do inżynier na koniu z shield of ptolos
Mam takie pytanie, w oczekiwaniu na polski ab do empire wspomagam sie army builderem, natomiast mam pytanie co do czołgu, a mianowicie jego ruchu: jesli wygeneruje 5 pkt pary, przeznaczam je na ruch to ruszam sie 5D6 cali, i musze wykonac pelny ruch w linii prostej czy moge manewrowac jak chce i nie wykorzystac pelnego ruchu?
Po pierwsze to na każdą czynność max 3 punkty więc ruch max 3d6. O ile dobrze pamiętam to zwykły ruch losowy więc obracasz i jedziesz prosto.Magnus pisze:Mam takie pytanie, w oczekiwaniu na polski ab do empire wspomagam sie army builderem, natomiast mam pytanie co do czołgu, a mianowicie jego ruchu: jesli wygeneruje 5 pkt pary, przeznaczam je na ruch to ruszam sie 5D6 cali, i musze wykonac pelny ruch w linii prostej czy moge manewrowac jak chce i nie wykorzystac pelnego ruchu?
Maciek
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
czołg jest obecnie po prostu przeceniany Skupia ogień bo ludzie się go boją. Zaszarżować nim zwykłą piechote jest trudno bo zwykle jedzie 9 calu. Jest więc dość losowy a co za tym idzie nieprzewidywalny . Imperium ma dużo "dobrych" wyborów i wcale nie uważam ,że czołg jest "must have" .