VC 2800 szkieletowy klimat
VC 2800 szkieletowy klimat
Nabyłem ostatnio figurkę 1 strzygi i naszła mnie kmina na taką rozpiskę
zmieściłem 2 rozrabiaków na te punkty
1 Strigoi Ghoul King @ 360.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Strigoi Ghoul King @ 340.0 Pts
Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Wight King @ 135.0 Pts Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Wight King @ 164.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts Great Weapon
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts 1 Ghast @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 48.0 Pts
25 Zombies @ 85.0 Pts Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts Standard; Musician
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
8 Crypt Horrors @ 352.0 Pts 1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts Blaspemous Tome
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2800.0
może jakieś usprawnienia tu widzicie, albo w ogóle, że to nie ma sensu
Inwokacje powinny wchodzić z +4 do casta z nekromantów. Jakby się udało jeszcze przerzuty wylosować to w ogóle fajnie by było.
Nie mam więcej figurek Cryptów więc tylko tyle mogę wystawić.
zmieściłem 2 rozrabiaków na te punkty
1 Strigoi Ghoul King @ 360.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Strigoi Ghoul King @ 340.0 Pts
Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Wight King @ 135.0 Pts Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Wight King @ 164.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts Great Weapon
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts 1 Ghast @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 48.0 Pts
25 Zombies @ 85.0 Pts Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts Standard; Musician
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
8 Crypt Horrors @ 352.0 Pts 1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts Blaspemous Tome
Models in Army: 122
Total Army Cost: 2800.0
może jakieś usprawnienia tu widzicie, albo w ogóle, że to nie ma sensu
Inwokacje powinny wchodzić z +4 do casta z nekromantów. Jakby się udało jeszcze przerzuty wylosować to w ogóle fajnie by było.
Nie mam więcej figurek Cryptów więc tylko tyle mogę wystawić.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, o 20:39 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
toż w tej armii biją się tylko ghule z vampirami i crypty które są blokerami. Bałbym się mocnej magii, masz w sumie MR3 na oddziale głównym ale jednak coś z silną magią i głupi shadow ci osłabia. Masz tylko +2 do dispell. Dzięki mortisowi masz przebicie w magii dobre fakt.
Nie lepiej strzydze jednej dać...furie i ASF z mocy, Potion siły + mieczyk +1do hita? trafiasz wtedy na 2+ z przerzutem i ranisz na 2+ i kolejne ataki jest lepszy na duże rzeczy, bo większa pewność trafienia. I jak ma przyjować pojedynki złych rzeczy to jednak nada się Omamienie
Drugiemu strzygoniowi przydałby się mieczyć +2ataki/siły (sądzę że siła lepsza) wtedy taki oddział je wszystko. Pierwszy pan bierze pojedynki a drugi morduję np. taką kawalerię.
Nie lepiej strzydze jednej dać...furie i ASF z mocy, Potion siły + mieczyk +1do hita? trafiasz wtedy na 2+ z przerzutem i ranisz na 2+ i kolejne ataki jest lepszy na duże rzeczy, bo większa pewność trafienia. I jak ma przyjować pojedynki złych rzeczy to jednak nada się Omamienie
Drugiemu strzygoniowi przydałby się mieczyć +2ataki/siły (sądzę że siła lepsza) wtedy taki oddział je wszystko. Pierwszy pan bierze pojedynki a drugi morduję np. taką kawalerię.
dzięki za opisanie co mam w rozpisce
co do lordów to problemem jest limit punktów jest tylko 700 ptk na lordów, miecz ASF jest tańszy niż skill, a wykorzystałem co do punktu te 700
co do lordów to problemem jest limit punktów jest tylko 700 ptk na lordów, miecz ASF jest tańszy niż skill, a wykorzystałem co do punktu te 700
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
niee wydaje ci się
może znajdę czas tym zagrać to zobaczę co się uda zrobić
może znajdę czas tym zagrać to zobaczę co się uda zrobić
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Ja tam noob jestem jeśli chodzi o rozpiski, ale po co super żulom ASF? przerzuty trafień i tak mają, oraz wysoką inicjatywę. Rozumiem, że to ma być zabezpieczenie przed innymi kolesiami z ASF, bo innego sensu nie widzę, chociaż strasznie drogo to wychodzi (55 pkt aż...), whatever reszty nie komentuję bo się nie znam .
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
tiaa właśnie przed ASF innym, ale dzięki za uwagę, dała mi do myślenia, że w sumie jednemu mógłbym to darować to by ptk były na coś innego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
ale 2x zombi muszą oba odstrzelić żeby przegrać, ale za to zombie leczą się grubo a ja mam dużo ich modeli do dorabiania, da radę
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tak, ale chodzi o to, że armia strzelająca jest w stanie jedne zombie razem z bsb odstrzelić w turę
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
kto powiedział, że BSB ma być w zombich może stać w ghoulach razem z innymi to już kwestia trochę farta i ustawienia, chyba zasięgi liczyć umiemy, więc da się tak postawić oddział by był poza, lub w ograniczonym zakresie narażony na ostrzał
rezygnacja z 1 spirit hosta da trochę zombich tylko nie wiem czy jest sens, inwokacja leczy je 2D6+1/2 więc szybko się dorobią
rezygnacja z 1 spirit hosta da trochę zombich tylko nie wiem czy jest sens, inwokacja leczy je 2D6+1/2 więc szybko się dorobią
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
wybuchnie to i tak przegrałem bo się armia posypie poza tym znasz prawdopodobieństwa wysadzenia się, więc nie rzucasz inwokacji generałem z 6 kości, c'mon takie ryzyko jest minimalne
pchanie tu dodatkowych zombi tylko po to, żeby mieć 1 ptk więcej na B&G to kicha
jakbym tym pojechał i wybuchł to mam miłą przerwę na grill'a i piwko są pozytywne strony takiej sytuacji
pchanie tu dodatkowych zombi tylko po to, żeby mieć 1 ptk więcej na B&G to kicha
jakbym tym pojechał i wybuchł to mam miłą przerwę na grill'a i piwko są pozytywne strony takiej sytuacji
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
VC to na tyle specyficzna armia, że na B&G nie potrzeba dużo punktów. Dwa oddziały Zombie i Genia by wystarczyły bo ten BSB to free frag dla armii snajperkowych. Ogólnie to bardzo ciężko zdjąć te zombiaki. Jeżeli Tobie zdejmowano to miałeś wybitnego pecha lub wystawiałeś wszystkich bohaterów w 20-tce zombie ze sztandarem na 12" naprzeciwko całej armii strzelającej przeciwnika...JarekK pisze:Ja Ci mowie tylko o tym, ze masz malo pkt do B&G. Nie mowie o bieganiu BSB. Na przykład jak ci wybuchnie generał to przegrywasz... Na takie punkty bez 7 pkt bym z domu nie wychodził. Ale to ja...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
JarekK pisze:Ja Ci mowie tylko o tym, ze masz malo pkt do B&G. Nie mowie o bieganiu BSB. Na przykład jak ci wybuchnie generał to przegrywasz... Na takie punkty bez 7 pkt bym z domu nie wychodził. Ale to ja...
Pewnie dlatego też wszystkie Twoje bitwy są remisowe
(ja mam na B$G 4 pkt i mam w dupie ten scenariusz, bo jeżeli przeciwnik nie zabije mi głównego oddziału to nie wygra, a jeżeli spróbuje to zrobić to może przegrać )
Jarku nie ma nieśmiertelnych oddziałówJarekK pisze:nieśmiertelny klocek Black knightów w liczbie 15+ z lordem wightem i wampirem? czy może pomyślałeś o blood knightach w wardem na 4+ od zasięgowych
raz pokazałem Tobie już że NIEŚMIERTELNY ODDZIAŁ BLOOD KNIGHTÓW może umrzeć w 1 turze gry w kombacie