VC 2800 szkieletowy klimat

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

VC 2800 szkieletowy klimat

Post autor: misha »

Nabyłem ostatnio figurkę 1 strzygi i naszła mnie kmina na taką rozpiskę :)
zmieściłem 2 rozrabiaków na te punkty

1 Strigoi Ghoul King @ 360.0 Pts
General
; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Strigoi Ghoul King @ 340.0 Pts
Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Wight King @ 135.0 Pts Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Wight King @ 164.0 Pts Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts Great Weapon

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts 1 Ghast @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 66.0 Pts 1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
6 Dire Wolves @ 48.0 Pts
25 Zombies @ 85.0 Pts Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts Standard; Musician

2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
8 Crypt Horrors @ 352.0 Pts 1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts Blaspemous Tome

Models in Army: 122
Total Army Cost: 2800.0

może jakieś usprawnienia tu widzicie, albo w ogóle, że to nie ma sensu :)
Inwokacje powinny wchodzić z +4 do casta z nekromantów. Jakby się udało jeszcze przerzuty wylosować to w ogóle fajnie by było.
Nie mam więcej figurek Cryptów więc tylko tyle mogę wystawić.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, o 20:39 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

toż w tej armii biją się tylko ghule z vampirami i crypty które są blokerami. Bałbym się mocnej magii, masz w sumie MR3 na oddziale głównym ale jednak coś z silną magią i głupi shadow ci osłabia. Masz tylko +2 do dispell. Dzięki mortisowi masz przebicie w magii dobre fakt.

Nie lepiej strzydze jednej dać...furie i ASF z mocy, Potion siły + mieczyk +1do hita? trafiasz wtedy na 2+ z przerzutem i ranisz na 2+ i kolejne ataki ;) jest lepszy na duże rzeczy, bo większa pewność trafienia. I jak ma przyjować pojedynki złych rzeczy to jednak nada się Omamienie ;)

Drugiemu strzygoniowi przydałby się mieczyć +2ataki/siły (sądzę że siła lepsza) wtedy taki oddział je wszystko. Pierwszy pan bierze pojedynki a drugi morduję np. taką kawalerię.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

dzięki za opisanie co mam w rozpisce 8)

co do lordów to problemem jest limit punktów :) jest tylko 700 ptk na lordów, miecz ASF jest tańszy niż skill, a wykorzystałem co do punktu te 700
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

misha pisze:dzięki za opisanie co mam w rozpisce 8)
złośnik! :oops:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

niee wydaje ci się :lol2:

może znajdę czas tym zagrać to zobaczę co się uda zrobić
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Ja tam noob jestem jeśli chodzi o rozpiski, ale po co super żulom ASF? przerzuty trafień i tak mają, oraz wysoką inicjatywę. Rozumiem, że to ma być zabezpieczenie przed innymi kolesiami z ASF, bo innego sensu nie widzę, chociaż strasznie drogo to wychodzi (55 pkt aż...), whatever ;-) reszty nie komentuję bo się nie znam ;-).

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tiaa właśnie przed ASF innym, ale dzięki za uwagę, dała mi do myślenia, że w sumie jednemu mógłbym to darować to by ptk były na coś innego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

utnij to dwóm, jednemu daj +2 do SIły/+2ataki, a drugi +1do Hita(ten z potionem Siły) jeden na klocki, drugi na hocki ;)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Nie chce cie martwic, ale na silesianie bedzie pewnie B&G a ty masz 5 pkt. Zabicie zombie dla strzelajacych armi jest banalne (oczywiscie z BSB w srodku)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale 2x zombi :) muszą oba odstrzelić żeby przegrać, ale za to zombie leczą się grubo a ja mam dużo ich modeli do dorabiania, da radę
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ale w jednych z nich masz bsb nie :) wiec tylko 1
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

BSB może przejść z 1 oddziału do drugiego jeżeli to będzie konieczne...

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Tak, ale chodzi o to, że armia strzelająca jest w stanie jedne zombie razem z bsb odstrzelić w turę
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

kto powiedział, że BSB ma być w zombich :) może stać w ghoulach razem z innymi to już kwestia trochę farta i ustawienia, chyba zasięgi liczyć umiemy, więc da się tak postawić oddział by był poza, lub w ograniczonym zakresie narażony na ostrzał

rezygnacja z 1 spirit hosta da trochę zombich tylko nie wiem czy jest sens, inwokacja leczy je 2D6+1/2 więc szybko się dorobią
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ja Ci mowie tylko o tym, ze masz malo pkt do B&G. Nie mowie o bieganiu BSB. Na przykład jak ci wybuchnie generał to przegrywasz... Na takie punkty bez 7 pkt bym z domu nie wychodził. Ale to ja...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

wybuchnie to i tak przegrałem bo się armia posypie :) poza tym znasz prawdopodobieństwa wysadzenia się, więc nie rzucasz inwokacji generałem z 6 kości, c'mon takie ryzyko jest minimalne

pchanie tu dodatkowych zombi tylko po to, żeby mieć 1 ptk więcej na B&G to kicha
jakbym tym pojechał i wybuchł to mam miłą przerwę na grill'a i piwko :) są pozytywne strony takiej sytuacji
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

JarekK pisze:Ja Ci mowie tylko o tym, ze masz malo pkt do B&G. Nie mowie o bieganiu BSB. Na przykład jak ci wybuchnie generał to przegrywasz... Na takie punkty bez 7 pkt bym z domu nie wychodził. Ale to ja...
VC to na tyle specyficzna armia, że na B&G nie potrzeba dużo punktów. Dwa oddziały Zombie i Genia by wystarczyły bo ten BSB to free frag dla armii snajperkowych. Ogólnie to bardzo ciężko zdjąć te zombiaki. Jeżeli Tobie zdejmowano to miałeś wybitnego pecha lub wystawiałeś wszystkich bohaterów w 20-tce zombie ze sztandarem na 12" naprzeciwko całej armii strzelającej przeciwnika...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3362
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

JarekK pisze:Ja Ci mowie tylko o tym, ze masz malo pkt do B&G. Nie mowie o bieganiu BSB. Na przykład jak ci wybuchnie generał to przegrywasz... Na takie punkty bez 7 pkt bym z domu nie wychodził. Ale to ja...

Pewnie dlatego też wszystkie Twoje bitwy są remisowe :twisted:

(ja mam na B$G 4 pkt i mam w dupie ten scenariusz, bo jeżeli przeciwnik nie zabije mi głównego oddziału to nie wygra, a jeżeli spróbuje to zrobić to może przegrać 8) )

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

nieśmiertelny klocek Black knightów w liczbie 15+ z lordem wightem i wampirem? czy może pomyślałeś o blood knightach w wardem na 4+ od zasięgowych :)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Bałagan
Chuck Norris
Posty: 507

Post autor: Bałagan »

JarekK pisze:nieśmiertelny klocek Black knightów w liczbie 15+ z lordem wightem i wampirem? czy może pomyślałeś o blood knightach w wardem na 4+ od zasięgowych :)
Jarku nie ma nieśmiertelnych oddziałów
raz pokazałem Tobie już że NIEŚMIERTELNY ODDZIAŁ BLOOD KNIGHTÓW może umrzeć w 1 turze gry w kombacie

ODPOWIEDZ