pytania o magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: pytania o magię
Nie rzuci czarów wymagających LoS?
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Nie strzelałyby bo napisane jest w RB że strzelają tylko 2. Nie ma tym kontekście żadnej wzmianki o los.
czy jakaś errata zmienia zasady Power Scrolla?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
RB opis jest nie aktualny, opis jest w FAQ do RB
nie masz IF tylko czar rzucasz z polowa casting value
nie masz IF tylko czar rzucasz z polowa casting value
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no to dobrze, jest szansa że znów pół moich długobrodych nie zmieni się w skaweny, bo poprzednio graliśmy bez erraty
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
wał.....
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mam dwóch magów tej samej szkoły, małego i dużego
w jakiej kolejności ich wystawiać by zwiększyć szanse na to by duży mag miał pożądane czary? czy to w ogóle ma znaczenie?
w jakiej kolejności ich wystawiać by zwiększyć szanse na to by duży mag miał pożądane czary? czy to w ogóle ma znaczenie?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Duży 4 lev i mały 2 lev. Najpierw mały losuje 2 czary przerzucając ten który jest potrzebny na dużym na sygnaturkę. Potem duży ma już łatwo.Morog pisze:mam dwóch magów tej samej szkoły, małego i dużego
w jakiej kolejności ich wystawiać by zwiększyć szanse na to by duży mag miał pożądane czary? czy to w ogóle ma znaczenie?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
wytłumacz dlaczego? sygnaturkę może mieć każdy magGrolshek pisze:Duży 4 lev i mały 2 lev. Najpierw mały losuje 2 czary przerzucając ten który jest potrzebny na dużym na sygnaturkę. Potem duży ma już łatwo.Morog pisze:mam dwóch magów tej samej szkoły, małego i dużego
w jakiej kolejności ich wystawiać by zwiększyć szanse na to by duży mag miał pożądane czary? czy to w ogóle ma znaczenie?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Nie wiem czego nie da sie zrozumiec, ale dobraMorog pisze:wytłumacz dlaczego? sygnaturkę może mieć każdy magGrolshek pisze:Duży 4 lev i mały 2 lev. Najpierw mały losuje 2 czary przerzucając ten który jest potrzebny na dużym na sygnaturkę. Potem duży ma już łatwo.Morog pisze:mam dwóch magów tej samej szkoły, małego i dużego
w jakiej kolejności ich wystawiać by zwiększyć szanse na to by duży mag miał pożądane czary? czy to w ogóle ma znaczenie?
masz dostepne 6 czarow + 0
Czar raz wybrany nie moze sie powtórzyc u drugiego maga.
Mag lvl 2 losuje 2 czary z puli 6, jezeli trafi badziew, to mozesz zostawic mu 2 z 6 lub 1 z 6 +0, wtedy w puli do wylosowania zostaja 4 czary i 0 lub 5 i 0.
Jezeli mag lvl 2 wylosuje dore czary, uwalniasz jeden z nich zamieniajac go na 0, wtedy w puli dostepnych czarow pozostaje dobry czar.
Co w efekcie daje to samo co wtedy kiedy lord rzuci 3456 a kluczowe sa 12 ; p rzucaj jak chcesz, ale imo lepiej rzucić najpeirw małym, niszczy Cię przeważnie tylko jedna kombinacja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jak dla mnie taka interpretacja to jakaś paranoja, "Remove as casualty" to znaczy "bez żadnych save'ów":Voodoo pisze:Niestety tak jest. Całe zamieszanie zrobiło się wtedy, gdy wydzwoniłem efekt niszczenia maszyn i przy okazji zniszczyłem budynek w którym stało 40 dzikusów. Według opisu czaru po teście I powinni zejść, ale FaQ to zmienił:
W mojej sytuacji zeszło 2 orków (2+ ward od magii). Szkoda bo ten czar był odpowiedzią na jakieś większe jednostki (np. hydry, trolle), teraz nie można na nim polegać.Page 78 – Cracks Call
Change the second paragraph to “A building (or single section
of multi-part building) affected by the spell will collapse on a
roll of 5+. If the building collapses, any models garrisoning
it must pass an Initiative test, or be removed as a casualty
with no armour save allowed. Any survivors are placed outside
the building, as described for a unit abandoning a building.
Then replace the building with an area of dangerous terrain of
equal size.
Czy w takim razie Doomwheel zostaje na 4+ w grze po tym jak straci wszystkie kostki ruchu?
I pewnie mogę zrobić ward save na efekt 18 dzwonu, żeby dzwon został w grze (w końcu tam też nie pisze, że bez save'ów, a w opisie brass orba już stoi jak wół, że "destroyed without saves")?
Czy Boneripper (gdyby miał nie daj boże jakiś save) zostawałby w grze po zniszczeniu Thanquola?
Pewnie jest mnóstwo takich przykładów w AB, ale niestety nie mam go w wersji tekstowej, więc ctrl+f nie działa.
GW jest głupie, ale to co napisali jest jak najbardziej prawdziwe "removed as a casualty with no armour save allowed", ponieważ de facto jeśli coś jest "removed as casualty" to nie ma armor save, tak jak każdego innego.
Podobno to co wyżej zasędziował Lidder, więc prosiłbym o wypowiedź.
uznałem, że Ward Save działa. Inna decyzja to byłoby ignorowanie FAQ, który tak - dziwnie zmienia tekst.
FAQ zmienia pozycjonowanie jednostki po wyjściu z budynku, a to że GW dodało tam jeszcze bezużyteczną informacją o save'ach jak dla mnie niewiele zmienia. Dodatkowo rozumiem, że od kreski dalej nie ma save'ów? Czy może są wszystkie łącznie z armor, bo już nie pisze tam, że bez save'ów.
GW jest głupie, i czasami przy "remove as casualty" i "destroyed" piszą "no saves of any kind allowed", a czasami nie, ale rozumiem patrząc na opis dzwonu, kółka, thanqoula i innych, że te dwa sformuowania znaczą "schodzi bez żadnej ochrony". Inaczej naprawdę idiotyczne rzeczy wyjdą typu ward save na efekt 18 dzwonu.
GW jest głupie, i czasami przy "remove as casualty" i "destroyed" piszą "no saves of any kind allowed", a czasami nie, ale rozumiem patrząc na opis dzwonu, kółka, thanqoula i innych, że te dwa sformuowania znaczą "schodzi bez żadnej ochrony". Inaczej naprawdę idiotyczne rzeczy wyjdą typu ward save na efekt 18 dzwonu.