Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Jak dla mnie skoro nie jest napisane, że MC też zabiera 2 woundy aby uleczyć jedną, to leczysz tyle ran ile rzuciłeś.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Witam,
Mam pytanie - czy modlitwa Mlot Sigmara dziala na jednostki strzelajace i/lub maszyny? Moge rzucic ja np. na Hellblastera? Czy jezeli rzucze ja na Inzyniera obslugujacego machine bedzie on mogl przerzucac wszytskie nieudane rzuty na trafienie i zranienie?
Mam pytanie - czy modlitwa Mlot Sigmara dziala na jednostki strzelajace i/lub maszyny? Moge rzucic ja np. na Hellblastera? Czy jezeli rzucze ja na Inzyniera obslugujacego machine bedzie on mogl przerzucac wszytskie nieudane rzuty na trafienie i zranienie?
Nie, ta modlitwa działa tylko w walce wręcz. Poza tym, działa tylko na oddział w którym znajduje się kapłan, a postacie nie mogą dołączać to machin wojennych. Tak samo działają przerzuty trafień od kapłana (tylko dla oddziału w którym jest, tylko w walce wręcz i na dodatek tylko w pierwszej turze walki wręcz).
Istnieje jeszcze War altarSalak pisze: Poza tym, działa tylko na oddział w którym znajduje się kapłan,
A kto broni rzucić modlitwę i używać jej w walce wręcz ?Salak pisze: Nie, ta modlitwa działa tylko w walce wręcz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Racja, Macias - normalna kawaleria, aby uniknąć oddzielnych woundów na koniu i na jeźdźcu została uproszczona do +1 do save za koń (nie jestem pewien, ale chyba w zamierzchłych czasach, można było trafić w jeźdźca lub konia). Aby to było fair - regeneracja kawalerii kosztuje 2 pkt (wskrzeszanie undeadów jest podobne jeśli się nie mylę). Każdy monster, czy nawet czołg ma ponad 1 W, więc tutaj leczymy tyle ile wyrzucimy.Macias pisze:Jak dla mnie skoro nie jest napisane, że MC też zabiera 2 woundy aby uleczyć jedną, to leczysz tyle ran ile rzuciłeś.
trafiają zazwyczaj na 5+, a jeszcze (o zgrozo!) ktoś schowa się za lasem/innym oddziałem i robi się nieciekawie.
Nie gniotą systemu i są inne ciekawe rzeczy do wrzucenia w rozpiske.
grałem na 2x5 i nie ustrzelili nic ciekawego, aczkolwiek punkty trzymali
Nie gniotą systemu i są inne ciekawe rzeczy do wrzucenia w rozpiske.
grałem na 2x5 i nie ustrzelili nic ciekawego, aczkolwiek punkty trzymali
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Tzn. może ja do niej źle podchodzę, bo patrzę przez pryzmat Łuczników HE z BSem takim jak oni mają, ale Siłą 3 bez AP i Multiple'a, którzy też zazwyczaj na 5+ trafiają, nie są tak mobilni i kosztują 11pkt bez żadnej ochrony pancerza i dlatego uważam to za fajne, bo Łuki są raczej słabe. Jedyne, czego nie mogę porównać to brak możliwości strzelania po ruchu, ale z drugiej strony są patatającym fastem.
Czy rzut na "atak gołębiem" to rzut na hit w kontekście przerzutów pał z heavena? Czy innego rodzaju rzut na efekt? Czy może taki problem nigdy się nie pojawił i trzeba go przegłosować na LS?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Niestety tylko wtedy gdy dołączy do oddziału.PiotrB pisze: Czy Hold in the line działa tylko wtedy jak heros dołączy do oddziału? Spotkałem się też z inną interpretacją...
Odnośnie gołębi to myślę że nie jest to rzut to hit, a jedynie sprawdzenie efektu na tabelce.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki