Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Macias »

Jak dla mnie skoro nie jest napisane, że MC też zabiera 2 woundy aby uleczyć jedną, to leczysz tyle ran ile rzuciłeś.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
doomdiver
Falubaz
Posty: 1098
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: doomdiver »

Witam,

Mam pytanie - czy modlitwa Mlot Sigmara dziala na jednostki strzelajace i/lub maszyny? Moge rzucic ja np. na Hellblastera? Czy jezeli rzucze ja na Inzyniera obslugujacego machine bedzie on mogl przerzucac wszytskie nieudane rzuty na trafienie i zranienie?

Salak
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Salak »

Nie, ta modlitwa działa tylko w walce wręcz. Poza tym, działa tylko na oddział w którym znajduje się kapłan, a postacie nie mogą dołączać to machin wojennych. Tak samo działają przerzuty trafień od kapłana (tylko dla oddziału w którym jest, tylko w walce wręcz i na dodatek tylko w pierwszej turze walki wręcz).

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Salak pisze: Poza tym, działa tylko na oddział w którym znajduje się kapłan,
Istnieje jeszcze War altar ;)
Salak pisze: Nie, ta modlitwa działa tylko w walce wręcz.
A kto broni rzucić modlitwę i używać jej w walce wręcz ? 8)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Macias pisze:Jak dla mnie skoro nie jest napisane, że MC też zabiera 2 woundy aby uleczyć jedną, to leczysz tyle ran ile rzuciłeś.
Racja, Macias - normalna kawaleria, aby uniknąć oddzielnych woundów na koniu i na jeźdźcu została uproszczona do +1 do save za koń (nie jestem pewien, ale chyba w zamierzchłych czasach, można było trafić w jeźdźca lub konia). Aby to było fair - regeneracja kawalerii kosztuje 2 pkt (wskrzeszanie undeadów jest podobne jeśli się nie mylę). Każdy monster, czy nawet czołg ma ponad 1 W, więc tutaj leczymy tyle ile wyrzucimy.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

outriderzy i pistolierzy mają -1 za multipla?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Skoro mają Multiple to mają też -1 do trafienia, chyba, że masz jakąś zasadę specjalną przy nich albo ich broni, która mówi, że nie mają :roll:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

nie przewracaj oczami, bo różne rzeczy siedzą w faq'ach :P
szkoda więc, bo outriderzy byliby spoko ze swoim BS'em 4.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

A tak to nie są? W sumie ReyQ na nich gra i mówi, że są bardzo fajne, lecz poza jego armią to nigdy na stole nie zobaczyłem modeli z tego boxa i w sumie ciekawy jestem, dlaczego?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

trafiają zazwyczaj na 5+, a jeszcze (o zgrozo!) ktoś schowa się za lasem/innym oddziałem i robi się nieciekawie.
Nie gniotą systemu i są inne ciekawe rzeczy do wrzucenia w rozpiske.

grałem na 2x5 i nie ustrzelili nic ciekawego, aczkolwiek punkty trzymali :P

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

jest to jedyna jednostka z bronią palną która może strzelić w 1 turze jak zaczynasz - mają 15 strzałów - więc to daje 5 hitów z siłą 4 i Ap co turę- zajebista jednostka!
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Tzn. może ja do niej źle podchodzę, bo patrzę przez pryzmat Łuczników HE z BSem takim jak oni mają, ale Siłą 3 bez AP i Multiple'a, którzy też zazwyczaj na 5+ trafiają, nie są tak mobilni i kosztują 11pkt bez żadnej ochrony pancerza i dlatego uważam to za fajne, bo Łuki są raczej słabe. Jedyne, czego nie mogę porównać to brak możliwości strzelania po ruchu, ale z drugiej strony są patatającym fastem.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

W takich samych warunkach (czyli daleki zasięg) łuki HE trafiają na 4+. No i outriderzy nie są w corach, stąd wynika ich rzadki widok na stołach.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Kto jeszcze jedzie z Imperium na Silesiana? :mrgreen:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

Witam!
Na podstawkach o jakich wymiarach umieszczacie artylerię, jeśli w ogóle tak robicie?

Awatar użytkownika
Damas
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Twierdza Toruń

Post autor: Damas »

Mam pytanko. Czy Steam Tank może dostać normalnie wielokrotne rany? Na przykład z katapulty?
DE turniejowo (W/D/L)
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Jasne.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Czy rzut na "atak gołębiem" to rzut na hit w kontekście przerzutów pał z heavena? Czy innego rodzaju rzut na efekt? Czy może taki problem nigdy się nie pojawił i trzeba go przegłosować na LS?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

trzeba go przegłosować - ja raz miałem ale odpuściłem widząc wahanie przeciwnika.

Czy Hold in the line działa tylko wtedy jak heros dołączy do oddziału? Spotkałem się też z inną interpretacją...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

PiotrB pisze: Czy Hold in the line działa tylko wtedy jak heros dołączy do oddziału? Spotkałem się też z inną interpretacją...
Niestety tylko wtedy gdy dołączy do oddziału.

Odnośnie gołębi to myślę że nie jest to rzut to hit, a jedynie sprawdzenie efektu na tabelce.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ