Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Skaveńskie Q&A
Idą po oddziale.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
kiedy można odpalić sztormówę? w polskim ab do którego mam dostęp pisze że na początku tury własnej ale wiem że może to być błędny zapis tak jak przy moździerzu...
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ok dzięki
Są, liczą się jako warpstone weapons.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Niestety tak jest. Całe zamieszanie zrobiło się wtedy, gdy wydzwoniłem efekt niszczenia maszyn i przy okazji zniszczyłem budynek w którym stało 40 dzikusów. Według opisu czaru po teście I powinni zejść, ale FaQ to zmienił:
W mojej sytuacji zeszło 2 orków (2+ ward od magii). Szkoda bo ten czar był odpowiedzią na jakieś większe jednostki (np. hydry, trolle), teraz nie można na nim polegać.Page 78 – Cracks Call
Change the second paragraph to “A building (or single section
of multi-part building) affected by the spell will collapse on a
roll of 5+. If the building collapses, any models garrisoning
it must pass an Initiative test, or be removed as a casualty
with no armour save allowed. Any survivors are placed outside
the building, as described for a unit abandoning a building.
Then replace the building with an area of dangerous terrain of
equal size.
Panowie, no k...wa bez jaj. Zmienił się zapis dotyczący modeli W DOMKU, a nie modeli targetowanych crackscallem bezpośrednio.Voodoo pisze:Niestety tak jest. Całe zamieszanie zrobiło się wtedy, gdy wydzwoniłem efekt niszczenia maszyn i przy okazji zniszczyłem budynek w którym stało 40 dzikusów. Według opisu czaru po teście I powinni zejść, ale FaQ to zmienił:
W mojej sytuacji zeszło 2 orków (2+ ward od magii). Szkoda bo ten czar był odpowiedzią na jakieś większe jednostki (np. hydry, trolle), teraz nie można na nim polegać.Page 78 – Cracks Call
Change the second paragraph to “A building (or single section
of multi-part building) affected by the spell will collapse on a
roll of 5+. If the building collapses, any models garrisoning
it must pass an Initiative test, or be removed as a casualty
with no armour save allowed. Any survivors are placed outside
the building, as described for a unit abandoning a building.
Then replace the building with an area of dangerous terrain of
equal size.
W takim razie na przykład po niezdanych testach inicjatywy hydra, która dostanie crackscalla ma być tylko REMOVE AS CASSUALTY, a jeśli kreska poleci dalej i zahaczy domek, wtedy (o ile domek się rozwali) siedzące tam chłopki będą REMOVE AS CASSUALTY WITH NO ARMOUR SAVE . Wynika z tego, idąc po, jak sądzę błędnej linii rozumowania, że w pierwszym przypadku hydrze przysługuje zarówno ARMOUR SAVE jak i REGENERACJA, gdyż w opisie czaru nie zostało dodane WITH NO ARMOUR SAVE. No proszę was. Niech te chłopki w domkach mają swoje Wardsavy i Regenki, ale nie cele bezpośrednio "wpadniętę w szczlinkę".
w tym kontekście pytanie Szeszeja o doomwheel jest jak najbardziej uzasadnione. W konsekwencji we wszystkich sytaucjach na REMOVE FROM PLAY przysługiwać musi AS, WS i Reg.
Chyba że mamy jeszcze trochę zdrowego rozsądku i remove from play oznacza remove from play.
Podczas gdy w jednostce z dzwonem został 1 pchający i dzwon nie może się ruszać, a nie zdałem ZP po przegranej walce to dzwon ucieka czy zostaje tam gdzie stał - i kogo bije jednostka, która walczyła z pchającymi?
Jak dzwon przegrywa walkę to się nic nie dzieje. Przecież on jest unbreakable
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Macias pisze:Jak dzwon przegrywa walkę to się nic nie dzieje. Przecież on jest unbreakable
Oi, faktycznie mam dopisane ołówkiem, moje niedopatrzenie