Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych
co ci powiem, kombinuj wydaje mi się, że się da
wykorzystaj ichniejsze animozje i postaraj się spanikować to i owo co jest poza zasięgiem generała i BSB. 2 trebusze mogą pomóc
ale wywaliłbym zbrojnych i jołmenów i weź jeszcze 2 oddziały łuczników do zmiatania śmietnika
5 yeomenów to 12 łuków a zbrojni i tak nie ochronią trebuszy, jak kolega ma 5'tki pająków i wilków to zabicie 2 modeli to panika, a oni Ld nie mają za dużo, w następnych rundach strata 1 to panika.
kombinuj to wygrasz, nie musisz ładować się w niego lancami od razu, bo oberwiesz od fanoli, a tak najpierw wyczyść śmietnik, on do ciebie będzie musiał iść gobosami by strzelać, a jak puści same Orki to 3 lance chyba poradzą sobie
wykorzystaj ichniejsze animozje i postaraj się spanikować to i owo co jest poza zasięgiem generała i BSB. 2 trebusze mogą pomóc
ale wywaliłbym zbrojnych i jołmenów i weź jeszcze 2 oddziały łuczników do zmiatania śmietnika
5 yeomenów to 12 łuków a zbrojni i tak nie ochronią trebuszy, jak kolega ma 5'tki pająków i wilków to zabicie 2 modeli to panika, a oni Ld nie mają za dużo, w następnych rundach strata 1 to panika.
kombinuj to wygrasz, nie musisz ładować się w niego lancami od razu, bo oberwiesz od fanoli, a tak najpierw wyczyść śmietnik, on do ciebie będzie musiał iść gobosami by strzelać, a jak puści same Orki to 3 lance chyba poradzą sobie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ja potrafię zatrzymać się 3ema lancami (6grali i 2x 11 rycków) w 30 orkach. 20x1 na kościach -_-
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Statystycznie na 10 gier w 9 mam takie rzuty. Wszystko idzie po mojej myśli do puki nie zacznie się walka wręcz
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
no na takie rzuty, to można tylko polecić to: http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =16100001a
haha dobre, nie wiedziałem, że taki podręcznik wydali hue hue hue
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Heh, kostki dla boga kostek .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
misha pisze: haha dobre, nie wiedziałem, że taki podręcznik wydali hue hue hue
Hmm, mam wrażenie, że to jeden wielki fejkFriday, 01 April
Jeśli serio jest tak, jak mówisz, to bym kupił nowy zestaw kostek , a te co tak słabo kulają przechował gdzieś z przeznaczeniem na rzuty na Ld.Statystycznie na 10 gier w 9 mam takie rzuty. Wszystko idzie po mojej myśli do puki nie zacznie się walka wręcz
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
tak
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Witam wszystkich serdecznie
Można powiedzieć, że jestem zielony w kwestiach związanych z młotkiem (ostatnio grałem będąc w podstawówce a było to ładnych parę lat temu;), jednak ostatnio zebraliśmy się z dwójką kolegów i postanowiliśmy odkryć bitewniaka na nowo)
W związku z czym prosiłbym kolegów rycerzy o pomoc i kilka rad.
W weekend czeka mnie pierwsza "próba" gry naprzeciw staną skaveni i chaos
Obecnie dysponuje następującymi jednostkami:
16 łuczników
20 piechurów
16 piechurów
8 realmów
9 realmów
1 lord z toporem
green knight
4 pegazy
+ na potrzeby gry mam jeszcze jakiegoś staroedycyjnego sztandarowego co będzie robił za BSB
I teraz tak mam pytanie jakiego zakupu dokonalibyście w następnej kolejności - ja rozważam albo BSB albo damselki albo questingów ew kolejnego bohatera (bo można jeszcze te figurki metalowe dostać za rozsądną cenę)
Jako, że mamy grać już w weekend a trochę krucho u mnie z czasem prosiłbym was o jakieś sugestie jak zestawić generała i BSB - tyle ile mogłem starałem się szukać na forum ale jest tego sporo a jak mówiłem krucho u mnie z czasem
Z góry dzięki za pomoc
Można powiedzieć, że jestem zielony w kwestiach związanych z młotkiem (ostatnio grałem będąc w podstawówce a było to ładnych parę lat temu;), jednak ostatnio zebraliśmy się z dwójką kolegów i postanowiliśmy odkryć bitewniaka na nowo)
W związku z czym prosiłbym kolegów rycerzy o pomoc i kilka rad.
W weekend czeka mnie pierwsza "próba" gry naprzeciw staną skaveni i chaos
Obecnie dysponuje następującymi jednostkami:
16 łuczników
20 piechurów
16 piechurów
8 realmów
9 realmów
1 lord z toporem
green knight
4 pegazy
+ na potrzeby gry mam jeszcze jakiegoś staroedycyjnego sztandarowego co będzie robił za BSB
I teraz tak mam pytanie jakiego zakupu dokonalibyście w następnej kolejności - ja rozważam albo BSB albo damselki albo questingów ew kolejnego bohatera (bo można jeszcze te figurki metalowe dostać za rozsądną cenę)
Jako, że mamy grać już w weekend a trochę krucho u mnie z czasem prosiłbym was o jakieś sugestie jak zestawić generała i BSB - tyle ile mogłem starałem się szukać na forum ale jest tego sporo a jak mówiłem krucho u mnie z czasem
Z góry dzięki za pomoc
Lord:
Na skaveny:
gromril greathelm, tarcza, sword of swift slaying, v. of heroism - jest dobrą odpowiedzią na dzwon, furmanę, abomkę. Tu najlepiej mieć lore of haevens jako wsparcie.
Na woch:
gromril great helm, tarcza, ogre blade, v. of audicity
W wochu prawie wszystko ma 5 siły lub lepiej więc masz rerol to hit i wound na prawie całą armię. Ze wsparciem Lore of Beast może działać cuda.
BSB:
Na skaveny:
charmed schield, wyrmlance, dawnstone
Na woch:
echchanted schield, dawnstone, bittingblade
Na skaveny:
gromril greathelm, tarcza, sword of swift slaying, v. of heroism - jest dobrą odpowiedzią na dzwon, furmanę, abomkę. Tu najlepiej mieć lore of haevens jako wsparcie.
Na woch:
gromril great helm, tarcza, ogre blade, v. of audicity
W wochu prawie wszystko ma 5 siły lub lepiej więc masz rerol to hit i wound na prawie całą armię. Ze wsparciem Lore of Beast może działać cuda.
BSB:
Na skaveny:
charmed schield, wyrmlance, dawnstone
Na woch:
echchanted schield, dawnstone, bittingblade
super dzięki ale tak:
- Tu najlepiej mieć lore of haevens jako wsparcie ??????
- sword of swift slaying?????
- ogre blade ??????
- dawnstone
- charmed schield
- dawnstone
- bittingblade
Co to jest i gdzie to jest?? W pracy mam tylko ab w wersji elektronicznej i nie potrafiłem tego na szybko znaleźć
- Tu najlepiej mieć lore of haevens jako wsparcie ??????
- sword of swift slaying?????
- ogre blade ??????
- dawnstone
- charmed schield
- dawnstone
- bittingblade
Co to jest i gdzie to jest?? W pracy mam tylko ab w wersji elektronicznej i nie potrafiłem tego na szybko znaleźć
To magiczny ekwipunek dla bohaterów Znajdziesz jego liste w podręczniku głównym z zasadami. Część jest także w ab i w takim wypadku bierzesz cenę z ab a nie z rb nawet jeśli jest większa
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
ad.1 lore of haeven jest to domena magii, która znajduje się w RB w naszej armii tylko Profetka może jej używać (czarodziejka 3 lub 4 poziomowa)Condi pisze:super dzięki ale tak:
- Tu najlepiej mieć lore of haevens jako wsparcie ??????
- sword of swift slaying?????
- ogre blade ??????
- dawnstone
- charmed schield
- dawnstone
- bittingblade
Co to jest i gdzie to jest?? W pracy mam tylko ab w wersji elektronicznej i nie potrafiłem tego na szybko znaleźć
ad.2 Sword of Swift Slaying magiczna broń z RB kosztująca 25 ptk i dająca posiadaczowi ASF
ad.3 Ogre Blade magiczna broń z RB kosztująca 40 ptk i dająca +2 do Siły
ad.4 Dawstone talizman z RB kosztujący 25 ptk i dający przerzut AS
ad.5 Charmed Schield magiczna tarcza z RB kosztuje 5 ptk i pozwala raz na grę zignorować pierwsze trafienie na 2+
ad.6 Bitting Blade magiczna broń z RB kosztuje 10 ptk i daje przebicie pancerza
Jak mają dostać w pysk z latary albo z helupy lub jakiś szar bez AS to chyba lepiej w realmsach.Condi pisze:A co do tak wyposażonych to puszczać ich osobno czy podłączyć pod realmsów??
Na skaveny:
BSB ma za zadanie zdjąć regenę abomce i nie dać się przy tym zabić. Charmed schield się przyda by atak nr 1-2 abomki nie wykatapultował go z siodła, no i zawsze to dodatkowe zabezpieczenie w przypadku oblanego lookouta. 2+ z rerolem wystarczy na szczury, gdyż one siłą raczej nie grzeszą. Położenie kropelki nawet z siłą 3 też jest fajnym bonusem na skaveny, które chodzą w klockach i mają często gołe futerka. Lordunio ma za zadanie zaparkować z lancą w dzwonku i rozwalić go z HKB. W tym czasie duża babeczka z heavensa może spróbować rozwalić latarki, ewentualnie zmniejszyć ilość zbliżających się myszek.
Na Woch:
BSB musi mieć optymalnego AS z rerolem. Podobnie Lord, bo siła 5 w Wochu to norma. Ryce, warriorzy z halabardami, marasy z dwuręcznymi pałami etc. Bblade zaproponowałem w kontekście boostowania bsbka czarami z lore of beast. Siła 5 AP (zerówka), siła 7 AP (czar nr 5) to już niezły wygar w walce z konserwami chaosu. Lordunio już z bazy może sobie nieźle pobrykać. W walce z lordami, herosami i monsterami wochu ma siłę 6 i rerol to hit i to wound. Zboostowany beastem (te czary, które wypisałem w przypadku bsb) staje się już potworem. Tu musisz mieć zatem albo jedną dużą czarkę 4 lev albo dwie małe 2 lev.
To oczywiście tylko teoryhammer.
Be magii/antymagii ani rusz.
Jesli masz zamiar grać na ponad 2000 pkt to czekają cię następujące zakupy:
1) czarodziejka konna, ewentualnie piesza (skoro wystawiasz chłopów z łukami to można ją tam wstawić by nie wysadzała lanc przy miscastach)
2) dwa trebki - koniecznie
3) Jakaś elita, ja osobiście polecam zamiast questów piąteczkę grali. Wyposarzeni w banner of eternal flame fajnie uzupełniają armię.
pozdr.
Jesli masz zamiar grać na ponad 2000 pkt to czekają cię następujące zakupy:
1) czarodziejka konna, ewentualnie piesza (skoro wystawiasz chłopów z łukami to można ją tam wstawić by nie wysadzała lanc przy miscastach)
2) dwa trebki - koniecznie
3) Jakaś elita, ja osobiście polecam zamiast questów piąteczkę grali. Wyposarzeni w banner of eternal flame fajnie uzupełniają armię.
Jesli wpadniesz na pomysł by tych piechurów wystawiać to zamiast 16 i 20 wystaw jedną 36kę z halabardami. Men at armsi dupy nie urywają, no ale jak już chcesz ich mieć to miej w jakiejś sensownej ilości.Obecnie dysponuje następującymi jednostkami:
16 łuczników
20 piechurów
16 piechurów
8 realmów
9 realmów
1 lord z toporem
green knight
4 pegazy
pozdr.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 06:57 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wielkie dzięki za pomoc a tak przy okazji jeszcze jedno pytanko bo jak przeglądałem forum to widziałem, że wiele osób zamiast realmsów wystawiało errantów i to po 6 ale to dotyczyło poprzedniej edycji. Jak to wygląda obecnie lepiej realmsów czy errantów i czy po 6 czy 9