To po co używasz Ogrowego lora ?Bonczek pisze:Korzystając z magii fire okej, ale jeśli używa się butchera jako jedynego maga pozostaje Ogrowa magia, która w szwach od nadmiaru pocisków nie pęka
Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Rugby Ring of Ruin- w skrócie RRoR Twoim nowym anty skinkiem
Bo tak jak wspominałem grałem na Butcher'ze, a wtedy innego wyboru nie mam. Teraz wiem, że nie był to najrozsądniejszy pick - w rozpisce brakuje kontry dla hord małych i upierdliwych stworzonek (vide Skinki). W związku z powyższym zamierzam w ciągu najbliższych kilku dni pograć na firebelly'm. Wydaje się lepszą opcją niż Rzeźnik. Relację zdam... jak zagram A tymczasem idę dalej lepić ogryrafixator pisze:To po co używasz Ogrowego lora ?Bonczek pisze:Korzystając z magii fire okej, ale jeśli używa się butchera jako jedynego maga pozostaje Ogrowa magia, która w szwach od nadmiaru pocisków nie pęka
oj no marudzisz ; p z rozpędu zapomniałęm ze peirścien to nei arcan ; p to niech weźmie sam terror będzie git
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rozpiska na orki: euro + etc + 2400
1 Slaughtermaster @ 380.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of the Great Maw
Hellheart [50.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Firebelly @ 122.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire; 2ndWeapon
1 Butcher @ 163.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; Iron Fist
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
1 Thundertusk @ 250.0 Pts
5 Mournfang Cavalry @ 430.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
11 Ogres @ 382.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
3 Ogres @ 90.0 Pts
3 Ogres @ 90.0 Pts
3 Leadbelchers @ 129.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
Total Army Cost: 2399.0
Od dawna chciałem przetestować dwa potwory stąd pomysł na taką rozpiskę. Stonehorn i Butcher jest wsparciem dla Mournfangów. Idealnie by było aby Butcher dostał 6 i zmienił się w potwora - ale zawsze może rzucać zerówkę.
Thundertusk ma dawać ASL i współpracować z 11 Ogrami. Firebelly - jak zionie to się zwróci, może uda się jakiś lepszy czar wylosować, jeżeli nie to zerówka. Slaughtermaster ma się trzymać za 11 Ogrami i rzucać regeneracje, Hellheart ma poprostu dawać +1PD +2DD. Reszta jest do zabezpieczania flanek, wyciągania fanatyków i rozbrajania menglerów.
Brakuje mi tutaj meneaterów i ironblastera - ale coś za coś.
Jakieś sugestie, pomysły, zmiany? Ktoś już grał na 2 stworkach?
1 Slaughtermaster @ 380.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of the Great Maw
Hellheart [50.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Firebelly @ 122.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire; 2ndWeapon
1 Butcher @ 163.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; Iron Fist
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
1 Thundertusk @ 250.0 Pts
5 Mournfang Cavalry @ 430.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
11 Ogres @ 382.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
3 Ogres @ 90.0 Pts
3 Ogres @ 90.0 Pts
3 Leadbelchers @ 129.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
Total Army Cost: 2399.0
Od dawna chciałem przetestować dwa potwory stąd pomysł na taką rozpiskę. Stonehorn i Butcher jest wsparciem dla Mournfangów. Idealnie by było aby Butcher dostał 6 i zmienił się w potwora - ale zawsze może rzucać zerówkę.
Thundertusk ma dawać ASL i współpracować z 11 Ogrami. Firebelly - jak zionie to się zwróci, może uda się jakiś lepszy czar wylosować, jeżeli nie to zerówka. Slaughtermaster ma się trzymać za 11 Ogrami i rzucać regeneracje, Hellheart ma poprostu dawać +1PD +2DD. Reszta jest do zabezpieczania flanek, wyciągania fanatyków i rozbrajania menglerów.
Brakuje mi tutaj meneaterów i ironblastera - ale coś za coś.
Jakieś sugestie, pomysły, zmiany? Ktoś już grał na 2 stworkach?
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Przeczytaj jeszcze raz zasady euro. Hellheart nie daje Ci dodatkowych kości, a wręcz przeciwnie blokuje możliwość generowania kości.ogrmasta pisze:Hellheart ma poprostu dawać +1PD +2DD.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ogre Kingdoms: HellHeart +2DD i +1PD / greedyfist oraz magia death na tym samym modelu: +2DD/ Każdy leadbelcher/ sniper maneater z pistol(s) liczony jest jako 3 modele z limitu jednostek strzeleckichogrmasta pisze:Przeczytaj jeszcze raz zasady euro. Hellheart nie daje Ci dodatkowych kości, a wręcz przeciwnie blokuje możliwość generowania kości.
Chyba, że czegoś nie rozumiem.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Jeżeli uważasz że posiadanie hellhearta zapewni ci dodatkową kość mocy i dwie dodtakowe kości dispella (a tak to zabrzmiało), to nie rozumiesz
Na wszelki wypadek wyjaśniam: na zasady euro istnieje ograniczenie DODATKOWYCH kostek magii jakie może wygenerować twoja armia (poza zwykłym rzutem 2d6, channelami) do DWÓCH kości mocy (2pp), podobnie rzecz ma się z kośćmi dispella. Jednak niektóre przedmioty, jak hellheart mimo że nie generują kości mocy/dispella to na potrzeby powyższej zasady liczą się (counts as) tak jak by je generowały. Hellheart np. liczy się jakby generował dodatkowo dwie kości dispell i jedna kość mocy. Więc, jak go weźmiesz będziesz mógł wygenerować tylko jedną dodatkową kość mocy i zero dodatkowych kości dispella. Dodatkowo jego wzięcie uniemożliwia ci branie innych przedmiotów które "liczą się" (counts as) np 1dd albo 2dd jak np. dispel scroll.
Na wszelki wypadek wyjaśniam: na zasady euro istnieje ograniczenie DODATKOWYCH kostek magii jakie może wygenerować twoja armia (poza zwykłym rzutem 2d6, channelami) do DWÓCH kości mocy (2pp), podobnie rzecz ma się z kośćmi dispella. Jednak niektóre przedmioty, jak hellheart mimo że nie generują kości mocy/dispella to na potrzeby powyższej zasady liczą się (counts as) tak jak by je generowały. Hellheart np. liczy się jakby generował dodatkowo dwie kości dispell i jedna kość mocy. Więc, jak go weźmiesz będziesz mógł wygenerować tylko jedną dodatkową kość mocy i zero dodatkowych kości dispella. Dodatkowo jego wzięcie uniemożliwia ci branie innych przedmiotów które "liczą się" (counts as) np 1dd albo 2dd jak np. dispel scroll.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Ogre Kingdoms: Hellheart counts as 2dd & 1pd, Greedyfist on death mage counts as 2dd, Rune Maw Banner counts as 1dd. Each leadbelcher/ sniper maneater with pistol(s) counts as 3 models towards to shooting cap. Max 3 combined units of Mournfang Cav & Ironblaster. 0-1 Ironblaster.
- Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
Tu masz cytaty z zasad euro, gdybyś nie chciał wierzyć.Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
@Macias nie to, że nie wierzę - źle rozumiałem te zasady. Dzięki za zwrócenie uwagi.
No teraz to rozumiem. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że gram od niedawna a zasady tłumaczyli mi bardziej doświadczeni gracze.
Ale ze mnie cziter był
Co do rozpiski - Hellheart w takim razie wędruje od Slaughtera do Firebellego.
No teraz to rozumiem. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że gram od niedawna a zasady tłumaczyli mi bardziej doświadczeni gracze.
Ale ze mnie cziter był
Co do rozpiski - Hellheart w takim razie wędruje od Slaughtera do Firebellego.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
RRoR [25]
Enchanted Shield [5]
Opal Amulet [15]
Terryfing Mask of Ihaaaaaaaa! [25]
Bsb może mieć max 50 ?
Choć nie powiem gdyby nie te limity już widzę Tyrana:
- Thunder mace
- Tricksters Shard
- Mawseeker
- Talisman of preservation
- Arabian Carpet.
Latajaca puszka z 6 tafa wymaganymi przerzutami zranień savem na 3+ w strzelaniu i wordem na 4+ która w CC sadzi placki z katapulty xD
Enchanted Shield [5]
Opal Amulet [15]
Terryfing Mask of Ihaaaaaaaa! [25]
Bsb może mieć max 50 ?
Choć nie powiem gdyby nie te limity już widzę Tyrana:
- Thunder mace
- Tricksters Shard
- Mawseeker
- Talisman of preservation
- Arabian Carpet.
Latajaca puszka z 6 tafa wymaganymi przerzutami zranień savem na 3+ w strzelaniu i wordem na 4+ która w CC sadzi placki z katapulty xD
Ostatnio zmieniony 5 paź 2012, o 21:11 przez kubencjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Co powiecie na takie 1000 ptk? Nie mam firebellego niestety :/
1 Butcher @ 174.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
7 Ironguts @ 336.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang @ [0.0] Pts
3 Leadbelchers @ 139.0 Pts
Light Armour; Musician
Models in Army: 15
Total Army Cost: 999.0
1 Butcher @ 174.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
7 Ironguts @ 336.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang @ [0.0] Pts
3 Leadbelchers @ 139.0 Pts
Light Armour; Musician
Models in Army: 15
Total Army Cost: 999.0
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35884
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Kotek na te pkt to nie jest mądrze zainwestowane pkt. Leadzi IMO są ok. Jak walną salwę w której choć 6/7 strzałów trafi to każdego to zaboli Jedyne co bym zrobił to zdjął z nich muzyka, wywalił ICI oraz GW a dał w zamian jakiś magiczny mieczyk +
dragon bane gem Miecz na dowolne wąpierze, bo 1 eteryk i jesteś w ciemnej pupie a dragon bane gem na wszędobylski na te pkt lore of fire, wyrmlance, Firebelly itp.
dragon bane gem Miecz na dowolne wąpierze, bo 1 eteryk i jesteś w ciemnej pupie a dragon bane gem na wszędobylski na te pkt lore of fire, wyrmlance, Firebelly itp.
Kotek na każde punkty jest dobry - na małe może uratować tyłek w kluczowym momencie
Trzeba tylko na niego bardzo, bardzo uważać.
Trzeba tylko na niego bardzo, bardzo uważać.
Wisła Kraków.