Black Amulet a Gem of coś tam.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Black Amulet a Gem of coś tam.

Post autor: Murmandamus »

Jeżeli mamy nobla z amuletem i wight lorda z gemem co odbija. Elf wbija ranę którą odbija wight lub odwrotnie to czy po odbiciu przeciwnik może drugi raz odbić?

nobel zadaje wightowi ranę, wight savuje gemem i odbija, i czy black amulet może ostatecznie odbić?

podobnie jak dwa dark elfy się biją z amuletami to czy możliwy jhest ping-pong jak długo wyrzucają na warda 5+?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Dosyć prosta sprawa - wszystko jest jasno napisane w zasadach przedmiotów.
Black Amulet nie zezwala na zadne save'y, gem of blood nie zezwala jedynie na armour save. Black amuletu nie można odbić, gem of blood można.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

To nie takie jasne. Imho Gem odbija Black Amulet.

Gem of Blood nie jest savem, jest przedmiotem odbijającym ranę (przerzucającym na przeciwnika).

Proszę spojrzeć na analogię z khemryjskim Collar of Sapesh (przedmiot przerzucający ranę): MOŻNA przerzucić Balck Amulet (bo to nie save)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

W gem of blood napisene jest, że na 2+ wound is saved and rebounded.
W black amulet - no saves of any kind allowed.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Nie mam booka przed sobą.

W AB jest skrót:

"Activated after 1st WO in CC. Roll a die, on 2+ wound is rebounded onto model causing it (no armour saves). On 1, bearer suffer 2 Wo instead of 1 (no armour saves). One use only."

I z tego co pamiętam oryginalny opis przedmiotu jest bardzo podobny (żadnego stwierdzenia, ze to save). Ale sprawdzę.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Maciek Paraszczak pisze:Nie mam booka przed sobą.

W AB jest skrót:

"Activated after 1st WO in CC. Roll a die, on 2+ wound is rebounded onto model causing it (no armour saves). On 1, bearer suffer 2 Wo instead of 1 (no armour saves). One use only."

I z tego co pamiętam oryginalny opis przedmiotu jest bardzo podobny (żadnego stwierdzenia, ze to save). Ale sprawdzę.
W skrócie tak jest w opisie też.

Pytanie co się dzieje jeśli teraz wywardujemy to z Amuletu ;) Amulet to przypomnę Ward Save. Rana w tym wypadku powinna wrócić do umarlaka i dostaje ją on.
W przypadku gdy ranę zada np. wampir z Gemem i amulet odbija to myślę, że Gem jednak nie działa, bo w opisie ma "the wound is saved", natomiast Black Amulet ma w swoim, że ignoruje savy (czyli też Wardy itp. ;) ). Notabene - czy regeneracja działa na Black Amulet ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

W poprzedniej edycji działała, w tej, gdy regeneracja jest czymś w rodzaju dodatkowego save'a - nie działa
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ