Jeżeli mamy nobla z amuletem i wight lorda z gemem co odbija. Elf wbija ranę którą odbija wight lub odwrotnie to czy po odbiciu przeciwnik może drugi raz odbić?
nobel zadaje wightowi ranę, wight savuje gemem i odbija, i czy black amulet może ostatecznie odbić?
podobnie jak dwa dark elfy się biją z amuletami to czy możliwy jhest ping-pong jak długo wyrzucają na warda 5+?
Black Amulet a Gem of coś tam.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Dosyć prosta sprawa - wszystko jest jasno napisane w zasadach przedmiotów.
Black Amulet nie zezwala na zadne save'y, gem of blood nie zezwala jedynie na armour save. Black amuletu nie można odbić, gem of blood można.
Black Amulet nie zezwala na zadne save'y, gem of blood nie zezwala jedynie na armour save. Black amuletu nie można odbić, gem of blood można.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
To nie takie jasne. Imho Gem odbija Black Amulet.
Gem of Blood nie jest savem, jest przedmiotem odbijającym ranę (przerzucającym na przeciwnika).
Proszę spojrzeć na analogię z khemryjskim Collar of Sapesh (przedmiot przerzucający ranę): MOŻNA przerzucić Balck Amulet (bo to nie save)
Gem of Blood nie jest savem, jest przedmiotem odbijającym ranę (przerzucającym na przeciwnika).
Proszę spojrzeć na analogię z khemryjskim Collar of Sapesh (przedmiot przerzucający ranę): MOŻNA przerzucić Balck Amulet (bo to nie save)
Nie mam booka przed sobą.
W AB jest skrót:
"Activated after 1st WO in CC. Roll a die, on 2+ wound is rebounded onto model causing it (no armour saves). On 1, bearer suffer 2 Wo instead of 1 (no armour saves). One use only."
I z tego co pamiętam oryginalny opis przedmiotu jest bardzo podobny (żadnego stwierdzenia, ze to save). Ale sprawdzę.
W AB jest skrót:
"Activated after 1st WO in CC. Roll a die, on 2+ wound is rebounded onto model causing it (no armour saves). On 1, bearer suffer 2 Wo instead of 1 (no armour saves). One use only."
I z tego co pamiętam oryginalny opis przedmiotu jest bardzo podobny (żadnego stwierdzenia, ze to save). Ale sprawdzę.
W skrócie tak jest w opisie też.Maciek Paraszczak pisze:Nie mam booka przed sobą.
W AB jest skrót:
"Activated after 1st WO in CC. Roll a die, on 2+ wound is rebounded onto model causing it (no armour saves). On 1, bearer suffer 2 Wo instead of 1 (no armour saves). One use only."
I z tego co pamiętam oryginalny opis przedmiotu jest bardzo podobny (żadnego stwierdzenia, ze to save). Ale sprawdzę.
Pytanie co się dzieje jeśli teraz wywardujemy to z Amuletu

W przypadku gdy ranę zada np. wampir z Gemem i amulet odbija to myślę, że Gem jednak nie działa, bo w opisie ma "the wound is saved", natomiast Black Amulet ma w swoim, że ignoruje savy (czyli też Wardy itp.

Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild