Szczurki 1000 pytań...

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Szczurki 1000 pytań...

Post autor: Janus »

1 Warlord @ 225 Pts
War-Litter [35]
Ogre Blade [40]
Enchanted Shield [10]
Talisman of Preservation [45]
Potion of Foolhardiness [5]

1 Chieftain @ 100 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer
Obsidian Amulet [30]

1 Warlock Engineer @ 150 Pts
Magic level 2 [85]
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring of Ruin [25]

30 Clanrats (shield) @ 155
FCG [20]

36 Skavenslaves @ 78 Pts
Slave Musician
Champion

35 Skavenslaves @ 78 Pts
Slave Musician
Champion

30 Skavenslaves @ 66 Pts
Slave Musician
Champion

Domwheel @ 150 Pts

Models in Army: 135
Total Army Cost: 1000

Zastanawiam się jeszcze nad zmniejszeniem slavów i dodaniem gutter runnnerów.
PS:Nie zamienię Doomwheela na Abomkę
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deska
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX

Post autor: Deska »

Daj dwie 40 slavów.Wywal Domwheel i wciśnij Latare ;D Wywal 30 slavów i włóż 40 clanratów powinno tobie starczyć punktów jak domwheela wywalisz ;D
Obrazek
Armia: SKAVENI
okon pisze:pot lał sie litrami , moje dupsko płoneło razem z jajami na szczęście mam długą parówę która nie zdążyła się sfaiczyć do końca więc zwycięstwo wydarłem :)

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Uważam że doomwheel jest lepszy od latarki na te punkty bo nie wybuchnie(lepiej też radzi sobie z ogrami itp.) Inaczej wstawiłbym i doomwheela i latarkę. Rzeczywiście 40 clanratów to dobry pomysł - dzieki.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deska
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX

Post autor: Deska »

Zależy z czym grasz ;D Jak ogry to latarka też się sprawdza.Ja na kółku grałem 2 razy i się za dobrze nie sprawdzał.
Obrazek
Armia: SKAVENI
okon pisze:pot lał sie litrami , moje dupsko płoneło razem z jajami na szczęście mam długą parówę która nie zdążyła się sfaiczyć do końca więc zwycięstwo wydarłem :)

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

tak ale bez abomki jest to jedyna alternatywa na hydre która może wygra jakiś kombat.
1.A co sądzisz o Warlordzie, dobrze złożony-chciałem mieć go skrajnie zachowawczo tak aby ani razu nie zginął i jakos dawał radę w kombacie.
2. Zostawić BSB czy wstawić kolejnego ingeniera?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jak koniecznie chcesz lorda to może lepszy grey seer?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

25% z 1000 to 250, a seer kosztuje 240. Gołego go nie wystawię bo go strace.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Nie masz czym walczyć IMHO.
Wywaliłbym warlorda i jeden poziom z elektryka i coś jeszcze i wrzucił coś konkretnego do CC np. Plague monki.
No i Giant raty byłyby nie od rzeczy. 3 piątki kosztują śmieszne punkty, a mogą być pomocne.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

Tak jak przedmówca nie masz kompletnie dmgu. Ja na 1k brałem jednak seera bo lvl4 robi swoje na te punkty. jeden kloc 40 clan ratów i dwa po 40 slavów do tego latarka i monki za resztę. Ewentualnei zamiast seera jakiegoś inzyniera lvl 2, bsb i inzyniera z rakieta. Warlord hmmm drogi i nic nie zdziała.
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

A to ja sobie pozwolę w ten sam wątek wrzucić swoją propozycję. Sprawdzona w boju, niejedną armię już przejechała. Co wy na to?

LORDS
1 Grey Seer @ 240 Pts
General; Magic Level 4;

HEROES
1 Warlock Engineer @ 45 Pts
Doomrocket [30]

CORE

20 Storvermin @ 190 Pts
FCG [25]
War Banner [25]

26 Slaves @ 52 Pts

26 Clanrats @ 124 Pts
FCG [20]

SPECIAL
6 Gutter Runners @ 108 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars, Sling, Poison Attack

RARE
1 Doomwheel @ 150 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


Models in Army: 82
Total Army Cost: 999 Pts
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

ODPOWIEDZ