Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Rozpiska na TK. Co myślicie?
Unnamed2100 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 388.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 183.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Butcher @ 178.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Iron Fist
Power Stone [20.0]
Gambler's Armour [20.0]
8 Ironguts @ 427.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang @ [0.0] Pts
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
Frenzy
1 Ogre Beast Rider @ [0.0] Pts
Frenzy; Chaintrap
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2087.0
Unnamed2100 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 388.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 183.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Butcher @ 178.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Iron Fist
Power Stone [20.0]
Gambler's Armour [20.0]
8 Ironguts @ 427.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang @ [0.0] Pts
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
Frenzy
1 Ogre Beast Rider @ [0.0] Pts
Frenzy; Chaintrap
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2087.0
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
A gdzie jest działo?
Jeżeli nie gracie na jakieś ograniczenia to imo więcej ironów w klocku.
Champion na mournach nie potrzebny
Jeżeli nie gracie na jakieś ograniczenia to imo więcej ironów w klocku.
Champion na mournach nie potrzebny
Wisła Kraków.
Zarówno działa jak i więcej Mournów nie posiadam ;/ Myślałem aby Warsphinxa spróbować ustrzelić z harpuna ew. dobić szarżą Stonehorn'a i Mournów. Generalnie planowałem 2 ofensywne paczki - Stonehorn i Mourny + support kotów i może Gnoblarów, a drugi to Ironi z BSB i support Bulli. A magowie mieli stać w drugim szeregu
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Jednego ducha zdjąłem sniperkami, drugi wbił się w mournfangi - Co firebelly rzucał 2 czar (magiczne + płonące ataki na mournfangi) to przeciwnik dispellował - 2xdispell - za 3 razem wkońcu weszło i zabiłem tego ducha. W następnej turze krzykną na mournfangi terrorgheist - rzucił 5 + 6 i z 5 murnfangów został zdaje się jeden... Skończyło się 10:10.ogrmasta pisze:No skończyło się na czymś takim:
2400 Pts + EURO + ETC
1 Slaughtermaster @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of the Great Maw
Armour of Silvered Steel [45.0]
Warrior Bane [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Firebelly @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Tormentor Sword [5.0]
1 Butcher @ 135.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Biting Blade [10.0]
1 Bruiser @ 147.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Thundertusk @ 250.0 Pts
5 Mournfang Cavalry @ 430.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Dragonhide Banner [50.0]
9 Ironguts @ 432.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Standard of Discipline [15.0]
3 Ogres @ 90.0 Pts
Light Armour
3 Ogres @ 90.0 Pts
Light Armour
3 Leadbelchers @ 129.0 Pts
Light Armour
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Problemem mogą być jedynie eteryki (nic mnie tak nie denerwuje w WH) - jeśli to zostanie wyeliminowane to będzie dobrze.
Jutro dam znać jak poszło.
Rozpiska całkiem ok - tylko nie poszło mi z tym jednym duchem, który następnie efektem motyla pomógł rozbić mournfangi...
No cóż, muszę poćwiczyć ;]
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, o 11:14 przez ogrmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Zawsze mogłeś odpalić banner i ubić ducha zionięciem, żeby się uwolnić, skoro i tak wiedziałeś, że będą siedzieć z nim walce w nieskończoność.
No chyba, że znów coś się zmieniło i ataki z banneru już nie są magiczne
No chyba, że znów coś się zmieniło i ataki z banneru już nie są magiczne
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
A to nie jest tak jak z jajkiem u DE? Dostajesz breatha, ale jeśli nie jest napisane, że jest to magiczne, to nie jest?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Zapisek z uściśleń przy black dragon egg, ten baner działa tak samo, więc nie jest to jak dla mnie magiczne zianie.Natomiast jeśli obrażenia są zadawane pośrednio (np. właściciel uzywa eliksiru który daje mu +3 do siły albo breath weapon) to nie jest to magiczne o ile zasadyszczegółowe nie stanowią inaczej.
A duszka nie jadł na staticu jeśli wampirzy bsb był w 12 calach.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ustaliliśmy, że skoro magiczny banner daje "breath weappon" to nie jest to magiczne. Muszę poszukać jak to z tym naprawdę jest - lecz wydaje mi się, że mimo iż banner jest magiczny to samo zionięcie już nie jest.
Zastanawiam się na złożeniem rozpiski na dwóch lordach 4lvl - drugi byłby z heaven. 6 czar wygląda bardzo ładnie - szczególnie na VC i Orki - które to na ogół idą "kupą".
Zastanawiam się na złożeniem rozpiski na dwóch lordach 4lvl - drugi byłby z heaven. 6 czar wygląda bardzo ładnie - szczególnie na VC i Orki - które to na ogół idą "kupą".
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
x2 4 lvl ?! Odpuść sobie heaven. Graj na beast
Beast - moim zdaniem kiepskie
0. +1Str +1To - dobry czar
1. 2D6 str2 - raczej słaby magic missile
2. czar działający na "character"
3. magic missile STR6, D3 ran
4. -1 hit, rozszerzenie dangerous terrain
5. znów czar na "character"
6. zmiana w potwora.
Zerówka genialna - lecz to samo mam w ogrzej magii. 1 i 3 - zawsze można dać pierścionek jakiemuś herosowi i też będzie strzelać. 2 i 5 to czary na pojedyncze "character" więc raczej mało przydatne. 6 pytanie czy będę chciał zmieniać w potwora mojego maga wartego około 300 punktów.
W heaven przerzuty jedynek i szóstek oraz bardzo pasujcy mi 6 czar.
0. +1Str +1To - dobry czar
1. 2D6 str2 - raczej słaby magic missile
2. czar działający na "character"
3. magic missile STR6, D3 ran
4. -1 hit, rozszerzenie dangerous terrain
5. znów czar na "character"
6. zmiana w potwora.
Zerówka genialna - lecz to samo mam w ogrzej magii. 1 i 3 - zawsze można dać pierścionek jakiemuś herosowi i też będzie strzelać. 2 i 5 to czary na pojedyncze "character" więc raczej mało przydatne. 6 pytanie czy będę chciał zmieniać w potwora mojego maga wartego około 300 punktów.
W heaven przerzuty jedynek i szóstek oraz bardzo pasujcy mi 6 czar.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Pominąłeś 4 która jest świetnym czarem. A 2 i 5 działa na jednego lub na wszystkich bohaterów zależny czy rzucasz podstawowe czy powiększoną
Ja staram się boostować regimenty niż bohaterów, dlatego ogrza magia jest dla mnie idealna. Wspaniałym uzupełnieniem jest heaven z przerzutami jedynek i szóstek oraz z bardzo dobrą szóstką Wszystko zależy oczywiście od taktyki.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Masz 3 bohaterów. Robisz pełen make me way w comabcie po wrzuceniu powiększonej #2. Powodzenia niech wali po ludzikach z 8 tafa
Wersja 2.
Masz 3 bohaterów. Robisz pełen make me way po wrzuceniu powiększonej #5. 23 ataki z siłą 7+ jeśli dasz swoim kolegom Ahw. Do tego Ofc 9 atków s6 z drugiego.
Czar #4 rzuć na hordę drogiej piechoty lub ciężkiej kawy. Np Ciężka imperialna, deathstar Coldoneów, Horda White lionów, czołzeni bez worda na 3+ itd. Albo się ruszy albo buba.
Amber spear jest słaby ? Jeśli dla ciebie strzał z cannona za pomocą magii to mało to fajnie. Wierz mi że mało steamtanków/mournów/demisiów/ sfinxów/terrorgejów się ucieszy że z tego oberwało.
czar #1 jest Imo jak w sam raz na pojedyńczego wrighta czy próbę panikowania fastów. Poza tym spoko na maszynki. śmieszny casting value a kwestia odrobiny 6 i maszynki nie ma.
#6 ma swoje wady i zalety. Jesli rzucać to tylko dużą wersję. Potem patrz jak twoja mantikora z 4k6 ataków s7 ww7 i7 wciąga nosem hordę. OFC że jest to rip i niedługo go postradasz, ale w kluczowym momencie może uratować dupę.
Każdy z tych lorów jest sytuacyjny i kto co lubi
Wersja 2.
Masz 3 bohaterów. Robisz pełen make me way po wrzuceniu powiększonej #5. 23 ataki z siłą 7+ jeśli dasz swoim kolegom Ahw. Do tego Ofc 9 atków s6 z drugiego.
Czar #4 rzuć na hordę drogiej piechoty lub ciężkiej kawy. Np Ciężka imperialna, deathstar Coldoneów, Horda White lionów, czołzeni bez worda na 3+ itd. Albo się ruszy albo buba.
Amber spear jest słaby ? Jeśli dla ciebie strzał z cannona za pomocą magii to mało to fajnie. Wierz mi że mało steamtanków/mournów/demisiów/ sfinxów/terrorgejów się ucieszy że z tego oberwało.
czar #1 jest Imo jak w sam raz na pojedyńczego wrighta czy próbę panikowania fastów. Poza tym spoko na maszynki. śmieszny casting value a kwestia odrobiny 6 i maszynki nie ma.
#6 ma swoje wady i zalety. Jesli rzucać to tylko dużą wersję. Potem patrz jak twoja mantikora z 4k6 ataków s7 ww7 i7 wciąga nosem hordę. OFC że jest to rip i niedługo go postradasz, ale w kluczowym momencie może uratować dupę.
Każdy z tych lorów jest sytuacyjny i kto co lubi
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, o 19:54 przez kubencjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
z beastem dałbym bu AHW ;PCzcibor pisze:Dzisiaj testowałem małego Beast'a na euro i jest w pyte. Amber Spear i 0 FTW!
btw. Nie mówcie że BSB z 7A i 10S nie jest w pyte.