I Liga Rivendell.
Re: I Liga Rivendell.
Jak mielibyśmy grać na kwadracieto 1600/1800 pts., jak da rade zostać na 72" to został bym też przy Euro 2400. W każdym razie na 99% wezmę udział w następnej lidze.
Dla tych co na pudle
Dla tych co na pudle
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
ale po co zmniejszać pole?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Scenariusze będą. Na pewno Battleline, Blood & Glory i Breakthrough.
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 150 punktów.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania. Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Euro 2400 ze specjalami z młotkowego.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3c2b911871
Młotkowy No. 3/2011 http://mlotkowy.org/arch.html
Breakthrough:
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest zćwiartkowany, to liczy się za niego tylko połowę punktów). Progi co 150 punktów.
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, wynik 10-10 modyfikuje się o zdobyte punkty złamania. Wynik nie może być wyższy niż 15-5.
Euro 2400 ze specjalami z młotkowego.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3c2b911871
Młotkowy No. 3/2011 http://mlotkowy.org/arch.html
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 19:16 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Ja to widzę tak, przy stołach 48 można grac 3 bitwy na raz, 2 bitwy + miejsce dla karcianek.Morog pisze:ale po co zmniejszać pole?
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
szczerze, wyobrażasz sobie w Rivendell trzy bitwy naraz? al-Malik powinien wtedy pobierać opłaty za sałneżuk pisze:Ja to widzę tak, przy stołach 48 można grac 3 bitwy na raz, 2 bitwy + miejsce dla karcianek.Morog pisze:ale po co zmniejszać pole?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Nie raz i nie dwa bywało R więcej osób niż osób grających i było nieznośnie ale głównie ze względu na zgiełk i rumor inne odczucia w granicach tolerancji
Ja bym tam z chęcią został na dużych stołach, zawsze jest gdzie rozłożyć podręczniki i postawić puszeczkę itp itd, ale zrozumiem tez decyzje o obcięciu stołów do 48' i wygospodarowania miejsca np dla karciarzy.
Ja bym tam z chęcią został na dużych stołach, zawsze jest gdzie rozłożyć podręczniki i postawić puszeczkę itp itd, ale zrozumiem tez decyzje o obcięciu stołów do 48' i wygospodarowania miejsca np dla karciarzy.
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
Twojej....żuk pisze:Nie raz i nie dwa bywało R więcej osób niż osób grających i było nieznośnie ale głównie ze względu na zgiełk i rumor inne odczucia w granicach tolerancji
jestem za pozostaniem przy dużych stołach, miejsce na podręczniki i figurki jest częścią stołu do gry
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
W przedziale od 2001-3000 trzeba przeciwnika sprowadzić do 3, a nie 2. Taki mały chochlik.Grolshek pisze:...
Blood and Glory:
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
...
Najchętniej zagrałbym na 1600/2600, bez EURO, aby zobaczyć jak to wygląda bez ograniczeń. Dajmy EURO odpocząć.
I oczywiście dziękuję wszystkim za gry, było mega fajnie i pouczająco.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Grosiu, a może zamiast oklepanego battleline, zagramy watchtower? Oczywiście z pewnymi modyfikacjami. Grałem ten scenariusz na turnieju we Wrocławiu i naprawdę dawał radę.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Baaardzo zmodyfikowany. Wyścig kto pierwszy wepchnie do wieży coś niezniszczalnego jest mało fascynujący. Grałem i w oryginalnej wersji nie nadaje się do niczego.Solider pisze:Grosiu, a może zamiast oklepanego battleline, zagramy watchtower? Oczywiście z pewnymi modyfikacjami. Grałem ten scenariusz na turnieju we Wrocławiu i naprawdę dawał radę.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Jezeli dobrze pamietam, to we Wrocku, kontrolowanie budynku, dawalo jedynie 200pts, a nie auto-wina. Podpytam dokladnie kumpla i dam znac, a Ty najwyzej klepniesz pomysl.Grolshek pisze:Baaardzo zmodyfikowany. Wyścig kto pierwszy wepchnie do wieży coś niezniszczalnego jest mało fascynujący. Grałem i w oryginalnej wersji nie nadaje się do niczego.Solider pisze:Grosiu, a może zamiast oklepanego battleline, zagramy watchtower? Oczywiście z pewnymi modyfikacjami. Grałem ten scenariusz na turnieju we Wrocławiu i naprawdę dawał radę.
Sorki za brak polskich znakow, tekst pisany z tel.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Agard vs Janus 14-6; 1519-913. Dziękuje za miłą grę. Bitwa byla bardzo losowa, Asgardowi juz w 2 turze zszedł dzwonek z latarki, ale za to później troche przyfarcił (wstała abomka na 4 woundach), poza tym 3 razy pod rząd na moją fazę magii rzuciłem 2x1. Na koniec pozostała Mu abomka i seer na 1 woundzie, 1 clanracia i stormy. Czekam na kolejna lige.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
-
- Wałkarz
- Posty: 69
no cóż dziękuję za kilka lekcji pokory. uczę się więc miejsce nie jest najważniejsze:) Gratulacje dla top 3:)
a co ma piernik do wiatraka?
pograjmy cos w Rivendell na luzie
pograjmy cos w Rivendell na luzie
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"