Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Albo do konwersji halabardników lub włóczników ,zauważcie ,że ich broń to zwykła broń GW
Ale modele przednie ,właśnie tak powinna wyglądać armia Imperium ,a nie obcisłe pończochy
Ale modele przednie ,właśnie tak powinna wyglądać armia Imperium ,a nie obcisłe pończochy
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
-
- Wałkarz
- Posty: 69
wiem,że głupie ale jednak pytanie. Jak działa Altar?? gdzie go trzymac w swojej armii???
Altar rozdaje hate i ewentualnie modlitwy które rzuci AL w promieniu 6 cali, więc najlepiej trzymać go w mniej wiecej takiej odległości od oddziału który akurat potrzebuje wsparcia w cc. I dobrze by było gdyby stał też bliżej niż 12 cali do pozostałych magów z lightem.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
A ja tym razem mam pytanie odnośnie zasad greatswordów. Jak właściwie działa stubborn bo po angielsku nie mogę jakoś tego zrozumieć. Tzn domyślam się piąte przez dziesiąte ale lepiej byłoby mieć pewność. Z góry dzięki
Jeśli przegrasz cc to zdajesz breaka na ich normalnej ld, tzn. nie stosujesz modyfikatora za wynik walki (jak przegrasz o 5 to nadal zdajesz na ld 8 )
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, o 12:30 przez Macias, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
grejtswordzi zawsze zdaja na swojej liderce jesli przegraja combat.
czyli nie musisz wogole sie rozliczac na koniec walki
Czasami mozna wlozyc do nich lektora. Wtedy maja bazowo ld wieksze o 1 dopoki nie padnie dziadzio.
lub po prostu dokupic im sztandar z +1 do ld.
Dobrze wiemy ze 8 jest nie pewna i czesto zawodzi :p
czyli nie musisz wogole sie rozliczac na koniec walki
Czasami mozna wlozyc do nich lektora. Wtedy maja bazowo ld wieksze o 1 dopoki nie padnie dziadzio.
lub po prostu dokupic im sztandar z +1 do ld.
Dobrze wiemy ze 8 jest nie pewna i czesto zawodzi :p
tilt112 pisze:grejtswordzi zawsze zdaja na swojej liderce jesli przegraja combat.
czyli nie musisz wogole sie rozliczac na koniec walki
Czasami mozna wlozyc do nich lektora. Wtedy maja bazowo ld wieksze o 1 dopoki nie padnie dziadzio.
lub po prostu dokupic im sztandar z +1 do ld.
Dobrze wiemy ze 8 jest nie pewna i czesto zawodzi :p
Obecnie najlepsza opcja dla tego regimentu to banner +1Ld i kapitan dający Hold the line! + ksiądz jeżeli grasz na papie i ołtarzu to wówczas rezygnujesz z banneru +1ld oraz z księdza w oddziale a ołtarz puszczasz z tyłu.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Wałkarz
- Posty: 69
kolejne pytanie jak działają modlitwy?? czy rzucam je tak jak magię i korzystam z kości magii?? przy jakiejś modlitwie widziałem level 3... i nie wiem jak działają. prosze o pomoc:) i dziękuje za wyjaśnienia.
a i kolejne pytanie jakie rozmiary mają podstawi demigryfów??? bo chciałem ich sproxować i nie wiem czym:P bo z tego co się zorjętowałem to zajmują 2 podstawki kawaleryjskie.
a i kolejne pytanie jakie rozmiary mają podstawi demigryfów??? bo chciałem ich sproxować i nie wiem czym:P bo z tego co się zorjętowałem to zajmują 2 podstawki kawaleryjskie.
Modlitwy to bound spell-e ,rzucasz je jak normalne czary ,ale:
-3 level oznacza na ile wychodzi ,czyli w tym przypadku na 3+
-przy rzuceniu czaru z nieodpartą siłą ,czar wchodzi automatycznie ,ale rzucający nie może do końca tury rzucać czarów
-3 level oznacza na ile wychodzi ,czyli w tym przypadku na 3+
-przy rzuceniu czaru z nieodpartą siłą ,czar wchodzi automatycznie ,ale rzucający nie może do końca tury rzucać czarów
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
no i nie działają na mount w oddziale w którym znajduje się priest
-
- Wałkarz
- Posty: 69
dzięki:)
a co do mojego drugiego pytania??
jakie podstawki mają demigryfy??
czym można je skonwertować z normalnej armii?? 2 kawalerzystami???
a co do mojego drugiego pytania??
jakie podstawki mają demigryfy??
czym można je skonwertować z normalnej armii?? 2 kawalerzystami???
Tego jakoś w obecnym RB Imperium nie widzę, nie jest to zaszłość poprzedniej księgi armii? Nie gram już imperium i mogę się mylić, ale wg tego co ja widzę w książce duży papcio od małego różni się: 1W więcej, 100 p na przedmioty, lord, możliwość jazdy papamobilem. Modlitwy są takie sameKordelas pisze: zwykły kapłan może rzucić jedną na turę ,a arcykapłan może rzucić dwie na ture
Teraz mogą rzucać wszystkie na turę ;]
wyczanelować...bo innych dodatków w tej armii już praktycznie nie masz....chyba ze chcesz za 100+ pln kupić Huragana ...