2000 Dwarfów

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Papercat
Plankton
Posty: 3

2000 Dwarfów

Post autor: Papercat »

Co myślicie o takiej rozpisce przeciwko Lizardmenom?

Lord - 276 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
Rune of cleaving(+1 S.)-20 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts

Runesmith - 129pts
Great weapon-4 pts
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts

20 Longbeards - 280pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts

10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model

10 Quarrellers - 130 pts
standard-10 pts
Shields-1 piont/model

Hammerers - 330 pts
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts

Cannon - 140 pts
Engineer-15 pts
Rune of Forging(May re-roll artillery dice on misfire)-35 pts

Grudge Thrower - 120 pts
Engineer-15 pts
Rune fo accuracy(may re-roll scatter dice)-25 pts
Rune of Penetrating(+1 S to hit)-25 pts

Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts

Organ gun-120 pts

Gyrocopter-140 pts

Total army cost: 1995 pts
Models in army: 82

Magią, nawet bardzo silną, tego nie ruszysz, bo za silny dispel(jak to u krasnoludów :) ). Na początku chciałem dać dwie 10 Thundów, ale nie mam tle figsów, a nie chcę wszystkiego zastępować innnymi(to na bitwe towarzyską). Longbeardzi mogą być jeden oddział więcej niż warriorów dzięki lordowi. Co możnaby jeszcze tutaj zmienić? :?:

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Żeby zadziałało +1S na dwuraku musisz dodać Master Rune of Karak The Grimm (jakoś nie widzę, by był)

Antymagia? 5 Dispell Dice i 0 (słownie: zero) scrolli? Każda armia czarująca przebije się przez to nawet się nie spociwszy....

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Jak poprzednik runa na lordzie do wymiany... Runesmith daj mu tarcze bo z dwurakiem latwo zginie... Brak scroli... Na longbeardach dalbym odpornosc na fear & terror... Nie wiadomo ile jest hammererersow... Cannoa dalbym tylko z inzynierem... Masz 2 takie same klopy z runami... To jest nielegalne jednej daj Ro burning... Poza tym skoro dwie masz takie same a jedna kosztuje o 25 wiecej od drugiej... :roll: Poza tym lord dosc slabo zlozony... I to co najbardziej razi to brak Bsb :!:

Moim zdaniem rozpa slaba i duzo do poprawy... :roll:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

I to co najbardziej razi to brak Bsb
Przeciez napisal, ze to na lizardmany.
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Po co mu dwa razy ward na 6+? Czy ma 5 wtedy?

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

Tak, ma 5+

Nie wiem, czy się sprawdzi. W sumie antymagia wcale nie powala.
Nie brałbym dwóch klop i tylu strzelców. Zamiast tego jeszcze jeden klocek, bo dwa to za mało, jak dla mnie.

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Po co dla lorda M.R. of gromrill wystarczy r. of stone ponieważ od razu ma save na 2+ a ze stonem na 1+. r. of cleawaing na dwóraka?? Po co kując runy na gw i tak staje się zwykła bronią bez +2 do S.
Możesz zostawić dwóraka na Runesmithie daj mu tarcze w razie czego. I czemu 2 klopy z takimi samymi runami i inżynierami różnią się punktowo?? Nie wspominając już ze nie można mieć takich samych kombinacji runów ( daj jednej burninga za 5 pkt i będzie ok). Lepiej mieć 2 razy organy za miast gyrosa pod warunkiem ze gra na hordach skinków.
Działo może być z forgingiem ( jest wtedy małe prawdopodobieństwo ze wybuchnie) a inzynier to zawsze dodatkowy załogant.
Nie dawaj sztandarów strzelcom łatwe dodatkowe pkt dla przeciwnika jak ich złamię w walce.
Ilu jest hammerersów??

Papercat
Plankton
Posty: 3

Post autor: Papercat »

Dispel diceów jest 6(jedną odbiera przeciwnikowi Master Rune of Balance). Przeciwnik ma o jedną mniej kostke magii, a ja o jedną więcej kostke rozproszenia

Lord - 256 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts

Runesmith - 147 pts
Shield-2
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts
Rune of Spellbreaking-25 pts

Runesmith - 102 pts
Rune of spellbreaking-25 pts
Rune of stone - 5 pts
Shield-2 pts

20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts

20 Warriors-205
Command squad-25
Shields

10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model


18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts

Cannon - 105 pts
Engineer-15 pts


Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts

Organ gun-120 pts

Orga gun-120 pts

Dla lorda M.R. of gromril jest przydatny. Tak ma ochronę na 1+, a z rune of stone na 3+(oczywiście z great weapon. Sorry za błędy w poprzedniej rozpisce. Trochę ją zmieniałem i ich nie zauważylem

Jestem otwarty na krytykę. :roll:

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

thundom zabierz sztandar i daj muzyka bo to tylko dodatkowe 100pts dla oponenta, wywal rune of sanctuary bo nie jest jakis b. potrzebny a mozna inaczej wykorzystać ptk-y. Do tego ściąłbym jednego runesmitha a drugiemu dał trzy scrolle i na ostatniego herosa dac bsb z m.r.of gromril. (wtedy pan na tarczy bierze stone i tez ma 1+ as bo 4+ za gromril armour, +2 za shieldbearers'ow i +1 za stone). Bsb jest w tej armi bardzo potrzebny i większość graczy najczęściej jeśli nie zawsze go bierze. Musisz mieć conajmniej jedną maszynę z rune of burning coby drzewka niszczyć. No i jak chcesz grać cannonem to daj na niego jakąkolwiek rune bo tak jest słaby.

Zaznaczam iż to są zmiany, które ja bym wprowadził, zrobisz jak będziesz chciał i sam sobie wypracujesz swoje optimum

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

a no i jeszcze ward 5+ jest kiepski dla lorda, lepiej dać mu reroll as i najlepiej jeszcze upchnąć rune of steel

Papercat
Plankton
Posty: 3

Post autor: Papercat »

Ano racja z tym savem. Zapomniałem, że Shieldbearersi też dają save. :wink: Napisałem zresztą, że jest to rozpiska przeciw lizardmenom i r. of burning na nic mi się nie przyda. Poza tym jednemu z Runesmithów dałem M.R of Balance i nie starczy mi u niego na jeszcze dwa scrolle. M.R. of gromril kosztuje dużo, ale tak ma się dodatkową kość rozproszenia na całą grę, a przeciwnik ma jedną kość magii mniej. Lorda zmienię, a a Rune of Forging u cannona wydaje mi się sensowny. Co do thundów to racja. Piszcie co jeszcze zmienić to wrzucę gotową rozpiskę z potrzebnymi zmianami. Wielkie dzięki za rady.


Lord - 286 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master rune of swiftnes-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts

Thane
Battle standard bearer-25 pts
Rune of stone-5 pts

Runesmith - 127 pts
2xRune of spellbreaking-2x25 pts
rune of stone

20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts

19 Warriors-196 pts
Command squad-25
Shields

10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model


18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts

Cannon - 140 pts
Rune of forging-35 pts
Engineer-15 pts


Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts

Organ gun-120 pts

Organ gun-120 pts

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Szczerze mówiąc: powodzenia. Z silną magią nadal nie masz szans... Jeśli wiesz, że przeciwnik mocno magiczny to daj runelorda z kowadłem, runesmitha-generała i BSB... w ten sposób masz 8 Kości Rozproszenia na starcie, bez run żadnych...

i po co sztandar thundererom? ja bym wywalił...

Za to 2xorganki to na lizaki bardzo dobra rzecz... mozna elegancko przetrzebic horde skinków a i wieksze rzeczy zdjąć.

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

jest już lepiej ale :
-twój dwurak na lordzie ma siłę 4 bo nie masz kragg the grimm
-te rune of sanctuary są niepotrzebne, i tak w pierwszej kolejności będziesz czary łapał po maszynach. Lepiej zamienic to na scrolla.
-bsb łysy... mi byłoby szkoda go takiego wystawiać. jakby jemu dać stone, siłe 5 i always strikes first to z klocka zwykłych warriorow robi powazne zagrozenie.
-dalej sztandar na thundererach. teraz są to strzelcy którzy po przegranym combacie oddadzą przeciwnikowi 260pts... to jak za kloc elity
- no i masz małą tą ochronę magiczną, jeszczez trzema scrollami to moze, moze cos by dalo rade z bardziej magiczna armia ale tak bedzie wchodzila większość czarów

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Fallan »

Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego great weapon nie daje +2 do siły? Jest jakaś zasada która to uniemożliwia i trzeba brać przez to kragg the grim?

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

tak, broń runiczna poza bonusami za runy nie daje zadnych bonusów i taki gret weapon jedynie zajmuje dwarfowi dwie łapy...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

tzn... jak dajesz kolezce GW i dorzucasz np rune of fury to liczy sie to tak jakby miał zwykłego GW dającego +2 ataki ORAZ broń jednoręczną z runą dająca +1 atak w tym wypadku. I przed walką wybierasz czym walczysz...

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Fallan »

Ja takiego lorda skonstruowałem:
Lord:
shieldbearers-25 pts
shield-3 pts
R. of stone-5 pts
R. of cleaving-20 pts
Rune of swiftnes-25 pts
M. R. of challenge-25 pts
M. R. of steel-50 pts

Co o takiej kombinacji myślicie?

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

Nawet niezły, ale 4A z 5S to troszkę mało.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ja wolałem swojemu lordowi na tarczy dawac GW z M. rune of Krag the Grimm, rune of fury lub+1 do hita... do tego rune of stone, r. of resistance r. of steel...

wtedy miałem koleżke z 5 atakami z S6 lub z 4 z S6 i hitem na 2+, do tego As 1+ z przerzutem i maks dostawał z S5 czyli As nie testowałem powyżej 3+. Nigdy mi taki koleżka nie zszedl...

MRoChallenge dawałem innemu bohaterowi w oddziale (BSB) i w ten sposób tworzyłem niezdejmowalny klocek hammerersów, który zawsze coś ubił...

ehh... stare dobre czasy... potem wróciłem do gry kowadełkiem, która wcześniej rzuciłem przez częste eksplozje. Teraz mam kowadełko i nadal najcześciej wybucha między 1 a 3 turą, a lorda sprzedałem... ale chyba sobie wyrzeźbię nowego bo to miało jednak swój klimacik :)

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Fallan »

Ja taką rozpiskę przeciwko lizakom wystawiłem. Przerżnąłem z kretesem. :evil:

Lord 301
M.R. of Kragg the grim-20 pts
R. of resistance-25 pts
R. of fury-25 pts
R. of stone-5 pts
M. R. of steel-50 pts

Thane 140
BSB-25 ptz
Rune of fury-25 pts
Rune of cleaving-20 pts
Rune of stone-5 pts

Runesmith 127
Rune of spellbreaking-25 pts
Master Rune of chalenge-25 pts
Rune of stone-5 pts

20 warriors 205
shields
command squad-25 pts

19 longbeards-283
shields
command squad-25 pts
rune of courage-30 pts

10 thunderers-155
shields
musician-5 pts

18 hammerers-289
shields
command squad-30 pts
rune of battle-25 pts

Cannon 140
Rune of forging-35 pts
engineer-15 pts

Grudge thrower-120
rune of accuracy-25 pts
engineer-15 pts

Organ gun-120

Organ gun-120 pts

Razem: 2000

Miałem niezłego pecha w tej bitwie. Sporo nie wypałów albo pudła po prostu. Doszło do pojedynku pomiędzy oldbloodem na carnosaurze i lordem na tarczy. Mi nie zabrał ani jednego życia, ja mu dwa. Poza tym najważniejsze pytanie: JAK ROZWALIĆ CHOLERNEGO BIEGACZA????? :x

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

Rakso_The_Slayer pisze:tzn... jak dajesz kolezce GW i dorzucasz np rune of fury to liczy sie to tak jakby miał zwykłego GW dającego +2 ataki ORAZ broń jednoręczną z runą dająca +1 atak w tym wypadku. I przed walką wybierasz czym walczysz...
nie, ponieważ taka broń traci swoje właściwości poza tymi które zyskuje z run, a nawet jeśli by było tak jak mówisz to musisz wybrać broń magiczną jeśli masz i taką i zwykłą.

ODPOWIEDZ