2000 Dwarfów
2000 Dwarfów
Co myślicie o takiej rozpisce przeciwko Lizardmenom?
Lord - 276 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
Rune of cleaving(+1 S.)-20 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Runesmith - 129pts
Great weapon-4 pts
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts
20 Longbeards - 280pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
10 Quarrellers - 130 pts
standard-10 pts
Shields-1 piont/model
Hammerers - 330 pts
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 140 pts
Engineer-15 pts
Rune of Forging(May re-roll artillery dice on misfire)-35 pts
Grudge Thrower - 120 pts
Engineer-15 pts
Rune fo accuracy(may re-roll scatter dice)-25 pts
Rune of Penetrating(+1 S to hit)-25 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Gyrocopter-140 pts
Total army cost: 1995 pts
Models in army: 82
Magią, nawet bardzo silną, tego nie ruszysz, bo za silny dispel(jak to u krasnoludów ). Na początku chciałem dać dwie 10 Thundów, ale nie mam tle figsów, a nie chcę wszystkiego zastępować innnymi(to na bitwe towarzyską). Longbeardzi mogą być jeden oddział więcej niż warriorów dzięki lordowi. Co możnaby jeszcze tutaj zmienić?
Lord - 276 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
Rune of cleaving(+1 S.)-20 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Runesmith - 129pts
Great weapon-4 pts
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts
20 Longbeards - 280pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
10 Quarrellers - 130 pts
standard-10 pts
Shields-1 piont/model
Hammerers - 330 pts
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 140 pts
Engineer-15 pts
Rune of Forging(May re-roll artillery dice on misfire)-35 pts
Grudge Thrower - 120 pts
Engineer-15 pts
Rune fo accuracy(may re-roll scatter dice)-25 pts
Rune of Penetrating(+1 S to hit)-25 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Gyrocopter-140 pts
Total army cost: 1995 pts
Models in army: 82
Magią, nawet bardzo silną, tego nie ruszysz, bo za silny dispel(jak to u krasnoludów ). Na początku chciałem dać dwie 10 Thundów, ale nie mam tle figsów, a nie chcę wszystkiego zastępować innnymi(to na bitwe towarzyską). Longbeardzi mogą być jeden oddział więcej niż warriorów dzięki lordowi. Co możnaby jeszcze tutaj zmienić?
Jak poprzednik runa na lordzie do wymiany... Runesmith daj mu tarcze bo z dwurakiem latwo zginie... Brak scroli... Na longbeardach dalbym odpornosc na fear & terror... Nie wiadomo ile jest hammererersow... Cannoa dalbym tylko z inzynierem... Masz 2 takie same klopy z runami... To jest nielegalne jednej daj Ro burning... Poza tym skoro dwie masz takie same a jedna kosztuje o 25 wiecej od drugiej... Poza tym lord dosc slabo zlozony... I to co najbardziej razi to brak Bsb
Moim zdaniem rozpa slaba i duzo do poprawy...
Moim zdaniem rozpa slaba i duzo do poprawy...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 100
Tak, ma 5+
Nie wiem, czy się sprawdzi. W sumie antymagia wcale nie powala.
Nie brałbym dwóch klop i tylu strzelców. Zamiast tego jeszcze jeden klocek, bo dwa to za mało, jak dla mnie.
Nie wiem, czy się sprawdzi. W sumie antymagia wcale nie powala.
Nie brałbym dwóch klop i tylu strzelców. Zamiast tego jeszcze jeden klocek, bo dwa to za mało, jak dla mnie.
Po co dla lorda M.R. of gromrill wystarczy r. of stone ponieważ od razu ma save na 2+ a ze stonem na 1+. r. of cleawaing na dwóraka?? Po co kując runy na gw i tak staje się zwykła bronią bez +2 do S.
Możesz zostawić dwóraka na Runesmithie daj mu tarcze w razie czego. I czemu 2 klopy z takimi samymi runami i inżynierami różnią się punktowo?? Nie wspominając już ze nie można mieć takich samych kombinacji runów ( daj jednej burninga za 5 pkt i będzie ok). Lepiej mieć 2 razy organy za miast gyrosa pod warunkiem ze gra na hordach skinków.
Działo może być z forgingiem ( jest wtedy małe prawdopodobieństwo ze wybuchnie) a inzynier to zawsze dodatkowy załogant.
Nie dawaj sztandarów strzelcom łatwe dodatkowe pkt dla przeciwnika jak ich złamię w walce.
Ilu jest hammerersów??
Możesz zostawić dwóraka na Runesmithie daj mu tarcze w razie czego. I czemu 2 klopy z takimi samymi runami i inżynierami różnią się punktowo?? Nie wspominając już ze nie można mieć takich samych kombinacji runów ( daj jednej burninga za 5 pkt i będzie ok). Lepiej mieć 2 razy organy za miast gyrosa pod warunkiem ze gra na hordach skinków.
Działo może być z forgingiem ( jest wtedy małe prawdopodobieństwo ze wybuchnie) a inzynier to zawsze dodatkowy załogant.
Nie dawaj sztandarów strzelcom łatwe dodatkowe pkt dla przeciwnika jak ich złamię w walce.
Ilu jest hammerersów??
Dispel diceów jest 6(jedną odbiera przeciwnikowi Master Rune of Balance). Przeciwnik ma o jedną mniej kostke magii, a ja o jedną więcej kostke rozproszenia
Lord - 256 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Runesmith - 147 pts
Shield-2
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts
Rune of Spellbreaking-25 pts
Runesmith - 102 pts
Rune of spellbreaking-25 pts
Rune of stone - 5 pts
Shield-2 pts
20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts
20 Warriors-205
Command squad-25
Shields
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 105 pts
Engineer-15 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Orga gun-120 pts
Dla lorda M.R. of gromril jest przydatny. Tak ma ochronę na 1+, a z rune of stone na 3+(oczywiście z great weapon. Sorry za błędy w poprzedniej rozpisce. Trochę ją zmieniałem i ich nie zauważylem
Jestem otwarty na krytykę.
Lord - 256 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master Rune of Gromril(1+ save)-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Runesmith - 147 pts
Shield-2
Master Rune of balance(Remove one enemy's power dice and add to dwarfs dispel dice pool)-50 pts
Rune of stone(+1 save)-5 pts
Rune of Spellbreaking-25 pts
Runesmith - 102 pts
Rune of spellbreaking-25 pts
Rune of stone - 5 pts
Shield-2 pts
20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts
20 Warriors-205
Command squad-25
Shields
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 105 pts
Engineer-15 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Orga gun-120 pts
Dla lorda M.R. of gromril jest przydatny. Tak ma ochronę na 1+, a z rune of stone na 3+(oczywiście z great weapon. Sorry za błędy w poprzedniej rozpisce. Trochę ją zmieniałem i ich nie zauważylem
Jestem otwarty na krytykę.
thundom zabierz sztandar i daj muzyka bo to tylko dodatkowe 100pts dla oponenta, wywal rune of sanctuary bo nie jest jakis b. potrzebny a mozna inaczej wykorzystać ptk-y. Do tego ściąłbym jednego runesmitha a drugiemu dał trzy scrolle i na ostatniego herosa dac bsb z m.r.of gromril. (wtedy pan na tarczy bierze stone i tez ma 1+ as bo 4+ za gromril armour, +2 za shieldbearers'ow i +1 za stone). Bsb jest w tej armi bardzo potrzebny i większość graczy najczęściej jeśli nie zawsze go bierze. Musisz mieć conajmniej jedną maszynę z rune of burning coby drzewka niszczyć. No i jak chcesz grać cannonem to daj na niego jakąkolwiek rune bo tak jest słaby.
Zaznaczam iż to są zmiany, które ja bym wprowadził, zrobisz jak będziesz chciał i sam sobie wypracujesz swoje optimum
Zaznaczam iż to są zmiany, które ja bym wprowadził, zrobisz jak będziesz chciał i sam sobie wypracujesz swoje optimum
Ano racja z tym savem. Zapomniałem, że Shieldbearersi też dają save. Napisałem zresztą, że jest to rozpiska przeciw lizardmenom i r. of burning na nic mi się nie przyda. Poza tym jednemu z Runesmithów dałem M.R of Balance i nie starczy mi u niego na jeszcze dwa scrolle. M.R. of gromril kosztuje dużo, ale tak ma się dodatkową kość rozproszenia na całą grę, a przeciwnik ma jedną kość magii mniej. Lorda zmienię, a a Rune of Forging u cannona wydaje mi się sensowny. Co do thundów to racja. Piszcie co jeszcze zmienić to wrzucę gotową rozpiskę z potrzebnymi zmianami. Wielkie dzięki za rady.
Lord - 286 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master rune of swiftnes-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Thane
Battle standard bearer-25 pts
Rune of stone-5 pts
Runesmith - 127 pts
2xRune of spellbreaking-2x25 pts
rune of stone
20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts
19 Warriors-196 pts
Command squad-25
Shields
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 140 pts
Rune of forging-35 pts
Engineer-15 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Organ gun-120 pts
Lord - 286 pts
Shieldbearers-25 pts
Great weapon-6 pts
2x Rune of Iron(6+ ward save)-2x15 pts
Master rune of swiftnes-25 pts
Master Rune of challenge(charge or run)-25 pts
Thane
Battle standard bearer-25 pts
Rune of stone-5 pts
Runesmith - 127 pts
2xRune of spellbreaking-2x25 pts
rune of stone
20 Longbeards - 310pts
Command squad-25 pts
Shields-1 point/model
Magic banner with Rune of Sanctuary(Magic resistance[1])-15 pts
Rune of courage-30 pts
19 Warriors-196 pts
Command squad-25
Shields
10 Thunderers - 160 pts
Standard-10 pts
Shields-1 point/model
18 Hammerers - 304 pts
Shield
Command squad-30 pts
Magic banner:
Rune of Battle(+1 to combat resolution)-25 pts
Rune of sanctuary(Magic Resistance[1])-15 pts
Cannon - 140 pts
Rune of forging-35 pts
Engineer-15 pts
Grudge Thrower - 145 pts
Engineer-15 pts
Rune of Accuracy-25 pts
Rune of Penetrating-25 pts
Organ gun-120 pts
Organ gun-120 pts
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Szczerze mówiąc: powodzenia. Z silną magią nadal nie masz szans... Jeśli wiesz, że przeciwnik mocno magiczny to daj runelorda z kowadłem, runesmitha-generała i BSB... w ten sposób masz 8 Kości Rozproszenia na starcie, bez run żadnych...
i po co sztandar thundererom? ja bym wywalił...
Za to 2xorganki to na lizaki bardzo dobra rzecz... mozna elegancko przetrzebic horde skinków a i wieksze rzeczy zdjąć.
i po co sztandar thundererom? ja bym wywalił...
Za to 2xorganki to na lizaki bardzo dobra rzecz... mozna elegancko przetrzebic horde skinków a i wieksze rzeczy zdjąć.
jest już lepiej ale :
-twój dwurak na lordzie ma siłę 4 bo nie masz kragg the grimm
-te rune of sanctuary są niepotrzebne, i tak w pierwszej kolejności będziesz czary łapał po maszynach. Lepiej zamienic to na scrolla.
-bsb łysy... mi byłoby szkoda go takiego wystawiać. jakby jemu dać stone, siłe 5 i always strikes first to z klocka zwykłych warriorow robi powazne zagrozenie.
-dalej sztandar na thundererach. teraz są to strzelcy którzy po przegranym combacie oddadzą przeciwnikowi 260pts... to jak za kloc elity
- no i masz małą tą ochronę magiczną, jeszczez trzema scrollami to moze, moze cos by dalo rade z bardziej magiczna armia ale tak bedzie wchodzila większość czarów
-twój dwurak na lordzie ma siłę 4 bo nie masz kragg the grimm
-te rune of sanctuary są niepotrzebne, i tak w pierwszej kolejności będziesz czary łapał po maszynach. Lepiej zamienic to na scrolla.
-bsb łysy... mi byłoby szkoda go takiego wystawiać. jakby jemu dać stone, siłe 5 i always strikes first to z klocka zwykłych warriorow robi powazne zagrozenie.
-dalej sztandar na thundererach. teraz są to strzelcy którzy po przegranym combacie oddadzą przeciwnikowi 260pts... to jak za kloc elity
- no i masz małą tą ochronę magiczną, jeszczez trzema scrollami to moze, moze cos by dalo rade z bardziej magiczna armia ale tak bedzie wchodzila większość czarów
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
tzn... jak dajesz kolezce GW i dorzucasz np rune of fury to liczy sie to tak jakby miał zwykłego GW dającego +2 ataki ORAZ broń jednoręczną z runą dająca +1 atak w tym wypadku. I przed walką wybierasz czym walczysz...
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 100
Nawet niezły, ale 4A z 5S to troszkę mało.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ja wolałem swojemu lordowi na tarczy dawac GW z M. rune of Krag the Grimm, rune of fury lub+1 do hita... do tego rune of stone, r. of resistance r. of steel...
wtedy miałem koleżke z 5 atakami z S6 lub z 4 z S6 i hitem na 2+, do tego As 1+ z przerzutem i maks dostawał z S5 czyli As nie testowałem powyżej 3+. Nigdy mi taki koleżka nie zszedl...
MRoChallenge dawałem innemu bohaterowi w oddziale (BSB) i w ten sposób tworzyłem niezdejmowalny klocek hammerersów, który zawsze coś ubił...
ehh... stare dobre czasy... potem wróciłem do gry kowadełkiem, która wcześniej rzuciłem przez częste eksplozje. Teraz mam kowadełko i nadal najcześciej wybucha między 1 a 3 turą, a lorda sprzedałem... ale chyba sobie wyrzeźbię nowego bo to miało jednak swój klimacik
wtedy miałem koleżke z 5 atakami z S6 lub z 4 z S6 i hitem na 2+, do tego As 1+ z przerzutem i maks dostawał z S5 czyli As nie testowałem powyżej 3+. Nigdy mi taki koleżka nie zszedl...
MRoChallenge dawałem innemu bohaterowi w oddziale (BSB) i w ten sposób tworzyłem niezdejmowalny klocek hammerersów, który zawsze coś ubił...
ehh... stare dobre czasy... potem wróciłem do gry kowadełkiem, która wcześniej rzuciłem przez częste eksplozje. Teraz mam kowadełko i nadal najcześciej wybucha między 1 a 3 turą, a lorda sprzedałem... ale chyba sobie wyrzeźbię nowego bo to miało jednak swój klimacik
Ja taką rozpiskę przeciwko lizakom wystawiłem. Przerżnąłem z kretesem.
Lord 301
M.R. of Kragg the grim-20 pts
R. of resistance-25 pts
R. of fury-25 pts
R. of stone-5 pts
M. R. of steel-50 pts
Thane 140
BSB-25 ptz
Rune of fury-25 pts
Rune of cleaving-20 pts
Rune of stone-5 pts
Runesmith 127
Rune of spellbreaking-25 pts
Master Rune of chalenge-25 pts
Rune of stone-5 pts
20 warriors 205
shields
command squad-25 pts
19 longbeards-283
shields
command squad-25 pts
rune of courage-30 pts
10 thunderers-155
shields
musician-5 pts
18 hammerers-289
shields
command squad-30 pts
rune of battle-25 pts
Cannon 140
Rune of forging-35 pts
engineer-15 pts
Grudge thrower-120
rune of accuracy-25 pts
engineer-15 pts
Organ gun-120
Organ gun-120 pts
Razem: 2000
Miałem niezłego pecha w tej bitwie. Sporo nie wypałów albo pudła po prostu. Doszło do pojedynku pomiędzy oldbloodem na carnosaurze i lordem na tarczy. Mi nie zabrał ani jednego życia, ja mu dwa. Poza tym najważniejsze pytanie: JAK ROZWALIĆ CHOLERNEGO BIEGACZA?????
Lord 301
M.R. of Kragg the grim-20 pts
R. of resistance-25 pts
R. of fury-25 pts
R. of stone-5 pts
M. R. of steel-50 pts
Thane 140
BSB-25 ptz
Rune of fury-25 pts
Rune of cleaving-20 pts
Rune of stone-5 pts
Runesmith 127
Rune of spellbreaking-25 pts
Master Rune of chalenge-25 pts
Rune of stone-5 pts
20 warriors 205
shields
command squad-25 pts
19 longbeards-283
shields
command squad-25 pts
rune of courage-30 pts
10 thunderers-155
shields
musician-5 pts
18 hammerers-289
shields
command squad-30 pts
rune of battle-25 pts
Cannon 140
Rune of forging-35 pts
engineer-15 pts
Grudge thrower-120
rune of accuracy-25 pts
engineer-15 pts
Organ gun-120
Organ gun-120 pts
Razem: 2000
Miałem niezłego pecha w tej bitwie. Sporo nie wypałów albo pudła po prostu. Doszło do pojedynku pomiędzy oldbloodem na carnosaurze i lordem na tarczy. Mi nie zabrał ani jednego życia, ja mu dwa. Poza tym najważniejsze pytanie: JAK ROZWALIĆ CHOLERNEGO BIEGACZA?????
nie, ponieważ taka broń traci swoje właściwości poza tymi które zyskuje z run, a nawet jeśli by było tak jak mówisz to musisz wybrać broń magiczną jeśli masz i taką i zwykłą.Rakso_The_Slayer pisze:tzn... jak dajesz kolezce GW i dorzucasz np rune of fury to liczy sie to tak jakby miał zwykłego GW dającego +2 ataki ORAZ broń jednoręczną z runą dająca +1 atak w tym wypadku. I przed walką wybierasz czym walczysz...