VC na 2000 - i znów pieszo

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

VC na 2000 - i znów pieszo

Post autor: Heinrich »

Oto kolejna paczka trupów i znów w wersji pieszo. Proszę o pomoc przy weryfikacji tej rozpiski. Powoli przerzucam się w konnicy na wersję z buta ;)

1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

7 Ghouls @ 56 Pts

18 Zombies @ 108 Pts

15 Zombies @ 90 Pts

15 Skeleton Warriors @ 165 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner

10 Duellists @ 100 Pts
Pistol; Musician

2 Spirit Hosts @ 130 Pts

1 Banshee @ 90 Pts


Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 109

Total Army Cost: 2000

Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Heinrich_von_Tod pisze: Co o tym myślicie?
Słaba jest.

Jeżeli grasz na nekromancji, to podstawą jest wziąć ile się da jednostek, których nie da się wskrzesić. Można w sumie jakiś klocuszek zombie w liczbie 20 z FCG oraz 10kę szkieletorów z FCG. Po co więcej, jak i tak ich się dowskrzesza.
Wilki powinny mieć championów, dzięki temu można ich bardzo skutecznie i fajnie użyć.
Poza tym więcej ghuli - nawet po 5 szt., ale więcej :)
Na GG zamiast WB lepiej się Banner of Barrows sprawdza. Ew. jak 2 klocki są to wtedy jeden taki drugi z Barowsem. No i jakieś nietoperki, bo to co tu jest ma tendencję do człapania i do rozsądnego defensu nie dojdzie.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

właśnie, też odniosłem wrażenie, że gdzieś baty zgubiłeś :P
wywal tych duelistów, ghule są lepsze i tańsze w roli skirmishowego ścierwa.

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Scimitar pisze: Na GG zamiast WB lepiej się Banner of Barrows sprawdza. Ew. jak 2 klocki są to wtedy jeden taki drugi z Barowsem.
Niezgadzam się...
Warbanner jest dużo lepszy niż BotB... GG mają niszczyć wytrzymałością i CR'em... Killing Blow to tylko straszak i rzecz dla farciarzy... Napewno ja bym wywalił zombie... Są drogie i żałosne... Przegrywają z goblinami w CC... 8 Driad jedzie je jak chce... Wywaliłbym duelistów, i skrócił szkielety do 10-tek... Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże i niszczą fasty) i wstawił nietoperze...
Championi w fastach mile widziani...
Gram wampirami na piechocie od dobrych 3,5 lat więc w miare je ogarniam... Trzeba dużo śmiecia na wszelakie defensy, i jakieś szkielety by dowskrzeszane stawały się żywą(martwą) tarczą lub blokerem...
GG raczej czyszczą reszte... Zawsze opłaca się mieć BSB karabina... Rozwala: machiny, fasty, latacze itp. Po za tym blokuje np: Changebringerów i inne twarde wkurzające śmieci...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Po łedicie:

1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form

5 Dire Wolves @ 60 Pts
Doom Wolf

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

18 Zombies @ 108 Pts

10 Zombies @ 60 Pts

10 Skeleton Warriors @ 115 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner

3 Spirit Hosts @ 195 Pts

4 Fell Bats @ 80 Pts

1 Banshee @ 90 Pts


Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 97

Total Army Cost: 1999
Scimitar pisze:Wilki powinny mieć championów, dzięki temu można ich bardzo skutecznie i fajnie użyć.
Jak?

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

snake i szarża na coś co nie ma czempiona

Awatar użytkownika
Jonas
Wałkarz
Posty: 91
Lokalizacja: Skąd inąd.

Post autor: Jonas »

Albo hajda na smoka, krzyknąć challenge i trzymamy drania przez jedną turę. (to oczywiście 8 wilków z champioonem 8) )
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

wystarczy 7

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Acha no wsumie tak... ale i tak to się zaczyna robić wydziwiane jak z tymi szarżami taktycznimy. Ale ok, dzięki za info. A jak teraz rozpa?

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Nadal zombie...
Wiem że klimat i w ogóle, ale są po prostu plewne...
Dodałbym tych czempionów, i wstawił 2 Baty... Ewentualnie(ja częściej używam) 5 lub 6 Czarnuchów bez bardingów z muzykiem...
Rozwalają driady i gonią skinki, terki i inne śmieciowe rzeczy... Straszą, nabijają woundy i mogą gonić na 3D6...

Nehan pisze:wystarczy 7
A co jak ma Walking Deatha albo inne badziewie??
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

LinuX pisze:
Nehan pisze:wystarczy 7
A co jak ma Walking Deatha albo inne badziewie??
to wtedy jest plewnym carsteinem, i o ile jest na smoku wbija srednio 5 ran :-)

7 wystarczy.

pozdrawaim
Furion

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

LinuX pisze:Nadal zombie...
Wiem że klimat i w ogóle, ale są po prostu plewne...
Zombi nie mam do wali bo oni nie walcza tylko się wleczą. Oni są do trzymania Nekromantów.

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

LinuX pisze:Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże
...jakiś czas temu wlazły szarże taktyczne - odginanie szarż skirmiszem - lekko utrudnione...

W rozpie hosty mi jakoś śmierdzą, zbyt wiele armi ma teraz magicznego kopa by mogły być skuteczne, w mojej skromnej ocenie.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Pierun pisze:zbyt wiele armi ma teraz magicznego kopa by mogły być skuteczne, w mojej skromnej ocenie.
To już jest zbyt oklepane. Oprócz dwarfów i leśnych panienek nie widzę problemów z wystawieniem eteryków na inne armie. Kiedyś to łyknąłem, że teraz nie warto brać eteryków bo tyyyle jest tych magicznych ataków itp i ich nie wystawiałem, aż sam się przekonałem że to nie prawda.

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Haje, DL, dwarfy, WE, szczury, lizie na slanie... myśle że połowa armi spotykanych na turach ma wystarczający arsenał magiczny by sobie z nimi poradzić, no ale skoro się przekonałeś że nie jest tak źle to pewnie masz racje :).

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

Pierun pisze:
LinuX pisze:Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże
...jakiś czas temu wlazły szarże taktyczne - odginanie szarż skirmiszem - lekko utrudnione...
lekko utrudnione, ale w momencie kiedy deklarujesz flee, szarżujący leci po linii łączącej środki oddziałów, więc możesz go sobie ładnie ustawić.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Pierun pisze:myśle że połowa armi spotykanych na turach
No i wszystko jasne :) Dlatego piszę, że w praktyce wyszło mi, że duchy się opłacają.

ODPOWIEDZ