VC na 2000 - i znów pieszo
VC na 2000 - i znów pieszo
Oto kolejna paczka trupów i znów w wersji pieszo. Proszę o pomoc przy weryfikacji tej rozpiski. Powoli przerzucam się w konnicy na wersję z buta
1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
7 Ghouls @ 56 Pts
18 Zombies @ 108 Pts
15 Zombies @ 90 Pts
15 Skeleton Warriors @ 165 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner
10 Duellists @ 100 Pts
Pistol; Musician
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
1 Banshee @ 90 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 109
Total Army Cost: 2000
Co o tym myślicie?
1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
7 Ghouls @ 56 Pts
18 Zombies @ 108 Pts
15 Zombies @ 90 Pts
15 Skeleton Warriors @ 165 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner
10 Duellists @ 100 Pts
Pistol; Musician
2 Spirit Hosts @ 130 Pts
1 Banshee @ 90 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 109
Total Army Cost: 2000
Co o tym myślicie?
Słaba jest.Heinrich_von_Tod pisze: Co o tym myślicie?
Jeżeli grasz na nekromancji, to podstawą jest wziąć ile się da jednostek, których nie da się wskrzesić. Można w sumie jakiś klocuszek zombie w liczbie 20 z FCG oraz 10kę szkieletorów z FCG. Po co więcej, jak i tak ich się dowskrzesza.
Wilki powinny mieć championów, dzięki temu można ich bardzo skutecznie i fajnie użyć.
Poza tym więcej ghuli - nawet po 5 szt., ale więcej
Na GG zamiast WB lepiej się Banner of Barrows sprawdza. Ew. jak 2 klocki są to wtedy jeden taki drugi z Barowsem. No i jakieś nietoperki, bo to co tu jest ma tendencję do człapania i do rozsądnego defensu nie dojdzie.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Niezgadzam się...Scimitar pisze: Na GG zamiast WB lepiej się Banner of Barrows sprawdza. Ew. jak 2 klocki są to wtedy jeden taki drugi z Barowsem.
Warbanner jest dużo lepszy niż BotB... GG mają niszczyć wytrzymałością i CR'em... Killing Blow to tylko straszak i rzecz dla farciarzy... Napewno ja bym wywalił zombie... Są drogie i żałosne... Przegrywają z goblinami w CC... 8 Driad jedzie je jak chce... Wywaliłbym duelistów, i skrócił szkielety do 10-tek... Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże i niszczą fasty) i wstawił nietoperze...
Championi w fastach mile widziani...
Gram wampirami na piechocie od dobrych 3,5 lat więc w miare je ogarniam... Trzeba dużo śmiecia na wszelakie defensy, i jakieś szkielety by dowskrzeszane stawały się żywą(martwą) tarczą lub blokerem...
GG raczej czyszczą reszte... Zawsze opłaca się mieć BSB karabina... Rozwala: machiny, fasty, latacze itp. Po za tym blokuje np: Changebringerów i inne twarde wkurzające śmieci...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
Po łedicie:
1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form
5 Dire Wolves @ 60 Pts
Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
18 Zombies @ 108 Pts
10 Zombies @ 60 Pts
10 Skeleton Warriors @ 115 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner
3 Spirit Hosts @ 195 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
1 Banshee @ 90 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 97
Total Army Cost: 1999
1 Master Necromancer @ 315 Pts
General; Magic Level 4; Power Familiar
Cloak of Mist and Shadows
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll; Book of Arkhan
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2; Rod of Flaming Death
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 155 Pts
Battle Standard Bearer; Von Carstein
Flayed Hauberk; Wolf Form
5 Dire Wolves @ 60 Pts
Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
18 Zombies @ 108 Pts
10 Zombies @ 60 Pts
10 Skeleton Warriors @ 115 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
22 Grave Guard @ 341 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Crypt Keeper; War Banner
3 Spirit Hosts @ 195 Pts
4 Fell Bats @ 80 Pts
1 Banshee @ 90 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 97
Total Army Cost: 1999
Jak?Scimitar pisze:Wilki powinny mieć championów, dzięki temu można ich bardzo skutecznie i fajnie użyć.
Acha no wsumie tak... ale i tak to się zaczyna robić wydziwiane jak z tymi szarżami taktycznimy. Ale ok, dzięki za info. A jak teraz rozpa?
Nadal zombie...
Wiem że klimat i w ogóle, ale są po prostu plewne...
Dodałbym tych czempionów, i wstawił 2 Baty... Ewentualnie(ja częściej używam) 5 lub 6 Czarnuchów bez bardingów z muzykiem...
Rozwalają driady i gonią skinki, terki i inne śmieciowe rzeczy... Straszą, nabijają woundy i mogą gonić na 3D6...
Wiem że klimat i w ogóle, ale są po prostu plewne...
Dodałbym tych czempionów, i wstawił 2 Baty... Ewentualnie(ja częściej używam) 5 lub 6 Czarnuchów bez bardingów z muzykiem...
Rozwalają driady i gonią skinki, terki i inne śmieciowe rzeczy... Straszą, nabijają woundy i mogą gonić na 3D6...
A co jak ma Walking Deatha albo inne badziewie??Nehan pisze:wystarczy 7
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
Zombi nie mam do wali bo oni nie walcza tylko się wleczą. Oni są do trzymania Nekromantów.LinuX pisze:Nadal zombie...
Wiem że klimat i w ogóle, ale są po prostu plewne...
...jakiś czas temu wlazły szarże taktyczne - odginanie szarż skirmiszem - lekko utrudnione...LinuX pisze:Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże
W rozpie hosty mi jakoś śmierdzą, zbyt wiele armi ma teraz magicznego kopa by mogły być skuteczne, w mojej skromnej ocenie.
To już jest zbyt oklepane. Oprócz dwarfów i leśnych panienek nie widzę problemów z wystawieniem eteryków na inne armie. Kiedyś to łyknąłem, że teraz nie warto brać eteryków bo tyyyle jest tych magicznych ataków itp i ich nie wystawiałem, aż sam się przekonałem że to nie prawda.Pierun pisze:zbyt wiele armi ma teraz magicznego kopa by mogły być skuteczne, w mojej skromnej ocenie.
lekko utrudnione, ale w momencie kiedy deklarujesz flee, szarżujący leci po linii łączącej środki oddziałów, więc możesz go sobie ładnie ustawić.Pierun pisze:...jakiś czas temu wlazły szarże taktyczne - odginanie szarż skirmiszem - lekko utrudnione...LinuX pisze:Wstawił więcej oddziałów ghuli(w końcu zajefajnie odginają szarże
No i wszystko jasne Dlatego piszę, że w praktyce wyszło mi, że duchy się opłacają.Pierun pisze:myśle że połowa armi spotykanych na turach