Nie w uściśleniach, tylko w zasadach Euro.Klon pisze:Jak w świetle ograniczeń euro działają "Cupped hands of the Old Ones"?
Tzn. w uściśleniach sędziowskich jest napisane: "Cupped hands of the Old Ones counts as +2PD" ale czy to znaczy że zabiera limit dorabianych PD na turę i uniemożliwia nam np. channel lub blokuje Focused Rumination ?
A odpowiedź na Twoje pytanie brzmi : tak, na zasady Euro wzięcie ChotOO blokuje Ci możliwość channelowania oraz brania jakichkolwiek innych przedmiotów dorabiających kostki, bądź "liczących się za X kostek".



 
  
 ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
 ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki  


















