Leśniaki kontra Stary Świat - czyli relacje z turniejów
Moderator: Gremlin
Re: Leśniaki kontra Stary Świat - czyli relacje z turniejów
O żesz Urban grałeś? Ja łaziłem i szukałem jeszcze jakiś graczy WE, ale nie ogarnąłem...
Ale ja to w warzywniaku siedziałem, więc w sumie mogliśmy się nie spotkać ^^
Babicie, ja chętnie, ale pewnie czasu będzie za mało...
Ale ja to w warzywniaku siedziałem, więc w sumie mogliśmy się nie spotkać ^^
Babicie, ja chętnie, ale pewnie czasu będzie za mało...
Tutajec pisze: co do przerzutow to ja nie wiem o co wam z tym chodzi, co robicie jak ktos ma faze magii 2,2 3,3 i moze wm jebnac jakis killerski czar jak pitka,slonce banishment w cos waznego, ja musze miec na takie rzeczy scrolla. co do wanda to on jest do ratowania missdispeli ?, nie wiem czy nawet wart jest zbijac wyniki ktore sa rowne statysyce czyli 7 to dwie kosci 10 3 kostkami itd. jak dla mnie wand ratuje dupe, ja wole faze magii wylaczyc, i probowac zabijac magow. zreszta uwazam ze dopuki przeciwnicy nie zabijaja lucznikow albo heros i treemana magia to mam wyjebane.
Gratki wyniku! Fajnie że WE przeżywają taki renesans
Co do różdżki - ja ją używam tylko z dodatkową kostką czyli nawet przy takich niekorzystnych rzutach mam 3 na 4 lub 4 na 6 - z re-rollem to i tak daje sporą szansę na dispella, przede wszystkim jednak w mojej rozpie nie ma jednego czaru który by tak przełamywał - unikam CC, nie mam drzewa które jest podatne na słonka czy pitki. Mam stabilną antymagię w każdej turze a nie tylko w 1 w której użyje scrolla.
Imo lepiej zdispellować czar niż być niepodatnym na jego działanie - tym bardziej że są buffy, debuffy i czary w styluj 13, transmutacja czy dwellersy na które jednak nic nie masz (poza scrollem na 1 turę).
Jak widać wszystko zależy od rozpiski i stylu gry, ja obecnie mam bardziej zachowawczy - CC to ZUO, wchodzę w niego tylko na bardzo dobrych dla mnie warunkach
Ostatnio zmieniony 30 paź 2012, o 10:10 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Graty Panowie ! Mi nie było dane podjechać do Poznania lecz zamierzam pojawić się w Babicach.
@Luc - granie na przerzucie jak napisali Laik i Tutajec jest naprawdę zależne od stylu. Ja gram podobnie jak Laik czyli z dodatkową kostką i w miarę to daję radę jako antymagia. Jednakże po raporcie Tutajca zaczynam się zastanawiać by wypróbować DS i harfę
@Luc - granie na przerzucie jak napisali Laik i Tutajec jest naprawdę zależne od stylu. Ja gram podobnie jak Laik czyli z dodatkową kostką i w miarę to daję radę jako antymagia. Jednakże po raporcie Tutajca zaczynam się zastanawiać by wypróbować DS i harfę
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
co tu duzo mowic. dobra rozpa, dobry gracz, dobre wyniki.
z dobrym dwarfem pewnie byloby Ci ciezej, ale fakt jest taki, ze wymaksowane strzelanie moze posiekac nawet te duze hordy pokurczy i moim zdaniem jest tutaj wyzej niz drzewo.
skaveny, nie wspomniales chyba nic o abomce, jak spadla, domyslam sie ze strzelania, ale to tak na marginesie. jesli wyczerpie sie stormbanner latwo pojechac skaveny ta rozpa, slavy szybko schodza, a reszte mozna przytyrac w kombacie.
z wochem to latwo bylo. tyle marudow -> punkty i dal sobie wciagnac chosenow do lasu.. wtf?
gratulacje, widzimy sie w babicach
z dobrym dwarfem pewnie byloby Ci ciezej, ale fakt jest taki, ze wymaksowane strzelanie moze posiekac nawet te duze hordy pokurczy i moim zdaniem jest tutaj wyzej niz drzewo.
skaveny, nie wspomniales chyba nic o abomce, jak spadla, domyslam sie ze strzelania, ale to tak na marginesie. jesli wyczerpie sie stormbanner latwo pojechac skaveny ta rozpa, slavy szybko schodza, a reszte mozna przytyrac w kombacie.
z wochem to latwo bylo. tyle marudow -> punkty i dal sobie wciagnac chosenow do lasu.. wtf?
gratulacje, widzimy sie w babicach
Z krasnoludami jest ciężka gra i wynik zależał tutaj od gracza – niestety dwellersy zostały zjedzone w pierwszej turze – a one ładnie pomagają ściągać hordy:).
Co do abomki – no niestety Solo nią nie podjechał, praktycznie przez całą grę siedziała za górką, a szkoda bo to łatwe 250 punktów dla WE…
Choseni – najpierw zjedli orła, później driady, później mieli opcje tancerze w lesie albo nic a ja dzięki temu mogłem spokojnie ruszać się łukami obok, szukając dogodnych celów:).
Masek się tym za bardzo nie robi ale mało jest ryzyka w grze tą rozpą.
Babice następne
Co do abomki – no niestety Solo nią nie podjechał, praktycznie przez całą grę siedziała za górką, a szkoda bo to łatwe 250 punktów dla WE…
Choseni – najpierw zjedli orła, później driady, później mieli opcje tancerze w lesie albo nic a ja dzięki temu mogłem spokojnie ruszać się łukami obok, szukając dogodnych celów:).
Masek się tym za bardzo nie robi ale mało jest ryzyka w grze tą rozpą.
Babice następne
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ładny wkład do nowego draft
Tak na poważnie wystarczyłaby 1 i już mamy gigantycznego boosta
5 i 6 trochę za mocne, reszta bardzo sensowna.1.All Longbows in the army are considered to have the “Glade Guard Longbows” special rule. As such, all Wood Elf longbow shots will be Strength 4 at short range. Magic bows are ALSO effected.
2.The 5+ ward save granted by the Forest Spirit rule may now be used against all attacks, both magical and non-magical.
3.Spellsingers may choose spells from the Lore of Athel Loren, the Lore of Life, or the Lore of Beasts
4.A Wood Elf Noble that is upgraded to a Battle Standard no longer loses his “Longbow”. As a BSB he may also purchase any mundane equipment normally available to a Noble.
5.Wardancers are not limited to 1 supporting attack per model. Each Wardancer model will strike with as many supporting attacks as they normally would if the enemy were in base contact.
6.Great Eagles are a 2 for 1 rare choice.
7.A Cluster of Radients may be taken by any character in the Wood Elf book. It is no longer limited to Treeman Ancients and Branchwraiths.
Tak na poważnie wystarczyłaby 1 i już mamy gigantycznego boosta
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Tą jedynkę biorę w ciemno i jestem uhahanyAll Longbows in the army are considered to have the “Glade Guard Longbows” special rule. As such, all Wood Elf longbow shots will be Strength 4 at short range. Magic bows are ALSO effected.
Reszta też całkiem fajna
Mały mag z Life/Beast, Ward 5+ na wszystko... żyć nie umierać
Z takimi zasadami to ja nowego booka nie potrzebuje
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
NIEEEReady pisze:Panowie to mam rozumieć, że to są nowe zasady z jakiegoś faqa/czegokolwiek? ze mogę na tym grac już od dziś ??? <:D>
To są zasady z jakiegoś turnieju z US jak dobrze kminię.
Czysto funowsko-testowe podeście
Nie ma takich zasad, nie w chwili obecnej i raczej się tym nie ma co podniecać bo raczej coś takiego nie przejdzie.
Jeśli będą jakiekolwiek zmiany to z pewnością będzie o tym dyskusja a to tylko jakaś fantazja chłopaków zza oceanu
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.