Nowy Army List Dark Elves
Moderator: Yudokuno
a moze ktos cos wie o jakis nowinkach albo ma jakas strone z przeciekami czy co, bo po to chyba ten temat powstal
ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac
prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.
ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac
prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.
a moze ktos cos wie o jakis nowinkach albo ma jakas strone z przeciekami czy co, bo po to chyba ten temat powstal
ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac
prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.
ja tam uwazam ze DE potrzebuja kodeksu, nie sadze ze sa turbo plewni ale trzeba nimi na prawde sie nagimnastykowac zeby cos zrobic a na niektore armie po prostu wymiekam jak mam tym grac
prawda jest taka co do rankingu itp ze dobrzy gracze graja "dobrymi" (silnymi) armiami i bez obrazy dla np Jankiela ktory przeciez calkiem mocno rzezal DE.ale z tego wynika ze DE troche odstaja.
DE są ok jak się potrafi grać. Wcześniej grałem VC i miałem podobne wyniki. ktoś tam się wykłócał że Orki są takie wypasione, może i nie są złe ale masakre ostatnio odemnie dostały. Co do itemów W 7ed Orki dostały po dupie jeśli chodzi o przedmioty a DE maja superowe itemki szczególnie te które doszły w storm of chaos.
Co do świetności orków niezapominajcie ze maja animozje przez ktora można przegrać niejedną bitwe bo na ogól niezdaje się jej w kluczowym momencie.
Herdy jak wszyscy skirmiszerzy dostali w 7ed mocno po tyłku.
Co do świetności orków niezapominajcie ze maja animozje przez ktora można przegrać niejedną bitwe bo na ogól niezdaje się jej w kluczowym momencie.
Herdy jak wszyscy skirmiszerzy dostali w 7ed mocno po tyłku.
Wiekszosc kombinacji lordow/bohaterow uzywa kombinacji nowych przedmiotow.... Bo te co sa w kodexie raczej plewia jezeli chodzi o cene itd. jedyne dwie sensowne bronie poza kusza to wlasnie te z SOC i Albionu. No dobra teraz halabarda sie sensowniejsza zrobila po ucieciu 2raczkow na bohaterach.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
LORDS:
1. Highborn - bez zmian
2. High Sorceress - bez zmian
3. Hag Queen - na zasadach zaczerpniętych z poprzednich edycji oraz:
- jeśli jest generałem, Wiedźmy w Core.
- Kocioł wypada z Rare i jest dla niej opcją (jak Altair, Kowadło, inne)
Kocioł nie działa losowo! Daje jakieś bonusy (1 na turę) np:
a) ward 5+ od strzelania na wszystkie wiedźmy na stole.
b) wszystkie wiedźmy na stole nie mogą stracić Frenzy.
c) 1 oddział wiedźm +1S.
d) 1 oddział wiedźm - Death Frenzy.
e) 1 oddział wiedźm - Always Strike First.
I wiele innych, wedle uznania, jednakże bez cudów.
Efekty działają 1 pełną turę, potem zanikają.
Oczywiście Moce Kotła nie są bezwarunkowe i mogą się nie udać. System kar dowolny. Od zwykłych Misfire działających na Kocioł, przez kary dla oddziałów wiedźm, do kar dla całej armii.
4. Beastlord - 3 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast. Bez możliwości wykupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice. Opcja Heavy Armour i Shield.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.
- Statystyki Nobla (ale 100 ptk magic items).
- Wykupienie Black Dragona nie zjada slotu Hero.
- Inspiring Presence - wszystkie bestie na polu bitwy (inc. COK&COC) mają re-roll w testach opartych na Ld ( break tests, stupiditi)
- Brak Monster Reaction Test na wszystkich potworach na polu bitwy
HEROES
1. Noble - bez zmian
2. Sorceress - mniejszy koszt punktowy...powiedzmy o 10 pts.
3. Hag - mniejszy odpowiednik Hag Queen. Standardowy bohater dla wiedźm.
4. Beastmaster - 1 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast, bez możliwości dokupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.
- Statystyki podobne do aktualnych. S4.
- 50 ptk na Magic Items
- Manticore nie zjada slotu Hero
- Inspiring Presence w 12''
- Brak Monster Reasction Test w 12''
5. Assassin - no tak go zjebali, że nie mam pomysłu. Jesli Temple of Khaine nie będzie się wliczało do puli Magic Items, to po wzięciu 50 pts z ToK i 50 Magic Items ten koleś będzie kosztował prawie ćwierć tysiąca...Jedyną opcją, żeby był grywalny, to drastyczne zmniejszenie kosztu punktowego i 2 Assassins as a 1 Hero slot. Oczywiście ze zmianą ToK.
CORE UNITS
1. Warriors - opcja xbows 1 punkt taniej, reszta bez zmian.
2. Corsairs - 2 punkty taniej.
3. Dark Riders - wykupienie Heralda dla oddziału bez kusz da mu +1A a nie +1BS.
SPECIAL UNITS
1. COC - bez zmian
2. COK - bez zmian. Hydra Banner 75 pts i mogą ją nosić COK bez BSB.
3. Wiedźmy - 2 ptk taniej.
4. Executioners - kolejna pomyłka GW...jak Assassini...ratuje ich tylko design modeli.
5. Harpies - bez zmian. No longer 0-1 jeżeli Beastlord jest generałem.
RARE UNITS
1. Bolce - za +25 pts od sztuki - Poisoned Attacks
2. Gwardia - Taaańsza!! 2 ptk najmniej.
Niech wywalą Eternal Hate i obniżą o jeszcze 1 ptk. Tańszy CG.
3. Cauldron - no longer Rare.
4. Hydry - Niewielka korekta statów. +1A I +1S LUB +1T
Dodatkowo rewizja magicznych przedmiotów. Totalna.
I rewizja Magii Dark.
Tak bym to widział. Dodatkowo można pomyśleć o jakichś nowych oddziałach. Przecierz GW musi na czymś zarabiać. Slaves są prawdopodobni. Mi się kiedyś marzył Dark Elf Chariot na Dark Steedach, ale to by upodobniło DE do HE za bardzo
pozdrawiam: Jakub Paraszczak
1. Highborn - bez zmian
2. High Sorceress - bez zmian
3. Hag Queen - na zasadach zaczerpniętych z poprzednich edycji oraz:
- jeśli jest generałem, Wiedźmy w Core.
- Kocioł wypada z Rare i jest dla niej opcją (jak Altair, Kowadło, inne)
Kocioł nie działa losowo! Daje jakieś bonusy (1 na turę) np:
a) ward 5+ od strzelania na wszystkie wiedźmy na stole.
b) wszystkie wiedźmy na stole nie mogą stracić Frenzy.
c) 1 oddział wiedźm +1S.
d) 1 oddział wiedźm - Death Frenzy.
e) 1 oddział wiedźm - Always Strike First.
I wiele innych, wedle uznania, jednakże bez cudów.
Efekty działają 1 pełną turę, potem zanikają.
Oczywiście Moce Kotła nie są bezwarunkowe i mogą się nie udać. System kar dowolny. Od zwykłych Misfire działających na Kocioł, przez kary dla oddziałów wiedźm, do kar dla całej armii.
4. Beastlord - 3 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast. Bez możliwości wykupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice. Opcja Heavy Armour i Shield.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.
- Statystyki Nobla (ale 100 ptk magic items).
- Wykupienie Black Dragona nie zjada slotu Hero.
- Inspiring Presence - wszystkie bestie na polu bitwy (inc. COK&COC) mają re-roll w testach opartych na Ld ( break tests, stupiditi)
- Brak Monster Reaction Test na wszystkich potworach na polu bitwy
HEROES
1. Noble - bez zmian
2. Sorceress - mniejszy koszt punktowy...powiedzmy o 10 pts.
3. Hag - mniejszy odpowiednik Hag Queen. Standardowy bohater dla wiedźm.
4. Beastmaster - 1 lev. mag znający wszystkie czary Lore of Beast, bez możliwości dokupienia dodatkowych leveli. Nie generuje Dispel Dice.
Zbroja nie przeszkadza w czarowaniu.
- Statystyki podobne do aktualnych. S4.
- 50 ptk na Magic Items
- Manticore nie zjada slotu Hero
- Inspiring Presence w 12''
- Brak Monster Reasction Test w 12''
5. Assassin - no tak go zjebali, że nie mam pomysłu. Jesli Temple of Khaine nie będzie się wliczało do puli Magic Items, to po wzięciu 50 pts z ToK i 50 Magic Items ten koleś będzie kosztował prawie ćwierć tysiąca...Jedyną opcją, żeby był grywalny, to drastyczne zmniejszenie kosztu punktowego i 2 Assassins as a 1 Hero slot. Oczywiście ze zmianą ToK.
CORE UNITS
1. Warriors - opcja xbows 1 punkt taniej, reszta bez zmian.
2. Corsairs - 2 punkty taniej.
3. Dark Riders - wykupienie Heralda dla oddziału bez kusz da mu +1A a nie +1BS.
SPECIAL UNITS
1. COC - bez zmian
2. COK - bez zmian. Hydra Banner 75 pts i mogą ją nosić COK bez BSB.
3. Wiedźmy - 2 ptk taniej.
4. Executioners - kolejna pomyłka GW...jak Assassini...ratuje ich tylko design modeli.
5. Harpies - bez zmian. No longer 0-1 jeżeli Beastlord jest generałem.
RARE UNITS
1. Bolce - za +25 pts od sztuki - Poisoned Attacks
2. Gwardia - Taaańsza!! 2 ptk najmniej.
Niech wywalą Eternal Hate i obniżą o jeszcze 1 ptk. Tańszy CG.
3. Cauldron - no longer Rare.
4. Hydry - Niewielka korekta statów. +1A I +1S LUB +1T
Dodatkowo rewizja magicznych przedmiotów. Totalna.
I rewizja Magii Dark.
Tak bym to widział. Dodatkowo można pomyśleć o jakichś nowych oddziałach. Przecierz GW musi na czymś zarabiać. Slaves są prawdopodobni. Mi się kiedyś marzył Dark Elf Chariot na Dark Steedach, ale to by upodobniło DE do HE za bardzo
pozdrawiam: Jakub Paraszczak
W koncu cos konkretnego.
Brawo Paraszczak za zakonczenie offtopu
W wiekszosci Twoje zmiany mi sie podobaja. Nie sa przegiete jak te, ktore podawali na tym forum coponiektorzy. Nie widac tu "popularnych" slaveow, co tez jest duzym plusem. Co mi sie natomiast nie podoba to beastlord/master uzywajacy magii. To nie sa czarownicy!!!
Brawo Paraszczak za zakonczenie offtopu

W wiekszosci Twoje zmiany mi sie podobaja. Nie sa przegiete jak te, ktore podawali na tym forum coponiektorzy. Nie widac tu "popularnych" slaveow, co tez jest duzym plusem. Co mi sie natomiast nie podoba to beastlord/master uzywajacy magii. To nie sa czarownicy!!!
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
True. Nie są. Ale jak nie będą, to znów nikt tego ścierwa nie wystawi, a jak wystawi, to chyba dla jaj.Torres pisze: Co mi sie natomiast nie podoba to beastlord/master uzywajacy magii. To nie sa czarownicy!!!
Dodatkowo czary z Lore of Beast wręcz są stworzone dla postaci o pokroju Beastlorda/Beastmastera.
Generalnie sam nie chciałem, żeby byli "magami czystej krwii". Nie generują DD, a co za tym idzie, należy zaopatrzyć się w 2 Sorcki. Mają dostęp do Arcane Items, więc Sorcki lev2 do czarowania a Dispel Scrolle na nich. Lore of Beast nie jest znowu tak masakrycznym kręgiem, że nie można im go dać. Albo przynajmniej dać im 1wszy czar z Loru (+3A +2S i +1T). Są w walce gorszymi odpowiednikami Highborna/Nobla. To niech przynajmniej mają szansę se coś wykombinować.
A dla extremistów Smok, 3 Mantikory i 2 Hydry na 2000. Bez osłony magicznej:).
Co do asasina to dac mu bazowo 1 atak wiecej i killingblow, moze troche potaniec, beastmasterzy - brak monster reaction test w zasiegu 12 cali i przerzut stupida na 12 cali, moze jakis skill ze potwory przeciwnika trafiaja go tylko na 6 czy cos takiego, ale nie magie beast bo to bez sesnu.