Mam nadzieję, że patchowanie będzie szło sprawnie, przyzwoity balans który był osiągnięty w 1.3 jednak zajął nieco czasu (a i tak były babole)
T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Ale ja mam książki
Przynajmniej te które już udostępniono Tool Supportowi.
Mam nadzieję, że patchowanie będzie szło sprawnie, przyzwoity balans który był osiągnięty w 1.3 jednak zajął nieco czasu (a i tak były babole)
Mam nadzieję, że patchowanie będzie szło sprawnie, przyzwoity balans który był osiągnięty w 1.3 jednak zajął nieco czasu (a i tak były babole)
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Tak z ciekawości, w tym pdf: https://www.dropbox.com/s/b8bzwmar7k6hy ... t.pdf?dl=0
na początku strony 4 mamy zapis, że full ranki są od 3 modeli dla large. Czy to oznacza, że każda kawaleria będzie miała ranki od 3 modeli?
na początku strony 4 mamy zapis, że full ranki są od 3 modeli dla large. Czy to oznacza, że każda kawaleria będzie miała ranki od 3 modeli?
large = monstrous. Mniej więcej.

- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
pw me :^)Slayer Zabójców pisze:Nadejdzie kiedyś czas gdy zobaczymy ataki z S4 AP0?

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
To jest dobre pytaniekangur pisze:Tak czytam sobie te zmiany i pytanie czy nadal będzie dało grać sie bez magii ?

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
WDG akurat sobie dobrze bez magii radził.Slayer Zabójców pisze:Już w wersji 1.3 magia wydaje się jednak obowiązkowa
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
No to 1 armia na 16, bo cała reszta topowych rozpisek grała na magii - nawet krasnoludy 

- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
SA też nawet jechało, 4 frajerów na "zimnych jednych", w opór guerilli+thunderów i wsio.
Czy na 2.0 będzie się dało grać bez magii? Pewnie tak, ale nie z takim sukcesem jak teraz imo.
Czy na 2.0 będzie się dało grać bez magii? Pewnie tak, ale nie z takim sukcesem jak teraz imo.

Sporo pomniejszych spoilerów z imperialnej części forum 9th age:
Najpierw nowe frenzy, które chyba wyciekło już wcześniej, ale dla pewności wstawiam:
Flagellants dostają Great Weapon zamiast flail. Ogólnie taka broń jak flail wylatuje z rulebooka. Flagellants będą mieli tylko 1 Defensywy. Maksymalna ilość modeli w oddziale Flagellants wzrośnie do 30.
Nowy Shield of Volund
Najpierw nowe frenzy, które chyba wyciekło już wcześniej, ale dla pewności wstawiam:
Pojawi się nowa zasada specjalna Battle Focus:Frenzy -
A unit with at least half its models with Frenzy (or a model inside such a unit) cannot choose Flee as Charge Reaction, and when it takes Discipline tests other than Break Tests, apply the following:
- if it is a Panic Test, Decimated Test or Fear Test: the unit gains +2 Discipline.
- if it is any other Discipline Test, the unit suffers -2 Discipline.
At the start of the Charge Phase, each of your units with at least one model with Frenzy that could Declare a Charge against an enemy unit within the unit's Advance Rate +7 (using the lowest Advance Rate among the unit’s models) must take a Discipline Test, called a Frenzy Test. If the test is failed, the whole unit must Declare a Charge this Player Turn (note that a Character is never forced to charge out of its unit).
Jeśli dobrze zrozumiałem to dostanie ją większość oddziałów, które ma Frenzy jako małe wynagrodzenie utraty +1at. Na pewno będą ją mieć flagellants. Warto zauważyć że Battle Focus elegancko combuje się z Hatred od Prałata.Battle Focus -
If an attack hits with a natural to-hit roll of '6', the attack causes two hits instead of one.
Flagellants dostają Great Weapon zamiast flail. Ogólnie taka broń jak flail wylatuje z rulebooka. Flagellants będą mieli tylko 1 Defensywy. Maksymalna ilość modeli w oddziale Flagellants wzrośnie do 30.
Nowy Shield of Volund
Na koniec bardzo potężna (w mojej skromnej opinii) nowa magiczna broń imperium...Shield of Volund - Shield Enchantment - While using this Shield, attacks against the bearer with Lethal Strike and/or Battle Focus lose these Attack Attributes.
Zwłaszcza ciekawi mnie jak wycenią Death Warrant, bo moim zdaniem ma to potencjałDeath Warrant - Hand Weapon Enchantment - Attacks made with this weapon gain Battle Focus. If a hit is scored with it against an enemy unit, friendly models with Parent Unit or Support Unit gain Battle Focus with attacks allocated against the same enemy unit in the same Phase.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Bez magii powinno się grać łatwiej niż w 1.3 - ostatnie 6 stron dyskusji o zmianach w magii poszły na próby wyjaśnienia od strony Background dlaczego armia bez maga dispeluje tak samo dobrze jak armia z trzema... Stanęło na tym, że interweniują bogowie lub kolektywna świadomość armii przeciwnika broni praw fizyki przed gwałtem na rzeczywistości jakim jest rzucenie każdego zaklęcia.
Channel generuje veil tokeny a te można zamieniać wyłącznie na kości magii, nie na kości dispella. Zatem czy ma się maga, czy nie dispelluje się tak samo. Jedyna słabość przy braku maga w armii to brak dostępu do przedmiotów 'tylko dla magów' a niektóre z nich będą zapewne ułatwiały dispell'a.
Channel generuje veil tokeny a te można zamieniać wyłącznie na kości magii, nie na kości dispella. Zatem czy ma się maga, czy nie dispelluje się tak samo. Jedyna słabość przy braku maga w armii to brak dostępu do przedmiotów 'tylko dla magów' a niektóre z nich będą zapewne ułatwiały dispell'a.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wow ta broń będzie naprawdę potężna, szczególnie w połączeniu z hatred 

Zobaczcie lepiej nowe feniksy
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... pture-jpg/
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ure-2-jpg/
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ure-3-jpg/
(nie da sie niestety przekleic tych pdfow)
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... pture-jpg/
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ure-2-jpg/
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ure-3-jpg/
(nie da sie niestety przekleic tych pdfow)
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jak to się nie da co ty kłamiesz Klaudel
?




- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ognisty miał być znerfiony i zabrali mu 5+ warda a dostał 4+ save i D6 grindow... hmm ciekawa koncepcja nerfów w armii HBE 
A tak odnośnie Imperium

A tak odnośnie Imperium




