jak składacie swoje wampiry?
Moderator: misha
Re: jak składacie swoje wampiry?
True
Ale tak mi brakuje taniego biegacza w Wampirach taki jak 6/7 edycyjny wolf form...
Ale tak mi brakuje taniego biegacza w Wampirach taki jak 6/7 edycyjny wolf form...
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Ciekawe rozwiązanie.Burack pisze:Ja gram na piechotnym lataczu
BSB
Save 2+
Ward na ogien
Additional Hand wepon
Latanie
Beguile
jest niezły 5 ataków z 5 BSB i ward na ogien. W sam raz na płonących kowbojów maszynki fasty albo hordy z flamingami ( np Witchki)
Rozważyłem sugestie Bojka i doszedłem do wniosku, że Kowboj musi mieć następujące rzeczy:
1. Pewne trafienie i zranienie. Szczególnie względem maszyn, ponieważ były takie sytuacje, że przez pechowy rzut na trafienie maszyna ostała się na jednej ranie, a IMO siła 5 całkowicie wystarczy.
2. Ochrona przed fire, stompami i zwykłymi atakami. 1+ i 2++ na fire wydaje mi się rozsądnym rozwiązaniem
3. Silne uderzenie na coś twardego. Oczywiście Szarża na Abomkę to czyste samobójstwo ale mając siłę 8 można coś zdziałać.
I tutaj się zastanawiam nad magią (Death, Shadow czy LoV) oraz czy nie lepiej dać mu Furii zamiast ASF, ponieważ i tak trafia i rani na 2+.
trafiać można wg tabelki na 3+ normalnie, chyba, że masz +1 to hit z mieczyka
re-roll z vanhelsa podnosi statystykę ale nadal jest to w większośći 3+ nawet jak fear obleją
1+/2+ armour save możesz mieć tylko ze zbroją albo na barded nightmare zbroja to brak ptk na magiczną broń, koń to brak Look Out Sir o ile nie grasz na kawalerii a jak zrobisz go jeszcze BSB z brakiem look outa to dobry cel dla armat hyhy
chyba, że go wsadzać do Dire Wolves, ale te to szybko i tak padają od zwykłych pestek więc to żadna ochrona.
re-roll z vanhelsa podnosi statystykę ale nadal jest to w większośći 3+ nawet jak fear obleją
1+/2+ armour save możesz mieć tylko ze zbroją albo na barded nightmare zbroja to brak ptk na magiczną broń, koń to brak Look Out Sir o ile nie grasz na kawalerii a jak zrobisz go jeszcze BSB z brakiem look outa to dobry cel dla armat hyhy
chyba, że go wsadzać do Dire Wolves, ale te to szybko i tak padają od zwykłych pestek więc to żadna ochrona.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
masz 4 ataki, trafiasz na 3+ ranisz na 2+ (jeśli chodzi o witchki)
on ma 3 szeregi sztandar ty masz sztandar i -1 do sypania z bsb, czyli z automatu przegrywasz na -2. a nóż wydelec wbijesz 1 ranę i sypiesz się o 1. i tak 2 razy i masz po BSB za 350 pkt. słaby deal.
on ma 3 szeregi sztandar ty masz sztandar i -1 do sypania z bsb, czyli z automatu przegrywasz na -2. a nóż wydelec wbijesz 1 ranę i sypiesz się o 1. i tak 2 razy i masz po BSB za 350 pkt. słaby deal.
A jakie masz założenia dla owego kowboja? Poza byciem kosztowną szpilą?Rozważyłem sugestie Bojka i doszedłem do wniosku, że Kowboj musi mieć następujące rzeczy:
1. Pewne trafienie i zranienie. Szczególnie względem maszyn, ponieważ były takie sytuacje, że przez pechowy rzut na trafienie maszyna ostała się na jednej ranie, a IMO siła 5 całkowicie wystarczy.
2. Ochrona przed fire, stompami i zwykłymi atakami. 1+ i 2++ na fire wydaje mi się rozsądnym rozwiązaniem
3. Silne uderzenie na coś twardego. Oczywiście Szarża na Abomkę to czyste samobójstwo ale mając siłę 8 można coś zdziałać.
Zapomnieliście o atakach klocka piechoty+supporty. Zakładam, że nie przeżyłby własnej szarży. Chyba, że będzie atakował z flanki - +2do CR(flanka i szarża). Brak supportów więc może go od razu nie zabiją....O ile nie ma tam jakiegoś ciekawego herosa(heroiny?) który zechce go zakołkować. I nie za 350 a za jakieś 250. Jak ktoś planuje trzymanie kowbojem klocka piechoty samotnie bohaterem unstable....cóż.masz 4 ataki, trafiasz na 3+ ranisz na 2+ (jeśli chodzi o witchki)
on ma 3 szeregi sztandar ty masz sztandar i -1 do sypania z bsb, czyli z automatu przegrywasz na -2. a nóż wydelec wbijesz 1 ranę i sypiesz się o 1. i tak 2 razy i masz po BSB za 350 pkt. słaby deal.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2014, o 12:23 przez Asmodai, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli nie będzie zagrożenia z drugiej strony, czyli musisz mieć jakąś kontrę to oddział robi reforma na stubbornie po walce i masz już przód, pytanie czy się będzie opłacać przeciwnikowi to zrobić
ale jak przegra to nie ma frenzy na wiedzmach
ale jak przegra to nie ma frenzy na wiedzmach
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A jak takiej ekipy nie ma?po 2 nie nie mozesz kims takim wbijac w kazdy klocek chodzi glownie o ekipy z flamingiem (dla warda 2+).
To oczywiste, tylko biorąc pod uwagę powyższe to nieco specjalizuje te 200+ punktów.Po 3 wbijasz tylko w wypadku gdy masz szanse na kontre w kolejnej turze na twoich warunkach.
odebrałem, że kolega Burack również sceptycznie podchodzi do kwestii takiego kowboja
oj tam, każdy gra jak lubi, jak masz przeciwników takich, że masz jakąś pewność, że wystąpi określone połączenie to pewnie warto takiego czy innego kowboja stworzyć
chociaż imo nie jest to coś uniwersalnego jak pegaziska w Dark Elves czy Saurusy w Lizakach, czy nawet OnG na dzikach/pająkach
oj tam, każdy gra jak lubi, jak masz przeciwników takich, że masz jakąś pewność, że wystąpi określone połączenie to pewnie warto takiego czy innego kowboja stworzyć
chociaż imo nie jest to coś uniwersalnego jak pegaziska w Dark Elves czy Saurusy w Lizakach, czy nawet OnG na dzikach/pająkach
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Wampir Lord:
pancerz+tarcza,
furia, -1ld, Beguile
miecz z ASF, ward 4+, Dragonhełm, potek siły
4level
co sądzicie?
chodzi mi głównie by wampirek sie bił i nie blokował mi 2xhexy(dlatego nie ma QB+furia), kompromis pomiędzy uderzeniem i siłą. Szkoda że potek działa tylko na turę, ale sądzę że jeden twardy kluczowy kombat wystarczy. Zastanawiałem się jeszcze czy:
a.) nie dać mu w ogóle pałki magiczne(witajcie HE na dragonbanner)
b.)dać mu +1do hita, bo to prawie zawsze pewne 2+, a przerzuty z magii można mieć w miarę pewne.
ward 4+, SV i do tego przydupasek przy nim
WK z Nighshround, pancerz tarcza, luckstone. Kolega ma dawać wiadomo ASL w styku do Lorda i niwelować siłę.
ewentualnie taka wariacja na delikatnego chłopaka:
ward 4+, -1hit, potek siły, biting blade
furia, -1ld, beguile, +2WS.
4level, shield
chłopak trafiany od WS dopiero WS 5 trafia go na 5+(poniżej na 6), z S5 ma -3 do SV co jest juz w miare na puszki. Potek wiadomo na mocną torpedę. Oczywiście jako przydupas WK z nightshroundem.
w ogóle z takich moich przemyśleń to jeszcze poruszana była kwestia kowboja wampa na maszyny/strzelców...ja zaproponowałbym to:
vampir 1level:
-1to hit, +1do hita, potek of foolhardines,
lot, fear incarnate,
shield,
pancerz+tarcza,
furia, -1ld, Beguile
miecz z ASF, ward 4+, Dragonhełm, potek siły
4level
co sądzicie?
chodzi mi głównie by wampirek sie bił i nie blokował mi 2xhexy(dlatego nie ma QB+furia), kompromis pomiędzy uderzeniem i siłą. Szkoda że potek działa tylko na turę, ale sądzę że jeden twardy kluczowy kombat wystarczy. Zastanawiałem się jeszcze czy:
a.) nie dać mu w ogóle pałki magiczne(witajcie HE na dragonbanner)
b.)dać mu +1do hita, bo to prawie zawsze pewne 2+, a przerzuty z magii można mieć w miarę pewne.
ward 4+, SV i do tego przydupasek przy nim
WK z Nighshround, pancerz tarcza, luckstone. Kolega ma dawać wiadomo ASL w styku do Lorda i niwelować siłę.
ewentualnie taka wariacja na delikatnego chłopaka:
ward 4+, -1hit, potek siły, biting blade
furia, -1ld, beguile, +2WS.
4level, shield
chłopak trafiany od WS dopiero WS 5 trafia go na 5+(poniżej na 6), z S5 ma -3 do SV co jest juz w miare na puszki. Potek wiadomo na mocną torpedę. Oczywiście jako przydupas WK z nightshroundem.
w ogóle z takich moich przemyśleń to jeszcze poruszana była kwestia kowboja wampa na maszyny/strzelców...ja zaproponowałbym to:
vampir 1level:
-1to hit, +1do hita, potek of foolhardines,
lot, fear incarnate,
shield,
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Nie wiem co jest w rozpie, ale z tego co podałeś wybrałbym spirit hosty, 3-4 bazy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Format 3KJarekK pisze:Nie wiemy jaki format, co innego masz w rozpie. Jednostki w rozpisce powinny ze soba wspołdziałać. Jedna uzupełniać słabości drugiej.
Nie wybiera sie jednostek bo tak.
Co masz w rozpisce?
VLord 4lvl
2x Necro 1lvl
2x TB
Szkielety
Ghule
Zombie
2xDWolves
2xFellBats
Grubasy
Vargheisty
TerrorG
Mortis
Lord ma pewnie 4 level magii i +1Wound a z przedmiotów Black Periapt
a poważnie to jak warto podawać szczegóły, bo skąd inni użytkownicy forum mają wiedzieć o masz w środku czy Lord jest na magię czy do Walki czy do Niczego
a poważnie to jak warto podawać szczegóły, bo skąd inni użytkownicy forum mają wiedzieć o masz w środku czy Lord jest na magię czy do Walki czy do Niczego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A