


Moderator: misha
Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves"Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
ile razy mozna czytac to samo?Malal pisze:Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves"Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
No o tym na razie cisza, ale podobno ma mieć regenerację. Chociaż nie wiem czy będzie sens i szansa puszczać go do walki. Jeśli będzie miał 4Mv to i tak pewnie będzie wlókł się za linią piechoty.Gajowy pisze:a corpse cart ma dawac jakies minusy do rozpadania tez?
Przegięęęęeteeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!11111111111bless pisze:Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
![]()
![]()
![]()
O w morde... to naprawde jest DUŻA zmiana !!!
Faktycznie Vargulf sporo na tym zyskuje. Cala armia na tym mocno zyskuje.
Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.August pisze:...Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę.
Właśnie piechotna armia tanieje. Szkielet ma kosztować 8p (według niektórych plotek ma mieć wbudowaną tarczę i LA, według innych tylko LA). Zombie bardzo tanie, GG za 12p z tarczą czyli punkt tańsze. Tańsze będą również wilki, fell baty, duchy choć nie wiadomo o ile. Ghoule bez zmian. Dla kogoś kto gra piechotą są to spore oszczędności. Ponadto możliwość dożywiania wilków, batów czy GG pozwoli na wystawianie ich mniejszej ilości. Np. GG niemal zawsze brałem 24-25 by ta 20 dochodziła do walki. Teraz 20 wystaczy. W praktyce z wojska drożeją tylko BK.b_sk pisze:Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.