Do tego screen Harpiami Lepiej na DE brać Driady , chociaż Way Watcherzy mi już raz krzywdę zrobiliA co do wypowiedzi Gremlina. Łucznicy na kawe z 1+ asv - genialny żart Smile
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Na Kawe to masz WW 3 tury spokojnnie wystarczajna na sciagnięcia mniej wesołych rzeczy, jak Ci cos ew. do lasu wejdzie masz 4x Treesinging. Łucznicy kosza wszystko u DE, toto nie ma nawet pancerza. Jnedyne co boli to Hydra stad wymagane sa pewnie umiejętności aby ja wymanewrować - pamietaj ze ma hate i zawsze musi gonic.Piotras pisze:Rusz głową.Wood Elf pisze:można prościej:PP?
A co do wypowiedzi Gremlina. Łucznicy na kawe z 1+ asv - genialny żart
A co do piotrasa, nie doceniasz łuczników 3x10 na te armie to złoto. Ale nic każdy gra inaczej, preferuje inny styl ; )
xYz
Proszę ( plewa ) :Gremlin, ale on chciał rozpe na 1k a nie na 2,5. Very Happy
Army of The Broken Chair 1000pts - Wood Elves Army
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 49
Total Army Cost: 1000
Zimny starajmy sie raczej nie wklejać rozpisek nowym graczom, z racji tego że wypaczasz ich włąsny styl. niech sam sobie potestuje co sie sprawdza a co nie, dobrze jest samemu odkrywac zastosowania danych jednostek, nie uważasz?. Najlepiej jesli idzie to w parze z poznaniem podstawowych zasad z podręcznika ( wydaje mi sie że od tego powinno sie w ogóle zaczać ; ) ).
3x 10GG
2x 8Driads
6WR szmata
6WW
razem 999pts jeśli dobrze licze
Nie wiem jak dla mnie opcja która sobie spokojnie radzi z chaosnikami jak i Delfami. POnadto nie jnest skomplikowana, pomija faze magii, co w sumie przy braku znajomosci podstawowych zasad petenta jest wskazane.
Noble HoDA + ES + KonikGremlin, ale on chciał rozpe na 1k a nie na 2,5. Very Happy
3x 10GG
2x 8Driads
6WR szmata
6WW
razem 999pts jeśli dobrze licze
Nie wiem jak dla mnie opcja która sobie spokojnie radzi z chaosnikami jak i Delfami. POnadto nie jnest skomplikowana, pomija faze magii, co w sumie przy braku znajomosci podstawowych zasad petenta jest wskazane.
xYz
Hoda w oddział z magiem ( 10 kuszników) + ostrzał z 20 GG i nie ma magii na sto % znaczy jednego maga. Ale to tylko moje skromne zdanie poza tym zasięg longbows wynoci 30' a magia DE 24" widzisz analogie? A jak chce to niech mi pod dridach maguje - bardzo mnie to boli.
xYz
Nie widze zadnej, poza tym jesli tylko mam mozliwość tne warriorom marsz WW, badz przeprowadzam samobójczy atak Driadami tylko po to aby ubic maga. Poza tym nie wiem ale wydaje mi sie że czary są chyba losowe ? DE ssie, mis ie z Ta armia bardzo dobrze gra, jedynie MT powyżej 2000 pts sprawiaja problemy.
Pozdrawiam
Gremlin
p.s nie chche mi sie przelogowywac z konta brata.
Pozdrawiam
Gremlin
p.s nie chche mi sie przelogowywac z konta brata.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
nawet po scieciu 29 cali to i tak prawie 30 wiec raczej ciezko uniknac ich zasiegu. WW akurat sa idealnym celem dla spelli - wystarczy mocny doombolt na 3 kosciach. na te punkty jesli driady podejda to moga tez dostac od ich kusznikow, jak zawsze bolca i ewentualnie magii. poza tym wtedy DE moze sie cofnac zeby najpierw zmiekczyc/wyeliminowac driady.
DE to bardzo niewygodny przeciwnik - wlasnie z powodu magii i ostrzalu - bo to jest to co nasz elfy boli najbardziej
DE to bardzo niewygodny przeciwnik - wlasnie z powodu magii i ostrzalu - bo to jest to co nasz elfy boli najbardziej
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Jak dla mnie osobiście to: na 1000pkt. bo o tym mowa hail i treeman mus. Czym na 1000 hydrę ubijesz innym niż drewniak, WW? Z DE na 1000pkt. grałem tak: pod 5 coków las podsunąć magiem z calingorem. Cały ostrzał na piechotę z magiem w środku. Coki z głupoty 3-4 tura mają dużą szansę wpaść do lasu z "głupoty" suwanie lasu ich wykończy.
Treeman na hydrę. Bardzo duży skrót, ale dało radę.
Taka rozpiska.
Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow
13 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 37
Total Army Cost: 998
Treeman na hydrę. Bardzo duży skrót, ale dało radę.
Taka rozpiska.
Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow
13 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 37
Total Army Cost: 998
co przeciwko takiej rozpie DE(nigdy tym nie gralem):
magiczka 2 poziom,tome of furion, power stone
magiczka 2 poziom, darkstar cloak, power stone
2x bolec
10 kusznikow
5 DR, muzyk,kusza
5 harpii
19 warriorow, tarcza, FCG, war banner
jak do tego podejsc?
magiczka 2 poziom,tome of furion, power stone
magiczka 2 poziom, darkstar cloak, power stone
2x bolec
10 kusznikow
5 DR, muzyk,kusza
5 harpii
19 warriorow, tarcza, FCG, war banner
jak do tego podejsc?
Laik , po pierwsze dziwi mnie to czemu jest kloc Warriorów a czarodziejka Daggera nie ma . Ale okej , nie ma Hydry tak więc
zwróć uwagę na siłę Magii jaką dysponuje twój przeciwnik , ma w puli 7 kości do Castowania Czarów , a że my mamy taką zasadę jak Druchii Sorcery , która pozwala Czarkom castować czary z dowolnej ilości kostek , to daje mu dużą dowolność. W takim zestawieniu nie warto brać Treemana ( ogólnie na 1k nie warto ) bo szybko zejdzie od bolców. Wystaw 2x Glade Guardów ( ładnie ściągną fasty DR ) Dryady , War Dancerów może. Nie polecam WR bo 20 bełtów ich zmasakruje. Koniecznie jakaś mocna antymagia , Caddy z dwoma scrolami przy takiej magii to obowiązek. Orzeł się przyda. Często gram z WE , natomiast nigdy nie grałem na takiej "porno" magii
Pozdrawiam i Powodzenia
zwróć uwagę na siłę Magii jaką dysponuje twój przeciwnik , ma w puli 7 kości do Castowania Czarów , a że my mamy taką zasadę jak Druchii Sorcery , która pozwala Czarkom castować czary z dowolnej ilości kostek , to daje mu dużą dowolność. W takim zestawieniu nie warto brać Treemana ( ogólnie na 1k nie warto ) bo szybko zejdzie od bolców. Wystaw 2x Glade Guardów ( ładnie ściągną fasty DR ) Dryady , War Dancerów może. Nie polecam WR bo 20 bełtów ich zmasakruje. Koniecznie jakaś mocna antymagia , Caddy z dwoma scrolami przy takiej magii to obowiązek. Orzeł się przyda. Często gram z WE , natomiast nigdy nie grałem na takiej "porno" magii
Pozdrawiam i Powodzenia
jak mowilem nie gralem nigdy DE i malo przeciw nim. ale patrzac po prostu na to co ta armia moze wystawic to nie wyglada to wcale rozowo na wstepie bo maja dokladnie to co boli WE - szybkie jednostki(to akurat mozna obejsc), strzelanie(to jeszcze kombinujac tez) i magie(z ktora jest juz spory problem) - szczegolnie ze wszystkie te aspekty wystepuja naraz.
rozpa ktora wedlug mnie wymaga duzego skilla i nie wiem czy nie zrobilem jej sobie troche na wyrost moich umiejetnosci
wood elf highborn
wardancer kindred
blades of loec
annoyance of netlings
amber of pendant
2xkadi
bsb
elven steed
asyendis bane
hail of doom arrow
3x 10 glade guards
2x 8 dryads
2x 5 scouts
5x wild riders of kurnous
banner
5xwild riders of kurnous
banner warbanner
8x wardancers
blade singer
muzyk
4x warhawk riders
great eagle
5x waywatchers
rowno 2250
modeli w armii chyba 88
kosci rozproszenia 4 (4x scroll)
strzelajace modele 52
wood elf highborn
wardancer kindred
blades of loec
annoyance of netlings
amber of pendant
2xkadi
bsb
elven steed
asyendis bane
hail of doom arrow
3x 10 glade guards
2x 8 dryads
2x 5 scouts
5x wild riders of kurnous
banner
5xwild riders of kurnous
banner warbanner
8x wardancers
blade singer
muzyk
4x warhawk riders
great eagle
5x waywatchers
rowno 2250
modeli w armii chyba 88
kosci rozproszenia 4 (4x scroll)
strzelajace modele 52
Laik pisze:nawet po scieciu 29 cali to i tak prawie 30 wiec raczej ciezko uniknac ich zasiegu. WW akurat sa idealnym celem dla spelli - wystarczy mocny doombolt na 3 kosciach. na te punkty jesli driady podejda to moga tez dostac od ich kusznikow, jak zawsze bolca i ewentualnie magii. poza tym wtedy DE moze sie cofnac zeby najpierw zmiekczyc/wyeliminowac driady.
DE to bardzo niewygodny przeciwnik - wlasnie z powodu magii i ostrzalu - bo to jest to co nasz elfy boli najbardziej
Jak zmieścisz Bolce i Mengile na 1000pts ?? Jak sie wystawiasz WW pod magie to rzycze Ci powodzenia. Ostrzał DE do skirmiszu ( driady) -1 za skirmisz -1 za powtarzalny strzał -1 za ruch ( juz mamy szustki) a jak jeszcze dojdzie -1 za daleki zasieg to trafianie na 7demkach straaaasznie mnie boli. Nie mówie juz o ranieniu na 5tkach.
Laik skończ tego teoryhammera bo to nie ma sensu. DE na 1000 k WE wsysaja,przykład Twoja rozpiska (IMO mega słaba)
[
quote]co przeciwko takiej rozpie DE(nigdy tym nie gralem):
magiczka 2 poziom,tome of furion, power stone
magiczka 2 poziom, darkstar cloak, power stone
2x bolec
10 kusznikow
5 DR, muzyk,kusza
5 harpii
19 warriorow, tarcza, FCG, war banner
jak do tego podejsc?[/quote]
Jesli przegrywam rzut na rozpoczęcie kitram sie po lasach, chowam za górkami robie sobie screena z driad etc - normalne.
Jeśli wygrywam zakładam że jedna magiczna idzie do kuszników ( po pierwszej turze jej juz nie ma) 2ga do warriarsów. Po mojej pierwszej turze fastów juz byc niepowinno, oraz wyciety badz nadkruszony/spanikowany oddział kuszników, jeśli gram z jakims inteligentnym graczem to ob równiez sie pochowa tak aby jak najmniej stracic w pierwszej rundzie. Jeśli bede miał sprzyjajace okoliczności to staram sie WW przyciąć jakiegos bolca ( który statystycznie zabija 2 łuczników na 6 boltów!! - STRACH sie bac jak sie ma ich 30)... tak więc pomyśl sam co Ci zosaje po pierwszej turze2 bolce klocek 20 pielgrzymów z savem na 5+... n1!! Nie chche mi się brnąć w dywagacje z Toba bo to mija sie z celem. Powodzenia w kreowaniu własnego świata i własnej rzeczywistości.
Gremlin
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Rozpiski trochę klimatyczne ale też z lekkim kopem.
Da się nimi grać oddzielnie ale na prawdę to się uzupełniają Oddzielnie każdą z nich przetestuje, a może kiedyś po dogadaniu obie naraz
Asrai:
Spellsinger @ 170 Pts
General; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Ranu's Heartstone [20]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Deepwood Sphere [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7+1 Wardancers @ 165 Pts
FCG
7+1 Wardancers @ 165 Pts
FCG
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1498
Forest Spirits:
Branchwraith @ 165 Pts
General; Magic Level 1
Befuddlement of Mischiefs [25]
Cluster of Radiants [25]
Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Murder of Spites [25]
Branchwraith @ 115 Pts
Magic Level 1
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard;
War Banner [25]
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard;
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 6
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1495
Da się nimi grać oddzielnie ale na prawdę to się uzupełniają Oddzielnie każdą z nich przetestuje, a może kiedyś po dogadaniu obie naraz
Asrai:
Spellsinger @ 170 Pts
General; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Ranu's Heartstone [20]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Deepwood Sphere [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
13 Glade Guard @ 156 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7+1 Wardancers @ 165 Pts
FCG
7+1 Wardancers @ 165 Pts
FCG
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Waywatchers @ 144 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1498
Forest Spirits:
Branchwraith @ 165 Pts
General; Magic Level 1
Befuddlement of Mischiefs [25]
Cluster of Radiants [25]
Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Murder of Spites [25]
Branchwraith @ 115 Pts
Magic Level 1
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard;
War Banner [25]
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard;
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 6
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1495
nie zgodze sie z toba mdlosci poniewaz mimo ze 4 warhawkow jest drozsza to taki oddzial potrafi wytrzymac jakas magie czy organki
a i jeszcze jak by byla 3 i jeden zginie to juz rankow nie zdejmoja
wayow tez chyba nie zwieksze bo mimo ze rzadko ich trace to zawsze sie boje o te 150 pkt
a scoutow to chyba wlasnie wywale bo jak mam 3 odginacze i jednego blokera to chyba przyda sie polepszyc inne oddzialy
a i jeszcze jak by byla 3 i jeden zginie to juz rankow nie zdejmoja
wayow tez chyba nie zwieksze bo mimo ze rzadko ich trace to zawsze sie boje o te 150 pkt
a scoutow to chyba wlasnie wywale bo jak mam 3 odginacze i jednego blokera to chyba przyda sie polepszyc inne oddzialy