Czym grać, przeciw komu?

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raptor
Masakrator
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Ja bym ich zmiękczył z poszóstnego a potem wleciał DR w bok z killing blowem na farta:p. Mina gracza chaosu któremu ściągamy fastem klocek za 250 pktow bezcenny.

No ale oczywiscie zostaja stare dobre sprawdzone sposoby, tzn. wymanewrujemy chaos knightow harpiami a potem wpadamy cokami z dodatkowym atakiem i najlepiej masterem z dobra lanca, no moze jeszcze sztandar z armour pircingiem i bedzie radosnie;D
Obrazek

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

tylko pamietaj raptorku ze takie oddzialy za zwyczaj sa 3 ;|
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

a potem wpadamy cokami z dodatkowym atakiem i najlepiej masterem z dobra lanca, no moze jeszcze sztandar z armour pircingiem
Testowane kilkakrotnie. Wcale nie potrzeba ani dodatkowego ataku, ani mastera. 6 ze zwyczajnym bannerkiem spokojnie daje sobie radę z kawalerią chaosu bez dopalaczy (frenzy, stubborn etc).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Jankielu tyle , że Kawaleria Chaosu ta której dzisiaj się najczęściej ma Banner z Frenzy. Tak więc możemy jakieś śmiecia podsunąć , lecz też umiejętnie żeby nas nie zaoverrunować. Ale mi chodzi bardziej czym walczyć z tym czymś bez warzywienia i kombinowania. Ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Raptor
Masakrator
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

ZiMny pisze:Jankielu tyle , że Kawaleria Chaosu ta której dzisiaj się najczęściej ma Banner z Frenzy. Tak więc możemy jakieś śmiecia podsunąć , lecz też umiejętnie żeby nas nie zaoverrunować. Ale mi chodzi bardziej czym walczyć z tym czymś bez warzywienia i kombinowania. Ktoś ma jakieś sprawdzone sposoby ??
Z kawaleria zfenzowana w ogole nie ma problemu.
Odginanie szarż to czesc taktyki, ciężko się bez niej obejść. To my musimy zaszarżować bo oni maja 2 ataki 5S z bazy 4 tafa i 1+sava.
Jak ci się nie chce kombinować to sie przerzuć na chaos.
Obrazek

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

jak sie nie chce kombinowac to polecam chinczyka :P
w batlu nawet demonami trzeba troche kombinowac ;)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Kto powiedział , że nie chce :P po prostu zastanawiałem się czy można zniszczyć Knajtów Nurgla czymś w combacie , jakaś pakerna kombinacja :P. Ale okej już wiem , na zwykłych wystarczą mi 6 CoKów , a na sfrenzowanych to śmiecia podstawie , w każdym razie pokombinuje :P.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

smokiem nie możesz?

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Jak ci się nie chce kombinować to sie przerzuć na chaos.
No fakt.Chaos to istny samograj teraz :wink:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zastanawiam sie dlaczego nikt jeszcze nie pomyslał o hydrze ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Zastanawiam sie dlaczego nikt jeszcze nie pomyslał o hydrze
Może dlatego, że Hydra Imo nie ma żadnych szans z odziałem Knightów Chaosu....

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ma. Rycerze mają tylko jednego wounda - 7A z hatred + obsługanci powinno skasować ze dwóch. Hydrze raczej się niewiele stanie. Co prawda musi zdawać breaka (od czego jest generał i bsb), ale rycerzy prędzej czy później zabije.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Dr Crane pisze:
Z czego chcesz ich wystrzelać? Chyba tylko z pojedynczego strzału z bolca licząc na fart.
No fakt, z multipla ciężko, ale przy zmasownym ostrzale może dało by rade, a napewno by ich osłabiło.
Zbierając wszystko do kupy, to na Nurglowych śmierdzieli dajemy COK, Egzeki (+1A z kotła), Wiedźmy i Korsarze (KB z kotła), no i jeszcze Hydra.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Ma. Rycerze mają tylko jednego wounda - 7A z hatred + obsługanci powinno skasować ze dwóch. Hydrze raczej się niewiele stanie. Co prawda musi zdawać breaka (od czego jest generał i bsb), ale rycerzy prędzej czy później zabije.
Zaraz zaraz....mówiliśmy o samej Hydrze i nie było mowy o generale i bsb....w ten sposób CHK też mogą "coś tam mieć" choćby War Banner; Hydrze może i się nic nie stanie, ale jej poganiaczom już tak o ile Knighci nie będą mieli wyboru w co atakować....a poza tym w następnych turach Hydra straci hate....

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zaraz zaraz....mówiliśmy o samej Hydrze i nie było mowy o generale i bsb....
Generał i bsb to podstawowa sprawa dla każdej armii :)
Z gołą 5 rycerzy sama hydra spokojnie sobie radzi. Z takimi z bannerem potrzebuje już bsb. Po pierwszej urze walki już żaden rycerz nie powinien mieć mieć możliwości uderzenia w beastmasterów
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Pomylka - po pierwszej turze walki nie powinienes miec juz beastmasterow.

Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.

Na rycerzy dobra jest 1 z metalu. I 6.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Niestety Barbara ma rację.
W walce wręcz bardzo ciężko jest zepsuć oddział knightów Nurglea.
Hydra ma za małą siłę i jeśli nie zaszarżuje to się zwija. Można mówić, że mamy sporo śmiecia gwarantującego szarżę ale WoCH też mają go sporo i dodatkowo hydrę DE mają jedną a przeciwnik zazwyczaj 3 oddziały knightów.
Smok jakoś tam sobie radzi, tak samo szarża CoK. Piechota, jeśli nie jest to jakiś niewystawialny oddział w stylu Execi z ASF i wsparciem kotła zostanie wycięta zanim uderzy.
Jedyna opcja: Magia. Tylko, że to też nie jest takie piękne. Trzeba najpierw wylosować tą szóstkę (a w ostatniej bitwie na 9 czarów z metalu nie miałem ani jednej) a później musi wejść i nie zostać rozproszona.
Stwierdzam, że ten oddział jest zdecydowanie dla DE największym koszmarem.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Ja Knajtów Chałasu niszczę za pomocą smoka i manticory. Za dużo opcji nie mają przy obronie. Szarża tych dwóch lataczy robi im z dupy tunel tranzytowy dla jumbo jetów :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
.
W moim kodeksie chaosu jest -1 do WS a nie -1 do hita. Raczej hydra szarżuje, bo jest bardziej mobilna. Trafia na 4+ z przerzutem, poza tym, DE mają więcej smiecia. Po zabiciu beastmasterów hydra ma sporą szansę na złapanie unbreakable lub frenzy+hatred. 1 rycerz zejdzie na pewno, może dwóch. Pozostała 4 musi bić w hydrę, też zadadzą jedną ranę, może dwie. I przegrywamy o 1. W przypadku war bannera czy 6 rycerzy generał + bsb wystarczą, bo break na 7 z przerzutem to nie tragedia. Nie ma się co licytować ani przekonywac, ja szarżuję, Wy nie musicie :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

swieta_barbara pisze:Pomylka - po pierwszej turze walki nie powinienes miec juz beastmasterow.

Zreszta nie wiem jak widzisz pojedynek hydry z rycerzami - trafia na 5+, rani na 3+, a oni maja jeszcze save. Max 1 schodzi.
Rycerze w odpowiedzi wbijaja 1-2 rany na hydrze i zabijaja obslugantow (tym jednym gosciem na krawedzi). Liczymy - rycerze maja 5-7 (w zaleznosci od war bannera i ran w hydre), hydra ma 1. Co tutaj zmienia bsb i general? Taka szarza to samobojstwo.
.
monster reaction 3-4 ;) taki byl plan od samego poczatku ;)

ODPOWIEDZ