Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Kordelas »

1. Zależy jakie pkt
2. Muszkiety nie (za dużo pkt przeciwnik dostanie jak Inżyneir zejdzie) ,sztadnary raczej nnie ,chyba ,że demigryfy co najmniej 4 .doodatkowi rycerze ,czemu nie
3.Light zdecydowanie (mega dopapalcze dla oddziałów)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

1. około 1500 (bardziej 1800)
2. Demisie po 4 sztuki w oddziale
3. Ale light to chyba bardziej dla piechoty? A ja mam kawę :/

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Na takie pkt weż pod uwagę ,że jeśli Piekielnik wystrzeli chociaż te 2 razy i poszatkuje główny oddział przeciwnika to będzie to dla Ciebie ogromna przewaga. Lorde of Light do kawalerii jak najbardziej się sprawdza ,np Birona - zwykły ruch 14 cali oraz ,gdy nei ma się dużo modeli w oddziałach to +1 atak sporo daje ,oprócz tego można tak powiedzieć przy każdym czarze ,co by sie nie trafiło jest git
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Dzięki.
Jeszcze dwa pytania:
1. Czy inżynier dołącza do obsługi działa tak jak u krasnali, czy też musi się kitrać np. w łucznikach, żeby go coś nie odstrzeliło?
2. Czy hellblaster może korzystać z BS inżyniera strzelając?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

1. Aby dawał bonusy maszynie musi stać 3 cale od niej. ,ja jeśli gram na piechocie to najczęśniej piekielnik stoi obok regimentu halabardników a Inżynier w środku , a jeśli na kawalerii to po prostu stawia mgo w jak najbezpieczniejszym miejscu (3 cale od maszyny ofc)
2.Inaczej prawie nic by nie robił 8)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: kowaljl »

Birona podwaja maksymalnie do 10 cali ruch. Czyli kawa moze miec 10, nie 14.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

nom birona średnio działa na kawę w porównaniu z piechotą
próbowałeś heaven? beast? shadow?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

krystian1wielki pisze:nom birona średnio działa na kawę w porównaniu z piechotą
w porównaniu z piechotą tak ,ale mimo wszystko nie jest źle
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Inna kwestia, że w kawie, dostaje dodatkowy atak i góra i dół :)

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

próbowałeś heaven? beast? shadow?
To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehe ;) ), więc próbowałem tylko life, który totalnie nie działa i beast, który zadziałał perfekcyjnie - demisie na +1 S/T robią miazgę ze wszystkiego ^^
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym :(

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Przetestuj różne opcje ,czym Ci się będzie najlepiej grało to tym graj ,moze odmienisz rozpiski Emp ,bo na przykład znajdziesz zastosowanie ,które uczyni z Fire-a genialna i super i mega domenę :D
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Może, ktowie, ktowie :D

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

birona jest świena na czołg i demisie - dodatkowy atak i góra i dół i asf!.. jeśli fire to tylko fire ball :) i mały mag...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

PiotrB pisze:jeśli fire to tylko fire ball
Bez przesady. Z takim flaming swordem to działa ślicznie ściągają abominacje i hydry, a demigryfy masakrują piechotę z T3. Klatka też jest całkiem niezła. Choć nie zmienia to faktu że ten lore jest tylko opłacalny na małe pkt.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie jest opłacalny wcale dla armii która potrzebuje boostów w kombacie i może wybrać KAŻDY lore ... są 3 dobre i 3 słabe czary. Tak naprawdę to użytek z tej magii mogą zrobić HE bo mają serstafa..
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

buniek pisze:
próbowałeś heaven? beast? shadow?
To będzie moja 5ta gra imperium w życiu, z czego trzy na turnieju z lifem (turniej-debiut nota bene wygrany, hehe ;) ), więc próbowałem tylko life, który totalnie nie działa i beast, który zadziałał perfekcyjnie - demisie na +1 S/T robią miazgę ze wszystkiego ^^
Zastanawiam się jedynie jak działa w porównaniu do innych dostępnych EMP lorów, bo graczem EMP jest relatywnie nowym :(

Life działa bardzo dobrze przy naporowych rozpiskach - uwierz mi :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

ja tam na beast nie narzekam :wink: sygnaturka bufa ładnie + amber spear jako dodatkowa armata no i +3A dla GMa z runefangiem :D

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^

Natomiast life na 2lv magu nie ma najmniejszego sensu. Life ma sens jak w grze jest tron. Wtedy faktycznie life jest naprawdę mocnym lorem, ale jeżeli na lv2 ma się tron to oznacza że ma się jeszcze tylko jeden czar, a to jest za mało. Life na 4lv, jak ma się tron i 3 inne spele powinien być ok (nie wiem bo nie grałem na takim zestawieniu).
Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem :(

Bezapelacyjnie mój ulubiony lore to fire, szkoda, że jest lipny :?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

buniek pisze:Mi osobiście life się nie podoba, bo jak dla mnie to ma 2 przydatne spele - flesh to stone i regrowth. Reszta jest mocno średnia, niektóre pozostają mocno średnie nawet z tronem :(
Bezapelacyjnie najlepsze zaklęcie w tym lorze to dwellersy, dopiero potem flesh to stone i regrowth.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

buniek pisze:No właśnie laserowa dzida jest bez sensu jak się ma 2 cannony, laserowa dzida to się w beastmenach przydaje ^^
Jest to zawsze większe prawdopodobieństwo wyeliminowania koksa z dużą ilością życia i mocnym sejwem. Jak nie zdejmiesz z dzidy, to poprawiasz z działa. Po drugie nie ma co liczyć na same działa, bo można się zdziwić. Na Bazylu w każdej grze miałem średnio 3-4 misfajery na działach :shock:

ODPOWIEDZ