Mumiaki 2250 BP + R

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

bólem casketu są:
skaveny z wykopkami, a szczególnie eshin
dwarfy bo mało im robi nawet jeżeli wejdzie
TK z wykopkami
bretke (boli brak katapy lub gigusia z dwurakiem)

jeżeli nie grasz przeciwko tym armiom to ok....

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Przed skavenami da się zasłonić. Dodatkowo musza zdać terror :)
Dwarfy praktycznie tak samo obrywają jak dobrze ustawiona armia z generałem. A ponieważ głównie to maszyny i mało liczna odziały wystarczy niekiedy 2-3 dobre rzuty.
Na bretkę jest jedna katapulta.. a jak wpuszczą katapę to aż sie miło robi :)

Niemniej jednak masz rację jest nieco bardziej pod górkę z tymi armami :/

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

eee, stawiasz markera na caskecie i jak się niby zasłonisz? Nie muszą wtedy nawet terroru zdawać....

pograsz i sam zobaczysz. Ja grałem na cascecie bardzo długo (nawet swój pierwszy turniej dzięki niemu wygrałem) , ale niestety na dłuższą metę jest zbyt mało uniwersalny...

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Wprowadzając Mumie do kaszkietu.

Poza tym na hit jest całe 33%.. wiec olałbym sprawę. A jak się wykopią obok to mają pierw terror przed szarżą a później strach :)
A przed skorpami nie mam szans. Prawda jest jednak taka że tak samo skutecznie kilują liczkę w oddziale łuczników :)

Nie na wszystko można mieć odpowiedź.
Na szczęście nadal TK to dosyć unikatowa armia co cieszy. Nie lubię grać czymś popularnym :)

ODPOWIEDZ