pająki vs zapełniony domek ...

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

plum-plum. (;
a ktos poza charkim ma jakis poglad na kroliko-swinie? bo z ogolnych zasad wnioskuje ze to legalna sprawa

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Sprawa jest taka, ze oddzial rusza sie tak jak jego najwolniesza czesc. Jesli w trudnym terenie hero na swini bedzie chodzil 3.5 cala to tak samo bedzie ruszal sie unit.

Hero nie przejmuje zasad specjalnych ruchu regimentu i na odwrot.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

karlee pisze:Hero nie przejmuje zasad specjalnych ruchu regimentu i na odwrot.

To akurat bardzo śmiałe stwierdzenie zwłaszcza jak na 7 ed.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nie chodzi mi o frenzy, ani nic z tych rzeczy. Po prostu hero na piechote nie bedzie biegal 18 cali razem z kawaleria, hero na mouncie dolaczony na skirmisherow nie bedzie biegal swobodnie przez las itd.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

hero na mouncie nie może dołączyć do skirmiszerów

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fakt :oops:

Ale nie zmienia to faktu ze hero na swini nie biega po wodzie :P

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

wlasnie nie widzisz roznicy.
hero na swini ma M7 - pajaki tez maja M7.
oddzial pajakow ma specjalna zasade. heros dolacza do oddzialu. przejmuje nia. i ma wodna swinie?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

NIE. ma kare za ruch. tak samo oddzial ma kary za ruch gdyz porusza sie jak najwolniejsza czasc oddzialu.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Ale chodzi o to, ze dolaczajac, przejmuje zasade oddzialu, ktora zapewnia mu brak tej kary.. i wtedy oddzial caly ma taka sama predkosc.

chodzenie przez trudny teren itd to nie jest specjalna zdolnosc pajakow tylko oddzialu - czemu mialby jej nie podlapac?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

TruePunk pisze:Ale chodzi o to, ze dolaczajac, przejmuje zasade oddzialu, ktora zapewnia mu brak tej kary
Bohater nie przejmuje specjalnych zasad oddziału, do którego dołącza, oszalałeś? Bohater przejmuje niektóre zasady dotyczące psychologii, ale na pewno nie robi się eteryczny ani przechodzący przez ściany, a cały oddział rusza się tylko tyle, ile może się ruszyć jego najwolniejszy członek.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Charki pisze:@punk
Bohater IMO nie przejmuje zdolonosci pajakow do ignorowania kar za truydny teren. ( Jak dolaczysz wampira to spirit hostów to tmoze przez obeliski i domki przechodzic ? :wink: Raczej nie )
Zaczniojmy od tego, że do spirit hostów nie można w ogóle dołączać żadnych
herosów, gdyż mają to wyraźnie napisane w zasadach, a wynika to z tego, że są swarmem

Awatar użytkownika
Kerim
Master Convertor
Posty: 1193
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Kerim »

bo som takie co zasuwajom po kałużach

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

A Yeti mogą przejść przez zaludniony domek?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Sądzę, że nie, tak samo jak np duszki.

ODPOWIEDZ