Pytania ogólne v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania ogólne v 2.0
1) Nie dla pojedyńczych
2) Nie i Tak
3) NIE!!! i Nie
4) Nie
2) Nie i Tak
3) NIE!!! i Nie
4) Nie
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, o 14:48 przez Fisch, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy oddział, który w szarży na gnoblarskich traperów przechodzi jeszcze po dangerous terrain zdaje testy 2 razy? - od terenu, a potem od traperów?
o.b-one pisze:Podobne uczucia towarzyszą mi po czytaniu tych wszystkich żali. Pod koniec każdego takiego posta pozostaje niesmak i jednocześnie ulga, że to już koniec...Barbarossa pisze:(..) co przynosi mieszaninę ulgi, że turlanina skończyła się, oraz niesmaku, że imba.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
oddział zdaje testy niebezpiecznego terenu za każdym razem jak zachodzi taki warunek.
na upartego mógłbyś zdawać test i 5x podczas szarży np:
- szarżujesz przes las, ruiny i murek oraz otwarty teren,
- masz wrzuconą klątwę z Beasta,
- szarżujesz na traperów.
i może nawet ktoś by dobiegł do wroga
na upartego mógłbyś zdawać test i 5x podczas szarży np:
- szarżujesz przes las, ruiny i murek oraz otwarty teren,
- masz wrzuconą klątwę z Beasta,
- szarżujesz na traperów.
i może nawet ktoś by dobiegł do wroga
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Fisch pisze:1) Nie dla pojedyńczych
2) Nie i Tak
3) NIE!!! i Nie
4) Nie
1) Czyli nie można wyciągać konkretnych modeli z walki nawet jeżeli ilość walczących się nie zmienia?
2) Skoro mierzymy drogę każdego modelu i nie możemy przejść dalej niż dwa razy move no to jaki jest efektywny zasięg 5 hexwrights, które muszą dojechać do oddziału zrobić na oddziale reform (jaki reform - w kreskę?) i odjechać przynajmniej cal.
Chodzi mi o to, że mierzenie darmowych reform fastów i skirmiszów to jakiś koszmar.
Hexy mają 2xM zasięg
model który ma taki zasięg do przeciwnika może zadać obrażenia z zasady specjalnej i stanąć 1" mu pod nosem
było tu jakiś czas temu
wg faq reformy są darmowe fastów, po prostu przestawiasz oddział w dowolne miejsce w zasięgu
Ktoś ma jakąś opinię o tych maszynach co pytałem na poprzedniej stronie?
model który ma taki zasięg do przeciwnika może zadać obrażenia z zasady specjalnej i stanąć 1" mu pod nosem
było tu jakiś czas temu
wg faq reformy są darmowe fastów, po prostu przestawiasz oddział w dowolne miejsce w zasięgu
Ktoś ma jakąś opinię o tych maszynach co pytałem na poprzedniej stronie?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1) przyjmuje sie podstawki pod maszyny z wszystkimi zwiazanymi z tym konsekwencjami.misha pisze:1. jeśli np kula armatnia albo centrala tempatki trafi na podstawkę ale nie na samą maszynę to normalnie rozlicza się hit?
2. piwotowanie maszyn
teraz jeśli maszyna na podstawce wchodzi w 1"apart innego oddziału to nie może tego zrobić, więc część celów odpada zgodnie z usciśleniem
np bolce i katapy piwotują w fazie ruchu jak rozumiem, a armaty w shootingu po FAQ? uściślenie mówi "przed strzałem" ale czy to ma zmieniać zasady RB czy nie?
3. czy postawienie maszyny na krawędzi stołu ogranicza jej ruch - nie może zrobić piwota bo wychodzi za stół? uściślenie mówi o legalnej pozycji, czyli jak ktoś tak wystawi to nie może tego zrobić?
przy takich strzalach wystarczy trafic tylko podstawke by trafic.
2. wszystkie maszyny obracaja sie w strone wroga przed strzalem.
jesli piwotuja w fazie ruchu to sa traktowane jak by sie ruszaly.
3. wydaje mi sie, ze tak. po to luszie w LS glosowali nad podstawkami by przy piwotowaniu nie bylo teleportow w bok.
jedynym wyjsciem bylo by przejscie kawalek od krawedzi.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Kilka pytanek:
1)
Z podforum O&G http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 8#p1040198
Chodzi o:
Czy jednostka, walcząca z pojedynczym modelem (chariot, smok, abominacja, itd itp), będzie Steadfast mając 1 szereg 5 modeli? Tak mi wychodzi z zasad.
1)
Z podforum O&G http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 8#p1040198
Chodzi o:
2)crazygandalf pisze:A skoro o manglerach mowa to mam inne pytanie. Co się dzieje kiedy magler bounce'uje poza wrogą jednostkę, która stoi koło budynku i nie ma miejsca aby ustawić tam manglera?
Czy jednostka, walcząca z pojedynczym modelem (chariot, smok, abominacja, itd itp), będzie Steadfast mając 1 szereg 5 modeli? Tak mi wychodzi z zasad.
Life's a game with save and load features disabled.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I nie wyjdzie ci inaczej, bo tak jest .Czy jednostka, walcząca z pojedynczym modelem (chariot, smok, abominacja, itd itp), będzie Steadfast mając 1 szereg 5 modeli? Tak mi wychodzi z zasad.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
oczko pisze:ponownie podbijam, proszę o odpowiedźoczko pisze:podbijam swoje wcześniejsze pytanieoczko pisze:szybkie pytanko - jak przelatuje orłem nad oddzialem i w tym momencie wchodzę w 8"od night goblinów, to teoretycznie powinienem wylądować, ale nie mogę - co się wtedy dzieje?
Jest w uściśleniach, chyba przeoczyłeś. Sekcja O&G, Fanatycy.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Chcę się upewnić -> Sytuacja - np. wampir siedzi w kresce zombich zwróconej ku lewej krawędzi stołu, po reformie w stronę prawej krawędzi tego oddziału, wampir przechodzi drugiej kreski zombich zwróconej ku prawej krawędzi stołu (dokładnie dochodzi do ostatniego modelu tej kreski), jak rozumiem wampir może legalnie w ten sposób pokonać nawet koło 30 cali?
Nie, uściślenia sędziowskie.
zwlaszcza to ostatnie przeczytaj.Ruch bohaterów w oddziałach
Po każdym manewrze „reform” bohaterowie muszą znajdowad się w pierwszym szeregu, jeśli jest to możliwe. Jeśli bohater znajduje się w drugim szeregu oddziału i zwalnia się miejsce w pierwszym szeregu, przemieszcza się on automatycznie, od razu na wolne miejsce.
Dołączanie bohaterów do oddziałów
Aby dołączyd do oddziału heros musi dojśd do dowolnego punktu oddziału. Heros powinien zająd w oddziale miejsce w odległości do 2*M. Jeżeli takowego miejsca nie ma, heros stawiany jest w najbliższym (od strony wejściowej) legalnym miejscu.
Czy po wykonaniu swift reform można wyjśd bohaterem z oddziału?
Nie, nie można.
Było ciekawe kombinowanie w tym temacie ostatnio (zwłaszcza czy przestaje być magiem, więc np. czy dotyczy go efekt potencjalnego miscasta jeżeli transformacja weszła na IF-ce). Wg mnie dalej jest bohaterem, bo czar mówi tylko o zmianie statystyk, unit type'u, że nie można czarować i działają przedmioty, choć skillsy tak, ale nie wyłącza właściwości "hero" (nie mogę wskazać źródła innego niż opis czaru).Maciek P. pisze:Czy jak mag zamieni się w Smoka lub jakąś Chimerę z 6. czaru Bestii, to traktujemy go jak herosa, czy jak monstera? Czyli np. czy można go wyzywać na pojedynki?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2013, o 13:26 przez wokrze, łącznie zmieniany 1 raz.
tak, źródło: zasady bohaterów.Szypul pisze:Bohater wychodzi z oddziału r&f i wmaszerowuje do oddziału ze skirmishem. Może strzelać?
Jak porusza się Iron demon? Wyszła niedawno erata do ChD która IMO nic nie zmienia i nie możemy dojść na forum chadecji do tego jak on jeździ.
Wersja I: po szarżach pivot w miejscu+dopałka 2d6+move i patrzymy czy w coś wjechał.
Wersja II: nie można pivotować, jedzie tak jak stał na początku tury (dlaczego? cytat?) dopałka itd. pivot tylko używając normalnego ruchu.
Wersja I: po szarżach pivot w miejscu+dopałka 2d6+move i patrzymy czy w coś wjechał.
Wersja II: nie można pivotować, jedzie tak jak stał na początku tury (dlaczego? cytat?) dopałka itd. pivot tylko używając normalnego ruchu.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Damn, chodziło mi o sytuacje jak wampir dołącza do zrefkowanego oddziału, do jego koncówki, to czy legalnie teleportuje sie do powiedzmy 3 miejsca od przodu w kresce jednoosobowej (2 pierwsze modele to CG). Jakby nie patrzec wyraznie przekracza wtedy double movement