Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Młody Pajak »

Macie złe tłumaczenia z Abka :P Jest napisane, że daje warda przeciwko spellom, a nie ogółem magicznym atakom.

pozdro

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

jesli Razor dziala na konie, to czy Potion of Foolhardiness dziala na konie?

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Ale kombinujecie, aż głowa boli. :D Kto pije miksture?? Koń??
A może spytam dalej, to jeśli koń może, to i oddział do którego taki pan dołączy też może...
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli to jest ta mikstura, co daje +3 do T, to cały model z niej korzysta.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

To ta co daje ITP i dodatkowy atak za 5 pkt :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

cold turkey
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: cold turkey »

Co o nowym batalionie myślicie ? Jest wyraźnie lepszy niż stary, ale czy w ogóle warto ?
HE 2.5k

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

przede wszystkim 5 funciaków droższy
dziwi mnie brak silver helmow bo pewnie maja tego jeszcze dosc troche na magazynach :)
za wyższa cene dostajemy troche wiecej corów i rydwanik ktory czasem mozna wystawic...

czyli chyba na maly plus :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Prawda jest taka, że turniejowo wystawisz tylko SG jako speary albo łuki i ewentualnie SM. No i oczywiście maga :)
Cała reszta jest trochę z czapki i nie widzę większych opcji ich użycia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

JAkich SM jakiego maga Andrzej ?? :wink:
Mówimy o nowym batalionie nie o IoB :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Faktycznie. Po prostu załatwiam sobie teraz małego booka z IoB i mi się miesza :D

Batalion jest ok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

W moim odczuciu nowy batalion jest o wiele lepszy, można złożyć dwa oddziały łuczników i jeden konkretny włóczników albo SG, a poprzedni batalion takiej możliwości nie dawał. Gdyby jeszcze zamiast balisty był nowy plastikowy orzełek to uznałbym to za najlepszy batalion obok WoCh.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

cold turkey
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: cold turkey »

Otworzyłem wczoraj rownoczesnie IoB i box archerów.
Sea guardzi w jednej bryle + włócznia są przepiękni w porównaniu do łuczników. W ogóle jest tam nadrukowana data na wyprasce GW 2000 - czyli sam początek tysiąclecia i VI edycji. Nie mówię, że są jakoś specjalnie brzydcy(pamiętam dobrze mój koszmarny zakup WH - maszkarony za skull pass) ale jak na modele wielomodułowe to archerzy są słabi. W nowym batalionie czytam, że są te same wzory sprzed dekady... a spearmeni wyglądają podobno znacznie gorzej niż łucznicy. Także widocznie chcą opchnąć przez ten nowy-stary batalion zapasy magazynowe a pewnie za półtora roku będą już zupełnie nowe wypasione core :D

Jeżeli za mocno napisałem to sorry. Taki po prostu miałem dysonans, że figurki dużo tańsze w jednej bryle wyglądają dużo lepiej niż droższy box modułowy.
HE 2.5k

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Żeby nie spamować w dziale z rozpiskami.
Rabsp pisze:az dziw, że ani jeden z Twoich przeciwników nie wystawił 3 klop :mrgreen:
na miejscu graczy dwarfów, rozpe zaczynałbym wlasnie od komba 3x klopa z runami do siły.

Gralem ostatni przeciwko dwarfom: 3 katapy, 2 canony, 2 bolce, 2 organy, zyros, kowadlo, 2x thundzi, 20 longow, 20 wariorów, bsb, runesmith.
Nie wspominam milo spotkania z 3 katapami. To ze nie musza widziec i nie deklaruje sie cali to jest troche przegięcie :? Klocek 30 LSG z magami zwinął się w ture jak przeciwnik skumulował cały ostrzał na nich ^^
Zyros tez nie jest taki lightowy jak myslalem ^^ nie dosc, że niezle wkurza i zieje, to jest strasznie twardy jak na swoj koszt :mrgreen:
Jak trafiam na krasie z kowadłem to mam wielki rogal na ryju, bo niszczę je w pierwszej turze rzucając 6 z lifa z power scrolem :mrgreen:

A potem, jak koleś nie ma już w ogóle obrony antymagicznej to samo robię mu z pozostałymi maszynami, prującej jednocześnie do przodu na pełnej ku*wie :D
(jest gwiazdka, bo Asior się ostatnio strasznie drażliwy zrobił na punkcie przekleństw :) )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a jak kowadlo stoi schowane za domkiem w rogu stolu? zaraz kolo niego 3 klopy. Dwie flanki obstawione klockami, a reszta maszynek gdzies poustawiana tak, żeby miec LoS :P

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Do żadnego z czarów, które rzuca Endrju (obniżanie siły i 6-tka z Life'a) nie trzeba widzieć, wystarczy mieć zasięg. :wink: Kowadło faktycznie łatwo spada. Chociaż jak panuje powszechnie uściślenie, że na wszystkie czary są Wardy, to Anvil chyba ma 4+ na zasięgowe, tak btw?
Queek.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

dobrze wiedziec :twisted: przyda sie na przyszlosc ^^
probowalem zdjac to cos z pitki, ale na 2 bitwy w obu pitke wylosował mały mag z shadowem ^^

tak wogole to troche glupie -.- nie widziec w co sie czaruje :?
od tak rzuce sobie obnirzenie sily gdzies tam do przodu, moze akurat trafi na kowadlo... od tak rzuce sobie dwellersów (swoja droga dziwne tłumaczenie... "mieszkańcy poniżej" #-o ?) moze akurat trafie na kowadlo to bedzie udupione...

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

mam pytanie: czy np. Dragon magiem można czarować lorem ognia do kombatu w którym uczestniczą nasze Dragon princeski? chodzi mi o czary 3,5,6.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Kervyn pisze:Chociaż jak panuje powszechnie uściślenie, że na wszystkie czary są Wardy, to Anvil chyba ma 4+ na zasięgowe, tak btw?
Takie uściślenie jest tylko w wawie. Całe południe polski gra na czystą 8 :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Kervyn pisze:Do żadnego z czarów, które rzuca Endrju (obniżanie siły i 6-tka z Life'a) nie trzeba widzieć, wystarczy mieć zasięg. :wink:
dwellers faktycznie jest direct dmg spell wiec nie potrzeba LoS, ale na Hexy juz potrzeba :(
a jak jest ze zdawaniem testów sily, inicjatywy, To itp itd wzgledem wlasnie maszyn wojennych oraz kolesi na smokach/gryfach/mantysiach i innych brzydactwach?

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Rabsp pisze:dwellers faktycznie jest direct dmg spell wiec nie potrzeba LoS, ale na Hexy juz potrzeba :(
a jak jest ze zdawaniem testów sily, inicjatywy, To itp itd wzgledem wlasnie maszyn wojennych oraz kolesi na smokach/gryfach/mantysiach i innych brzydactwach?
Nie trzeba mieć LoSa przy rzucaniu Hexów i Augmentów, strona 31 rulebooka. Testy siły, inicjatywy itp gościa na mouncie to jeden test na najwyższym współczynniku modelu, czyli lord na smoku rzuca raz, na 6 ginie cały model. Maszyny oblewają test inicjatywy z automaty, inne testy nie wiem :wink:

Czy po rzuceniu czaru z Life'a mogę uleczyć BSB z BotWD?
Jak działa skeinsliver gdy gram scenariusze Watchtower, Down Attack?

Zablokowany