Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Re: Rozpiski WE

Post autor: Dzidzia »

Wraz z lordem waywatcherem z arcane bodkins i bow of loren :mrgreen:
Nie lepszy alter? :wink: Arcane, Bol, wardzik 4+ na strzelanko i encha, moim zdaniem fajna kombinacja :)

Ale jednak klimacik waya- super!

Pzdr
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

może różnica jest w tym, że alter nie może być w oddziale? A tak masz oddział, którego wszystko podatne na KB się boi :P
Bo w sumie np. 4 strzały lorda bez as + 6 strzałów z KB, nieźle ;)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja wiem, ale w tej armii imo powinien być w core`ach, lub chociaż w specialach, a tak jest niewykorzystywalny
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

A wrzucasz coś jeszcze temu wayowi? Np. siateczki, tudzież nie wiem, jakiegoś warda?
Nie, bo mam tak wypchaną po brzegi rozpiskę, że nie ma jak. Drugą rzeczą, którą chcę wypróbwać są dwie magiczki drugolevelowe. A armia wygląda następująco (jeśli tylko uda mi się w ciągu tych kilku dni zdobyć 10 łuczników).

Waywatcher highborn, arcane bodkins, bow of loren
Waywatcher noble, hail of doom arrow
Spellsinger 2 lev, scroll, calaingor
Spellsinger 2 lev 2xscroll
4x10GG
5 skautów
2x8Driad
2x7 WD
2x5 WR
2x7Waywatchers
Ale jednak klimacik waya- super!
Te moje rozpiski WE są robione przede wszystkim pod klimat - ich moc średnio mnie interesuje. Ale ostatnio okazało się, że nawet da się tym pograć z całkiem niezłymi wynikami - pora sprawdzić duże punkty.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Ale niestety za stratę highborna waya mamy dodatkowe 100 pkt w plecy #-o Jednak wcisnąłbym na niego jakiś wardzik, napewno poczułby się bezpieczniej :wink:
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jankiel: Jedno zdanie tylko ode mnie, resztę zrobisz jak uważasz.
Narazie pograj na tych 2 x 2 lvl, ale zobaczysz że to nic ;)
Ale do rzeczy: z jednej 7demki tancerzy zrób 8 do walki. A z 7demki drugiej zrób 5. Tym sposobem masz pkt na 2 x championów do wayów. Uwierz, czasami jak coś się sypnie i ktoś Cię zaszarżuje, to warto spróbować s&s, a potem krzyknąć challenge. Zawsze masz to 1 z przewagi, niż jak ktoś ci zgarnie lorda i np. 2 wayów. ;)

Tyle. A jak zrezygnujesz z tych lvl to będziesz miał i na warda dla lorda, i na podpakowanie jednostek co jest imho bardziej sensowne. ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Zgadzam się z powyższym postem co do magii.

Na małe punkty 2 magów + drzewo to działa, na duże nie ma szans żeby coś poczarować (może uda się raz na turę las przesunąć)

Ostatnio zastanawiam się nad mocną magią - tj 4 poziomowym magiem i 1-2 2 poziomowymi.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Tia... Ale to wychodzi w wersji combo z turbo anty magią... A z drugiej strony masz 3 magow i co poczarujesz takiego?
małe pkt zgodzę się, 2 x 2 lvl + drzewko z boundem i np. jakiś bound na magach, to jest dobre.
Ale na duże pkt to strata ważnych punktów, także lepiej zrobić caddych i mieć spokój...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Z tym obczaskaniem alterów Piotras to bym nie przesadzał - po prostu nie mam złudzeń co do ich siły i szybki kampię :wink:

Jankiel - nie wiem jak masz zamiar obronić tych bohaterów w walce z niektórymi armiami (np. Lizakami), ale wierzę w Twój skill :wink:

A jeśli chodzi o 2x2lvl na magach to chyba nikt mnie nie przekona, że to ma sens :D
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Ja wole maga 1 lvowego z 2 DS i maga 2 levelowego z DS + kijem co moze rzucac lesne taksowki ile chce.
Dzieki temu kosci powera sie nie marnuja a ochrona antymagiczna tez jest.
A rzucanie taksowki na 1 kosci nieco deprymuje przeciwnika ktory ma caddych :P

Peozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jedno przesunięcie lasu nie wiele da a średnio tyle na turę wejdzie przy 2 magach 2lvl na 2k+.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Laik pisze:jedno przesunięcie lasu nie wiele da a średnio tyle na turę wejdzie przy 2 magach 2lvl na 2k+.
j/w.
Ksch: nie łam się, każdy jest dobry w czymś innym... ;)

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

:mrgreen: Ale per saldo niektórzy są po prostu lepsi od innych, ale masz rację - nie będę się z tego powodu łamać. Póki co dałem armię do malowania Skavenowi i powoli zbieram swoje figsy na PGA. Także pełna lojalność wobec chłopaków w rajtuzach :D
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Btw. Może otworzymy nowy temat związany z PGA? Bo ja bym musiał pożyczyć kilka rzeczy... Bo chyba z malowaniem się nie wyrobie tej mojej hordówy na 107 modelach xD

Pozdro

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Jestem za, ale nie zdążę już tego teraz zrobić. I też nie będę miał wszystkich modeli :mrgreen:
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

mogę pożyczyć bo mnie na pewno nie będzie

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Czyli, jeśli byłby z figsami kłopot, to można się do Ciebie zgłosić :D Dla mnie największą bolączką będzie 5GR, jeśli zostanę przy rozpie z dwoma ich oddziałami.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
cobra651
Wodzirej
Posty: 738
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard

Post autor: cobra651 »

Ponieważ WE są pierwszą armią od której zacząłem swoją przygodę z WFB, postanowiłem do nich wrócic po bardzo długiej przerwie. Z racji tego, że dość często gram innymi armiami przeciwko WE na mega defensie kumpla, postanowiłem prosić kolegów forumowiczów o radę, co najlepiej wziąść na małe punkty (bo bedę grał na 1500, a cholernie nie lubie mniejszych formatów, bo zawsze mam straszny dylemat co wziąść, przynajmniej jak gram innymi armiami)
Myślałem o czymś takim:
WD Noble z kamieniem teleportacji (coby zrobić koledze desant z indianami na jego tyłach)
Caddy
Alter
3x8 Driad (mój screen)
10 WD
6 WR
6 WR
6 WW
Kumpel gra mega zachowawczo, dużo strzela i ucieka, co mu się opłaca jak gra przeciwko innym armiom, dlatego moim zamysłem jest jak najszybsze dojście do niego i rozbicie go w puch. Jak sądzicie coś takiego da radę na małe punkty na WE defensywne? Powiem szczerze, że kumpel jeszcze nie wie, że będe przeciwko niemu grał WE, bo on jest dość ograny w walkach z innymi armiami, ale jeszcze przeciwko WE nie walczył, dlatego pozostali z naszej grupy namawiają mnie do zrobienia mu niespodzianki, której się nie spodziewa :twisted:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

alter - jaki?
WD noble to zbytek, przerost formy nad treścią ;)
Szczególnie na drugie WE, które mają swój lasek i Cie zmasakrują w nim... Albo uciekną ;)
Co do reszty to gdzie są łucznicy?! No i jak kolega gra z drzewcem to jestem ciekaw co z robisz z brokułem? ;)
10 WD = :O

Awatar użytkownika
cobra651
Wodzirej
Posty: 738
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard

Post autor: cobra651 »

Myślałem o takim alterze:
Alter Noble - 158
- Helm of the Hunt
- Hail od Doom arrow
- Great Weapons, Light Armour, Shield


Kumpel wystawia bardzo często drzewo, więc masz rację, faktycznie nie mam czym tego ukatrupić. Wiem, 10 WD to troszkę przegięcie :mrgreen: , lepsza będzie 6-7? Czyli zamysł z tym kamieniem teleportacji jest zły, bo przyznam zazwyczaj kumpel wystwia dwa laski? Na WE zamiast nobla WD lepiej wystawić Nobla WW, czy drugiego Altera? Łuczników przyznam szczerze nie planowałem włączać do rozpiski, choć może powinienem wziąść 2x10? Czy WR na inne Woody są przydatni, bo wiem co potrafią zrobić z innymi armiami.

Zablokowany