
Czas Wielkiej Herezji nadejdzie

Pozdrawiam
W sumie nie bylo by to glupie. Moze i pozornie niezauwazalnie ale skracalo by greMurmandamus pisze:ostatnio się kołacze plota na warseerze dot 8ed że sav będzie jeden cokolwiek jest większe . więc albo rzucasz Sava z armoura albo warda albo regenerację.
Byłby... chyba, że wprowadzona byłaby mechanika modyfikacji save'u taka jak jest w WH40k - znaczy się, że siła w ogóle nie modyfikuje AS, a konkretne bronie mają statystykę AP - jeśli ta statystyka jest mniejsza bądź równa AS przeciwnika, to nie ma on prawa skorzystać z save'a w ogóle; jeśli ta statystyka jest większa od AS przeciwnika, to testuje on swój niemodyfikowany AS czy uchroni się od rany. Ward wtedy by pewnie zamieniły się w invurnelable save'a - czyli save, który działa zawsze (i jeśli jest większy od AS, to tylko z niego korzystasz). A regeneracja w końcu działałaby jak regeneracja i w kolejnej turze po byciu zranionym, rzucałoby się kostką i na 6 bodajże odnawiałoby się ranę. Tak jest w WH40k i jakoś to działa.ANtY pisze:Jeden save byłby z deczka do dupy
Zaden problem, najwyzej wypuszcza Ravening Hordes 2 albo cos w tym styluKarli pisze:Raczej nie da rady. Dla takiej pierdoły trzeba by zmienić WSZYSTKO. Wszystkie AB i Rulebook. Choć bywało i tak w przeszłości...
i ja się z tym zgadzam. Coś mi się wydaje, że zaczynają za dużo kombinować.kubon pisze:a dla mnie to jest troche bez sensu ;P Bo przecież najpierw musi sie cios przebić przez zbroje potem ew. magiczna a na koniec moze się ciało zregenerować
E tam, niekoniecznie trza wszystko zmieniać. Zostawią stare nazwy, zmienią działanie konkretnych zdolności i byłoby git. Pokombinują z scenariuszami bitew mam nadzieje, nudzi mnie już radosne, bezcelowe wyrzynanie wrogich oddziałów.Raczej nie da rady. Dla takiej pierdoły trzeba by zmienić WSZYSTKO. Wszystkie AB i Rulebook. Choć bywało i tak w przeszłości.
Wystarczy Nowy RB.najwyzej wypuszcza Ravening Hordes 2
I bardzo dobrze. Duże klocki piechoty będą się ładnie prezentowały na stole.theudulf pisze:Ale generalnie można powiedzieć, że następna edycja wyjdzie pod sztandarem ogromnej iilości piechoty, żeby nowi gracze zaczęli kupować te biedne pudełka po 15 funtów, w którym max jest 10 piechurów.
Akurat w jednej kwestii nie zgodziłbym się, tj. dot. Magii. Plotki o zmianie systemu czarowania powtarzają się z sporą regularnością.Nie ma oficjalnych informacji, to są wszystko twory wyobraźni graczy.
Lepsze to od smoka, 2 dział z Dow, bandzie scoutów z pierdylionem strzał, 3x5 gołej kawalerii i popierdolonych potworów w rare'ach.theudulf napisał(a):
Ale generalnie można powiedzieć, że następna edycja wyjdzie pod sztandarem ogromnej iilości piechoty, żeby nowi gracze zaczęli kupować te biedne pudełka po 15 funtów, w którym max jest 10 piechurów.
Taa... przypomniały mi się plotki jak miała wchodzić 7 edycja.theudulf pisze:Ale generalnie można powiedzieć, że następna edycja wyjdzie pod sztandarem ogromnej iilości piechoty, żeby nowi gracze zaczęli kupować te biedne pudełka po 15 funtów, w którym max jest 10 piechurów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Bretonii tez to dotyczyBitwy Warhammerowe wg. fluffu wygrywało się zazwyczaj piechotą( nie mówię o brecie)